Autorius Tema: Naujo Toyota pirkimas salone - derybos, aptarnavimas, kaina.  (Skaityta 40730 kartus)

Neprisijungęs kixxoff

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 162
Sveiki,
iš lėto domiuosi ir ruošiuosi naujo RAV4 hibrido pirkimui iš salono.
Pirkti ketinu be lizingo, vidutinės komplektacijos. Labai laukiu 2019 m. modelio, nes (mano akimis) pagaliau RAVas atrodys puikiai. Noriu padaryti dabartinio modelio test drive, o kitais metais - pavažinėti nauju.
Neturiu jokios patirties naujo auto pirkime, todėl labai įdomu kaip kam sekėsi bendrauti autosalonuose su pardavimo vadybininkais?
Internete (pvz. youtube) gausu pamokančių filmukų kaip ignoruoti pardavėjų bullshitinimą apie "akcijos pasibaigimą", papildomus antikorozinius padengimus, garantijas ir t.t.. daug patarimų dėl kainos derybų. Deja, Lietuvos rinka itin maža - Toyotos atstovybes ant pirštų gali suskaičiuoti. Vilniuje tik dvi, kitur iš vis po vieną. Žodžiu, konkurencija tikrai prasta ir pardavėjui nelabai gali pagrąsinti, kad "kitur man siūlo geresnę kainą". Kol iki "kitur" nuvyksi, jie jau apie tave bus informuoti, nes visi visus pažįsta. O kai rimtai domina konkretus modelis, gali būti įspraustas į kampą. Nepagrąsinsi, kad eisi i VW ar Skoda, nes tu ten ir neisi..

Papasakokite kaip kam sekėsi "numušinėti" naujo auto kainą. Kokie dalykai veikia pardavėjus Lietuvoje? Ar pirkote auto, kuris yra salone/sandėlyje, ar darėte užsakymą? Jei darėte užsakymą, ar pavyko nusiderėti?

Ačiū.

 

Neprisijungęs kixxoff

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 162
Man atrodo, tu pats abejoji, ar verta imti šią mašiną, tai ir prašai žmonių, kad paneigtų tavo abejones. Būtum įsitikinęs 100% - nieko čia neklausinėtum. Be to, nors ir paklausi - po to nenori matyti ir girdėti nepritariančių tavo pasirinkimui.
Tiesiog nepritariantys pasakoja apie benzinines alternatyvas, kas yra off-topic'as.
Ar imti - ne abejoju.

Neprisijungęs kixxoff

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 162
Bet rx 2x brangesnis nei rav
Būtent! RX 2 kart brangesnis, NX po kapotu tas pats kaip RAV, tik salone komfortiškesnis (bet mažesnis). Ir viskas, sąrašas pasibaigė :)

Neprisijungęs frostas

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 68
Kolegos, diskusijos tema - hibridinis automobilis. Ir aš klausiu visų čia susirinkusių "autoekspertų", kuriems RAVas yra kibiras - kokia yra alternatyva hibridiniam 2019 RAVui? Už panašią kaina su patikima (o ne ką tik sukurta) jėgaine.
Prašau, nepradėkite manęs parinti kiek kas permoka už hibridą ir kam jis man reikalingas. Tiesiog atsakykite į klausimą.
O jei argumentų neturite - nesivarginkite.
Jei rinkčiausi grynai benzininę mašiną, čia nerašinėčiau.
sutinku, kad jei pirkti toyotą tai tik hibridą. Kiek hibridas skiriasi nuo benzininio?  Daugumai forumiečių, kaip supratau, iš verso s temos visai nesvarbūs taktiliniai pojūčiai.  Lieka skirtumai tik komplektacijose active luxury ir t.t.Atsiradus yotube paprasčiau ir, mano galva, reikia išnaudoti visas galimybes ar tai būtų vadybininkas, ar forumas, ar straipsnis, ar video... daug lemia ir smulkmenos, pavyzdžiui, kiek reikalinga eismo juostos stebėjimo sistema ar kelios ženklų atpažinimas ir t.t. Yra ir naujas hibridinis honda...


Neprisijungęs kixxoff

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 162
OK, o kaip RAV4 hibridas prieš Subaru Forester/Outback?
Kokios mintys?
Sakykim, Subaru varikliai nėra probleminiai. Kaip jų variatoriai?

Neprisijungęs Venza

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3796
 Viskas su jai labai gerai jeigu ne dyzelis.Bet ju nera hybridu.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Neprisijungęs deficky

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 373
Tu cis apie dyzelini subaru varikli? Kdl jie probleminiai? Mamo nuomeno sibaru daugiau barskutis nei rav

Neprisijungęs Venza

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3796
Foresteris tai gal ir barskutis,bet Outback puse bedos,bet jo ir kaina aukstesne.
 Jeigu variklis lauzyne kainuoja apie 4000eur,tai net neklausk kuo jis blogas.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Neprisijungęs deficky

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 373
Jei lygint benza tai viskas ok. Taip turi savu niuansu bet siaip patikimi. O outback is jav tai dar galim lygint o eu tai barskuciai totalus. Lai tik pasirode pirmi dyzeliai 2008 berods va ten buvo reikalu nzn dbr gal pasitaise subaru :D
« Paskutinį kartą keitė: Balandžio 14, 2019, 22:18:42 pm sukūrė deficky »

Neprisijungęs kixxoff

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 162
Užsukau į Subaru šeštadienį. Outbackai geruliai, aišku. Tik, blem, nemaža mašina jau. Na ir kaina kažkiek kanda.
Kalbant apie hibridus - vadybininkas sakė, kad rudenį bus hibridinis 5 kartos Foresteris.
Aš klausiu - o kodėl dabar nėra naujo benzininio? Žodžiu istorija tokia - tipo negali Subaru ES pardavinėt 5 kartos Foresterio, nes neva neatitinka ES emisijų reikalavimų (WTF?). Dėl to Subaru paleis hibridinį ir bus Europoj tik hibridinis Foresteris. Taip kad salone stovi 4 kartos Forikas su nuolaidom visokiom. Vidutinės komplektacijos už 26K galima paimti.
Maksimalus apie 29.
Kai atkeliaus hibridas, bus galima su RAV lyginti, bet asmeniškai labiau pasitikiu Toyotos įdirbiu.
Subaru pliusas, mano manymu, tai kad patikima ir nevagiama. Minusas - kuro sanaudos.

Neprisijungęs Venza

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3796
 Mano kolega jau yra atvezes naujausiu Foresteriu,siuo metu remontuoja.Gal uz menesio ar dvieju pardavines,tai galesi apziuret.
 Man keista,kad Amerikoj hybrido nerodo.Rodo vieninteli modeli hybridini Crostrek.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Neprisijungęs deficky

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 373
Tai ant kiek es uzlauze del emisiju kad benzai i normas netelpa :D subaru bus pasiskoline is kito gamintojo. Pvz hondos hibrido sistema. Netikiu kad nuo 0 kure kai jiem i rinka reik ieit nauju produktu pwr daug rizikinga

Neprisijungęs kixxoff

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 162
Subaru hibridų istorijos, tiesą sakant, nežinau. Ar jie turi savo in-house hibridinę technologiją (kas jiems būtų būdinga) ir koks jos patikimumas - dar nesigilinau. Vadybininkas sako, kad jie nėra naujokai hibridiniuose automobiliuose. Na, bet tokio vardo kaip Toyota, aišku neturi.
Subaru (mano akimis) būtų virš toyotos savo visų varančių ratų sistema ir tuo, kad yra mažesnė (tiesa, hipotetinė) tikimybė, kad mašiną pavogs.
Minusas - kuro sąnaudos.

Neprisijungęs frostas

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 68
Ar tik nebus, kad Subaru naudoja toyotos sistemą?
O gal tik psiaudohibridą, kaip suzuki?

Neprisijungęs kixxoff

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 162
Ar tik nebus, kad Subaru naudoja toyotos sistemą?
O gal tik psiaudohibridą, kaip suzuki?
Čia gali būti bet kas, kad tik gamintojas užsidėtu "check". Visi pagrindiniai gamintojai turi hibridus ar net plug-in hibridus, kurie kvalifikuojas kaip Electric Vehicle, o jų fone toliau gamina dyzelius :)

Neprisijungęs deficky

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 373
 Subaru labai velai istojo i dizeliu gretas kaip minejau ar tik ne 2008 su tuo nevykusiu mataru
 Jie visad pagrinde bezinas ir tas awd buvo ju arkliukas. O del hibrido kaip ir minejo tenka jiem primest kad kazka daro vien del taisykliu o kojia sistema man ir idomu. Bet labiau linkstu prie hondos.toyota su bmw ten suka varkes manrods