Autorius Tema: Naujo Toyota pirkimas salone - derybos, aptarnavimas, kaina.  (Skaityta 40729 kartus)

Neprisijungęs kixxoff

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 162
Sveiki,
iš lėto domiuosi ir ruošiuosi naujo RAV4 hibrido pirkimui iš salono.
Pirkti ketinu be lizingo, vidutinės komplektacijos. Labai laukiu 2019 m. modelio, nes (mano akimis) pagaliau RAVas atrodys puikiai. Noriu padaryti dabartinio modelio test drive, o kitais metais - pavažinėti nauju.
Neturiu jokios patirties naujo auto pirkime, todėl labai įdomu kaip kam sekėsi bendrauti autosalonuose su pardavimo vadybininkais?
Internete (pvz. youtube) gausu pamokančių filmukų kaip ignoruoti pardavėjų bullshitinimą apie "akcijos pasibaigimą", papildomus antikorozinius padengimus, garantijas ir t.t.. daug patarimų dėl kainos derybų. Deja, Lietuvos rinka itin maža - Toyotos atstovybes ant pirštų gali suskaičiuoti. Vilniuje tik dvi, kitur iš vis po vieną. Žodžiu, konkurencija tikrai prasta ir pardavėjui nelabai gali pagrąsinti, kad "kitur man siūlo geresnę kainą". Kol iki "kitur" nuvyksi, jie jau apie tave bus informuoti, nes visi visus pažįsta. O kai rimtai domina konkretus modelis, gali būti įspraustas į kampą. Nepagrąsinsi, kad eisi i VW ar Skoda, nes tu ten ir neisi..

Papasakokite kaip kam sekėsi "numušinėti" naujo auto kainą. Kokie dalykai veikia pardavėjus Lietuvoje? Ar pirkote auto, kuris yra salone/sandėlyje, ar darėte užsakymą? Jei darėte užsakymą, ar pavyko nusiderėti?

Ačiū.

 

Prisijungęs balticam

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 793
:-{ tai rusai nlb patenkinti kokybe

Na ten visa teisybe isdestyta, sutinku 100%.

Neprisijungęs deficky

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 373
tai bet paemus dauguma auto siu dienu tokia kokybe bus kaip sito rav.. daro kad parduot o po 3metu ismest ir nauja pirkt

Neprisijungęs kixxoff

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 162
Na ten visa teisybe isdestyta, sutinku 100%.
Review pakankamai objektyvus. Tačiau reikia nepamiršti, kad ten žmogus apžiūrinėja labai žemos komplektacijos benzininį automobilį su 2,5 varikliu ir 8 pavarų automatu. Tokio Europoje nebus (pas mus benzinai eina 2,0 su variatorium).
Šito auto nereiktų lyginti su hibridiniu LuxPlus ar aukštesne komplektacija. Tikrai skirsis daug kas - plastikas ant durelių, vairas, multimedija, variklio garsas. Tai totaliai skirtingos mašinos.
O kadangi čia diskutuojam apie hibridą - šitas video ne labai aktualus :)

Prisijungęs balticam

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 793
Review pakankamai objektyvus. Tačiau reikia nepamiršti, kad ten žmogus apžiūrinėja labai žemos komplektacijos benzininį automobilį su 2,5 varikliu ir 8 pavarų automatu. Tokio Europoje nebus (pas mus benzinai eina 2,0 su variatorium).
Šito auto nereiktų lyginti su hibridiniu LuxPlus ar aukštesne komplektacija. Tikrai skirsis daug kas - plastikas ant durelių, vairas, multimedija, variklio garsas. Tai totaliai skirtingos mašinos.
O kadangi čia diskutuojam apie hibridą - šitas video ne labai aktualus :)

Musu firma galvojo pirkti 3 tokius Hibridus, taciau pries tai isbandem 3 savaites Toyota RAV4,Dynamic Sports Utility Vehicle 2.5l hibrid,pacios auksciausios komplektacijos, cia kastuojancios apie £37650, bei pacia prasciausia komplektacija Icon modeli, su 2.5l hibrid, kainuojanti £29600. Skirtumas tik prieduose, kurie praktiskai nereikalingi ir to komforto mazai prideda. Taip, multimedija geresne, bet ji niekada nepasizymejo kazkuo ipatingu. Variklis riaumoja lygiai taip pat abiejuose modeliuose. Plastikas visur labai prastas, braizosi viskas vos kur paliesi, kar ir su nagu :) Masina nauja, o jau isgirsi barskesiu nelygesniu keliu vaziuojant...trasoje ant greicio svilpia vejas, ratu uzesys nuo asfalto kaip kad kokiam atviram kabriolete vaziuotum. Labai vargina tas garsas, norisi ausines uzsidet. Mieste vaziuoja tyliai jei svelniai vairuoji. Nusilvylem! Tikrai neverta tokiu pinigu.

Neprisijungęs kixxoff

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 162
Musu firma galvojo pirkti 3 tokius Hibridus, taciau pries tai isbandem 3 savaites Toyota RAV4,Dynamic Sports Utility Vehicle 2.5l hibrid,pacios auksciausios komplektacijos, cia kastuojancios apie £37650, bei pacia prasciausia komplektacija Icon modeli, su 2.5l hibrid, kainuojanti £29600. Skirtumas tik prieduose, kurie praktiskai nereikalingi ir to komforto mazai prideda. Taip, multimedija geresne, bet ji niekada nepasizymejo kazkuo ipatingu. Variklis riaumoja lygiai taip pat abiejuose modeliuose. Plastikas visur labai prastas, braizosi viskas vos kur paliesi, kar ir su nagu :) Masina nauja, o jau isgirsi barskesiu nelygesniu keliu vaziuojant...trasoje ant greicio svilpia vejas, ratu uzesys nuo asfalto kaip kad kokiam atviram kabriolete vaziuotum. Labai vargina tas garsas, norisi ausines uzsidet. Mieste vaziuoja tyliai jei svelniai vairuoji. Nusilvylem! Tikrai neverta tokiu pinigu.
Kažkaip prajuokinot. rimtai.
kokie jūsų standartai?

Prisijungęs balticam

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 793
Kažkaip prajuokinot. rimtai.
kokie jūsų standartai?

Nusipirk, isbandyk ir tada paziuresiu kas is ko juoksis. Uz tokius pinigus yra daug geresniu variantu.....

Neprisijungęs ketvirtasis

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3124
Ko jus ginčyjates, Toyota nėra prabangos mašina, vien jau markė reiškia minimum prabangos arba jos visai nėra. Šis auto ne tam skirtas, užsimanė mat prabangos rasti tojotoj - pirk Leksusą ir turėk.

Neprisijungęs kixxoff

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 162
Nusipirk, isbandyk ir tada paziuresiu kas is ko juoksis. Uz tokius pinigus yra daug geresniu variantu.....
Išvardinkit, prašau, tuos geresnius variantus, tik su sąlyga, kad tai hibridas (su ilgamete patirtim).

Neprisijungęs frostas

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 68
Išvardinkit, prašau, tuos geresnius variantus, tik su sąlyga, kad tai hibridas (su ilgamete patirtim).
Va tame ir reikalas, kad hibridas +4000€ gaunasi auto nuo 27000€. O kokie pliusai hibrido?

Prisijungęs balticam

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 793
Va tame ir reikalas, kad hibridas +4000€ gaunasi auto nuo 27000€. O kokie pliusai hibrido?

SUV Hibridas jokio pliuso neduoda. Na bet ne visiems tai suprast...

Neprisijungęs Venza

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3796
 Nu nei vienas is mano draugu,giminiu ir pazistamu nesiskundzia RX 450h.Atsiliepimai tik patys geriausi,sanaudom tikrai labai patenkinti.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Neprisijungęs kixxoff

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 162
Kolegos, diskusijos tema - hibridinis automobilis. Ir aš klausiu visų čia susirinkusių "autoekspertų", kuriems RAVas yra kibiras - kokia yra alternatyva hibridiniam 2019 RAVui? Už panašią kaina su patikima (o ne ką tik sukurta) jėgaine.
Prašau, nepradėkite manęs parinti kiek kas permoka už hibridą ir kam jis man reikalingas. Tiesiog atsakykite į klausimą.
O jei argumentų neturite - nesivarginkite.
Jei rinkčiausi grynai benzininę mašiną, čia nerašinėčiau.

Neprisijungęs Venza

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3796
 Kazkaip pro ausis leidi  :think:  .Jau minejau,kad kas turi RX ,labai patenkinti,kas RAV,nelabai.Gal but pirkdami RAV uz nemazus pinigus tikejosi daugiau.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Neprisijungęs deficky

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 373
Bet rx 2x brangesnis nei rav

Neprisijungęs bladas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1300
Kolegos, diskusijos tema - hibridinis automobilis. Ir aš klausiu visų čia susirinkusių "autoekspertų", kuriems RAVas yra kibiras - kokia yra alternatyva hibridiniam 2019 RAVui? Už panašią kaina su patikima (o ne ką tik sukurta) jėgaine.
Prašau, nepradėkite manęs parinti kiek kas permoka už hibridą ir kam jis man reikalingas. Tiesiog atsakykite į klausimą.
O jei argumentų neturite - nesivarginkite.
Jei rinkčiausi grynai benzininę mašiną, čia nerašinėčiau.
Man atrodo, tu pats abejoji, ar verta imti šią mašiną, tai ir prašai žmonių, kad paneigtų tavo abejones. Būtum įsitikinęs 100% - nieko čia neklausinėtum. Be to, nors ir paklausi - po to nenori matyti ir girdėti nepritariančių tavo pasirinkimui.