Autorius Tema: Naujo Toyota pirkimas salone - derybos, aptarnavimas, kaina.  (Skaityta 43011 kartus)

Neprisijungęs kixxoff

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 175
Sveiki,
iš lėto domiuosi ir ruošiuosi naujo RAV4 hibrido pirkimui iš salono.
Pirkti ketinu be lizingo, vidutinės komplektacijos. Labai laukiu 2019 m. modelio, nes (mano akimis) pagaliau RAVas atrodys puikiai. Noriu padaryti dabartinio modelio test drive, o kitais metais - pavažinėti nauju.
Neturiu jokios patirties naujo auto pirkime, todėl labai įdomu kaip kam sekėsi bendrauti autosalonuose su pardavimo vadybininkais?
Internete (pvz. youtube) gausu pamokančių filmukų kaip ignoruoti pardavėjų bullshitinimą apie "akcijos pasibaigimą", papildomus antikorozinius padengimus, garantijas ir t.t.. daug patarimų dėl kainos derybų. Deja, Lietuvos rinka itin maža - Toyotos atstovybes ant pirštų gali suskaičiuoti. Vilniuje tik dvi, kitur iš vis po vieną. Žodžiu, konkurencija tikrai prasta ir pardavėjui nelabai gali pagrąsinti, kad "kitur man siūlo geresnę kainą". Kol iki "kitur" nuvyksi, jie jau apie tave bus informuoti, nes visi visus pažįsta. O kai rimtai domina konkretus modelis, gali būti įspraustas į kampą. Nepagrąsinsi, kad eisi i VW ar Skoda, nes tu ten ir neisi..

Papasakokite kaip kam sekėsi "numušinėti" naujo auto kainą. Kokie dalykai veikia pardavėjus Lietuvoje? Ar pirkote auto, kuris yra salone/sandėlyje, ar darėte užsakymą? Jei darėte užsakymą, ar pavyko nusiderėti?

Ačiū.

 

Neprisijungęs Venza

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3796
 Toyota ir Subaru isleido viena modeli su Subaru varikliu,tai gal mainais dave savo hybrido sistema jiems.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Neprisijungęs frostas

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 70
Toyota ir Subaru isleido viena modeli su Subaru varikliu,tai gal mainais dave savo hybrido sistema jiems.
Ne tik varikliai https://en.m.wikipedia.org/wiki/Subaru_FA_engine
Bet ir daugiau pvz.: verso s (ractis) ir subaru trezia
Taip, pas subaru xv yra toyotos hibridas https://www.auto123.com/en/news/Subaru-Crosstrek-plugin-hybrid-2019/64671/
« Paskutinį kartą keitė: Balandžio 15, 2019, 22:35:04 pm sukūrė frostas »

Neprisijungęs kixxoff

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 175
Pasivažinėjau VW Tiguan 2.0 TDI, DSG, 160AG, Rline.
Mano subjektyvi nuomonė - RAV4 hibridas ŽYMIAI dinamiškesnis. VW važiuoklė - kieta kaip nzn kas, jokio komforto, vietos tarp vairuotojo ir priekinio keleivio - mažai. Ergonomika (porankis, pavarų svirtelė) - apgailėtina. Trauka prasideda tik įmynus pedalą daugiau nei iki pusės. Net neįmanoma lyginti su Toyota. Toyotoje jautiesi kaip keliom klasėm aukštesniame automobilyje.
Čia tik mano asmeninė nuomonė. Tikrai nevertas dėmesio automobilis.

Neprisijungęs pecionka

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 125
Pasivažinėjau VW Tiguan 2.0 TDI, DSG, 160AG, Rline.
Mano subjektyvi nuomonė - RAV4 hibridas ŽYMIAI dinamiškesnis. VW važiuoklė - kieta kaip nzn kas, jokio komforto, vietos tarp vairuotojo ir priekinio keleivio - mažai. Ergonomika (porankis, pavarų svirtelė) - apgailėtina. Trauka prasideda tik įmynus pedalą daugiau nei iki pusės. Net neįmanoma lyginti su Toyota. Toyotoje jautiesi kaip keliom klasėm aukštesniame automobilyje.
Čia tik mano asmeninė nuomonė. Tikrai nevertas dėmesio automobilis.

Passat'ai nauji irgi kieti, važiavau ir negalėjau patikėti, kad ne golfą vairuoju.  :D

Neprisijungęs Senis2

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 19
Pasivažinėjau VW Tiguan 2.0 TDI, DSG, 160AG, Rline.
Mano subjektyvi nuomonė - RAV4 hibridas ŽYMIAI dinamiškesnis. VW važiuoklė - kieta kaip nzn kas, jokio komforto, vietos tarp vairuotojo ir priekinio keleivio - mažai. Ergonomika (porankis, pavarų svirtelė) - apgailėtina. Trauka prasideda tik įmynus pedalą daugiau nei iki pusės. Net neįmanoma lyginti su Toyota. Toyotoje jautiesi kaip keliom klasėm aukštesniame automobilyje.
Čia tik mano asmeninė nuomonė. Tikrai nevertas dėmesio automobilis.
Kas liecia dinamika, su RAVu jei spaudi iki dugno, jis tikrai gerai traukia, bet variklis rėkia, rodos iššoks iš po kapoto, todėl nesinori jo taip spausti. Važiavimas tampa nebemalonus. Tiguanas, spudžiant dugną, šiek tiek bukesnis. Bet jei imti kasdieninį važiavimo režimą nekankinant savęs dėl variklio kaukimo - tame režime Tiguanas kur kas dinamiškesnis.
 Važiuoklės kietumas tiesiogiai susijęs su ratlankių skermeniu ir atvirkščiai proporcingas valdomumui ( bent jau paprastose masinose be pneumos).
 Kas dėl salono, tai skelei kai reikia, nes RAVo salono kokybei datraukti iki Tiguano negresia.
Keisčiausia, kad krūvos tikrųjų RAVo prnašumų prieš Tiguaną nepaminėjai, o tuose kriterijuose, kur nieks net nesiginčija, kad Tiguanas  geresnis, duodi pirmumą Toyotai.

Neprisijungęs kixxoff

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 175
Kas liecia dinamika, su RAVu jei spaudi iki dugno, jis tikrai gerai traukia, bet variklis rėkia, rodos iššoks iš po kapoto, todėl nesinori jo taip spausti. Važiavimas tampa nebemalonus. Tiguanas, spudžiant dugną, šiek tiek bukesnis. Bet jei imti kasdieninį važiavimo režimą nekankinant savęs dėl variklio kaukimo - tame režime Tiguanas kur kas dinamiškesnis.
 Važiuoklės kietumas tiesiogiai susijęs su ratlankių skermeniu ir atvirkščiai proporcingas valdomumui ( bent jau paprastose masinose be pneumos).
 Kas dėl salono, tai skelei kai reikia, nes RAVo salono kokybei datraukti iki Tiguano negresia.
Keisčiausia, kad krūvos tikrųjų RAVo prnašumų prieš Tiguaną nepaminėjai, o tuose kriterijuose, kur nieks net nesiginčija, kad Tiguanas  geresnis, duodi pirmumą Toyotai.
Reikalas tas kad Tiguanu pravažiavau tik kokias 20 min ir tai tik iš sportinio intereso. Aprašiau tik pirmuosius "karštus" pojūčius tik persėdus iš RAVo ir jie labai nekokie. Mano nuomonė - jei automobilis nepadaro įspūdžio (wow efekto) iš karto, vadinasi jis nevertas dėmesio. Pripratus, ir antro-golfo dinamika atrodys OK :-)
Dėl spaudimo iki dugno ir garso - bet kokia mašina tokiu atveju kauks, todėl nemolonus pojūtis (garsas) tokiu atveju bus bet kurioj mašinoj. Be to, ne tokia automobilio paskirtis iki dugno spausti.
Pasikartosiu, Tiguanas (kuriuo važiavau) normaliu miesto režimu be greičio viršyjimo, dinamikos neturi visiškai, ko negaliu pasakyti apie RAVą (el. motoras tikrai daro savo).
Bet kokiu atveju, mano pasirinkimas jau padarytas Toyotos naudai ir esu laimingas kaip dramblys.

Neprisijungęs zexel

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 124
2020-ieji įpusėjo - tai nusipirko temos autorius RAV-ą ar kažką kitą, ar vis dar renkasi? :)

Neprisijungęs Vaidas81

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 165
Iš ties būtų įdomu išgirsti temos autoriaus atsiliepimą, ar tas minėtas hibridas buvo nupirktas, tenkino lūkesčius ir pan. Toyota žada, kad rudeniop rinkoje padirodys dar šustresnis hibridinis RAV - https://www.toyota.lt/world-of-toyota/articles-news-events/2020/rav4-plugin.json Gal jau jame bus ištaisyti visi 2019 m. modelio trūkumai. Kažkaip užkabino ši mašina ir mane :)

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1682
Siaip jau arciau elektronobilio tas rav4 plugin, bet bijau net prognozuot jo kaina. Itariu, kad startuos nuo daugiau nei 40k euru, o noresis ne pigiausios komplektacijos tai uzkops kaina ir netoli 50k :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs Vaidas81

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 165
JAV jau skelbiama, kad įkraunamo hibrido kainos startuos nuo 38k USD, tai lyg ir neatrodo labai brangiau, nei paprasti hibridai. Vis dėlto, neaišku, kokia kainodara bus Europoje. Beje, šiuo metu parduodamų RAV’ų hibridinė technologija (berods, 5-os kartos) yra pažangesnė, nei esanti Lexusuose. Matomai, neužilgo bus ir Lexus atitinkamas atsakas.

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1682
nu 38k usd, pridejus musu pvm tai ir bus 40k euru :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs Vaidas81

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 165
Henri, gal pats hibridiniu RAV’u važinėji? :)

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1682
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs SML

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 29
RAV4 Prime turėtų turėti jau porą dalykų kurie nėra įprastame hibride ar benzininiame modelyje:

El. reguliuojama keleivio sėdyne
Head-up display
9 colių multimedia
Apšviesti langų mygtukai! (Sprendžiant iš kelių nuotraukų)
Nekalbant, žinoma, apie visus plug-in žaislus, kas paverčia Prime iš esmės generatoriumi ant ratų.

Kol kas specifikacijos tik US rinkos. https://insideevs.com/news/426107/toyota-price-2021-rav4-prime/
O Lietuvoje manau juos pamatysim geriausiu atveju nebent 2021 antrame ketvirtyje.
Toyota RAV4 2020

Neprisijungęs Vaidas81

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 165
Skelbiama, kad RAV4 Prime į Europos rinką pateks 2020 m. antroje pusėje. Bet, kaip dažniausiai, Lietuvoje panašios naujienos pasirodo gerokai vėliau...