Autorius Tema: Naujo Toyota pirkimas salone - derybos, aptarnavimas, kaina.  (Skaityta 41259 kartus)

Neprisijungęs kixxoff

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 162
Kas liecia dinamika, su RAVu jei spaudi iki dugno, jis tikrai gerai traukia, bet variklis rėkia, rodos iššoks iš po kapoto, todėl nesinori jo taip spausti. Važiavimas tampa nebemalonus. Tiguanas, spudžiant dugną, šiek tiek bukesnis. Bet jei imti kasdieninį važiavimo režimą nekankinant savęs dėl variklio kaukimo - tame režime Tiguanas kur kas dinamiškesnis.
 Važiuoklės kietumas tiesiogiai susijęs su ratlankių skermeniu ir atvirkščiai proporcingas valdomumui ( bent jau paprastose masinose be pneumos).
 Kas dėl salono, tai skelei kai reikia, nes RAVo salono kokybei datraukti iki Tiguano negresia.
Keisčiausia, kad krūvos tikrųjų RAVo prnašumų prieš Tiguaną nepaminėjai, o tuose kriterijuose, kur nieks net nesiginčija, kad Tiguanas  geresnis, duodi pirmumą Toyotai.
Reikalas tas kad Tiguanu pravažiavau tik kokias 20 min ir tai tik iš sportinio intereso. Aprašiau tik pirmuosius "karštus" pojūčius tik persėdus iš RAVo ir jie labai nekokie. Mano nuomonė - jei automobilis nepadaro įspūdžio (wow efekto) iš karto, vadinasi jis nevertas dėmesio. Pripratus, ir antro-golfo dinamika atrodys OK :-)
Dėl spaudimo iki dugno ir garso - bet kokia mašina tokiu atveju kauks, todėl nemolonus pojūtis (garsas) tokiu atveju bus bet kurioj mašinoj. Be to, ne tokia automobilio paskirtis iki dugno spausti.
Pasikartosiu, Tiguanas (kuriuo važiavau) normaliu miesto režimu be greičio viršyjimo, dinamikos neturi visiškai, ko negaliu pasakyti apie RAVą (el. motoras tikrai daro savo).
Bet kokiu atveju, mano pasirinkimas jau padarytas Toyotos naudai ir esu laimingas kaip dramblys.