Autorius Tema: Naujo Toyota pirkimas salone - derybos, aptarnavimas, kaina.  (Skaityta 68913 kartus)

Neprisijungęs kixxoff

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 422
Ats: Naujo Toyota pirkimas salone - derybos, aptarnavimas, kaina.
« Atsakymas #165 Įrašytas: Kovo 13, 2019, 17:03:18 pm »
Hibride duslintuvas šaltas ;) tad va čia bus įdomiau, nes reikės duslintuvą be reikalo šildyti, tad turbūt manau, kad ten dar euro5 ;) nes ne GDI variklis lyg ir.
2019 hybridas atitinka euro6d-temp normą. Tik dabar klausimas kokiu būdu jie tą normą pasiekia - ar tik dėka to, kad hibridas, ar ten GPF filtras dar bus įgrūstas..
« Paskutinį kartą keitė: Kovo 13, 2019, 21:07:28 pm sukūrė kixxoff »

Neprisijungęs frostas

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 72
Ats: Naujo Toyota pirkimas salone - derybos, aptarnavimas, kaina.
« Atsakymas #166 Įrašytas: Kovo 13, 2019, 18:30:49 pm »
Dar idomus dalykas, nauji RAV eina su GPF, o tai yra Gasoline Partical Filter, taip taip tas pats “gėris” kaip ir dyzeliuose :)
Jokių problemų su dpf filtru per 5 m. neturėjau. Regeneracija netrukdo...pas mane euro5,  euro 6 visoms auto po 2015m yra, tad ir ravas tikrai euro6.

Neprisijungęs slashas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3080
Ats: Naujo Toyota pirkimas salone - derybos, aptarnavimas, kaina.
« Atsakymas #167 Įrašytas: Kovo 13, 2019, 18:52:12 pm »
Jokių problemų su dpf filtru per 5 m. neturėjau. Regeneracija netrukdo...pas mane euro5,  euro 6 visoms auto po 2015m yra, tad ir ravas tikrai euro6.
Dažnai užmiestyje važiuoji?

Neprisijungęs frostas

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 72
Ats: Naujo Toyota pirkimas salone - derybos, aptarnavimas, kaina.
« Atsakymas #168 Įrašytas: Kovo 13, 2019, 20:57:44 pm »
Dažnai užmiestyje važiuoji?
Ne. Į mėnesį vieną, du kartus nuvažiuoju 150-300km užmiestyje, o po 100km kas savaitę mieste. Su toyota nuo rugsėjo mėn tik tris kartus buvau iš miesto išvažiavęs...  O vasaros mėnesiais prasuku 5000-6000 km.

Neprisijungęs Fatmann

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 111
Ats: Naujo Toyota pirkimas salone - derybos, aptarnavimas, kaina.
« Atsakymas #169 Įrašytas: Kovo 15, 2019, 11:07:46 am »
2019 hybridas atitinka euro6d-temp normą. Tik dabar klausimas kokiu būdu jie tą normą pasiekia - ar tik dėka to, kad hibridas, ar ten GPF filtras dar bus įgrūstas..

Euro6d-TEMP modeliuose GPF irgi kemšasi, jei važinėjama trumpais atstumais ir išmetimo sistema nepasiekia 550+ laipsnių temperatūros.
Šią žiemą jau turėjom pavyzdžių. Kemšasi mašinoms, nuvažiavusioms vos 2000 - 3000 km. Reikia daryti priverstinę regeneraciją, kaip ir dyzeliui.
Taip tik dar vienas papildomas vinis į vidaus degimo variklių karstą.
Bet čia tik gėlytės, palyginus su tuo, ką atneš Euro7...

Neprisijungęs kixxoff

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 422
Ats: Naujo Toyota pirkimas salone - derybos, aptarnavimas, kaina.
« Atsakymas #170 Įrašytas: Kovo 15, 2019, 11:42:05 am »
Pasitikslinau dėl GPF filtro - hibridiniam RAVe jis yra :(

Neprisijungęs kixxoff

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 422
Ats: Naujo Toyota pirkimas salone - derybos, aptarnavimas, kaina.
« Atsakymas #171 Įrašytas: Kovo 15, 2019, 11:52:08 am »
Euro6d-TEMP modeliuose GPF irgi kemšasi, jei važinėjama trumpais atstumais ir išmetimo sistema nepasiekia 550+ laipsnių temperatūros.
Šią žiemą jau turėjom pavyzdžių. Kemšasi mašinoms, nuvažiavusioms vos 2000 - 3000 km. Reikia daryti priverstinę regeneraciją, kaip ir dyzeliui.
Taip tik dar vienas papildomas vinis į vidaus degimo variklių karstą.
Bet čia tik gėlytės, palyginus su tuo, ką atneš Euro7...
kadangi benzininiai GPF valosi geriau nei dyzeliniai DPF, gal tiesiog reikia kartą į 1-2 savaites pravažiuoti didesnėm apsūkom..? nelabai tikiu, kad naujai benzininei mašinai, pravažiavusiai 3K užsikimštų GPF tiek, kad reikia priverstinai regeneruot

Neprisijungęs balticam

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 973
Ats: Naujo Toyota pirkimas salone - derybos, aptarnavimas, kaina.
« Atsakymas #172 Įrašytas: Kovo 15, 2019, 12:37:19 pm »
Kemsasi ir dar kaip. Turejom ir mes pavyzdziu ne viena; GPF gal net didesnis blogis nei DPF. Man atrodo, kad tas GPF dar nera iki galo istobulintas, nes tikrai pridaro bedu daugiau nei dyzelio DPF.
Dideles apsukos benzininiam nieko nepadeda, atvirksciai nei dyzeliams.

Neprisijungęs kixxoff

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 422
Ats: Naujo Toyota pirkimas salone - derybos, aptarnavimas, kaina.
« Atsakymas #173 Įrašytas: Kovo 15, 2019, 13:21:38 pm »
Kemsasi ir dar kaip. Turejom ir mes pavyzdziu ne viena; GPF gal net didesnis blogis nei DPF. Man atrodo, kad tas GPF dar nera iki galo istobulintas, nes tikrai pridaro bedu daugiau nei dyzelio DPF.
Dideles apsukos benzininiam nieko nepadeda, atvirksciai nei dyzeliams.
for petrol engines, the exhaust is almost always hot enough for regeneration to occur thus all that is required for regen is a high enough oxygen content in the exhaust mixture for oxidation of the particulate which happens during overrun or low load scenarios. Therefore, GDF's do not require an active regeneration cycle like DPF's as simple everyday driving will do!

Neprisijungęs slashas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3080
Ats: Naujo Toyota pirkimas salone - derybos, aptarnavimas, kaina.
« Atsakymas #174 Įrašytas: Kovo 15, 2019, 13:29:57 pm »
kadangi benzininiai GPF valosi geriau nei dyzeliniai DPF, gal tiesiog reikia kartą į 1-2 savaites pravažiuoti didesnėm apsūkom..? nelabai tikiu, kad naujai benzininei mašinai, pravažiavusiai 3K užsikimštų GPF tiek, kad reikia priverstinai regeneruot
Hibridas ir apsūkos keistai skamba, nemanai? :) plius hibridinė pavara neveiks kol GPF bus regeneracijos fazėje :) įdomu kaip tai į kuro sąnaudas atsiliepia...

Neprisijungęs kixxoff

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 422
Ats: Naujo Toyota pirkimas salone - derybos, aptarnavimas, kaina.
« Atsakymas #175 Įrašytas: Kovo 15, 2019, 14:20:24 pm »
Esmė ta, kad benzinai neturi "regeneracijos fazės". Regeneracija vyksta nuolat, normaliai važinėjant, nes temperatūros pakanka išdeginti suodžius, kurių ir šiaip mažiau nei dyzelyje. Dėl hibrido ir apsūkų - tikrai ne keistai skamba - man regis hibrido variklio "kaukimo" gazuojant tema išdiskutuota pakankamai.

Neprisijungęs slashas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3080
Naujo Toyota pirkimas salone - derybos, aptarnavimas, kaina.
« Atsakymas #176 Įrašytas: Kovo 15, 2019, 14:55:33 pm »
Esmė ta, kad benzinai neturi "regeneracijos fazės". Regeneracija vyksta nuolat, normaliai važinėjant, nes temperatūros pakanka išdeginti suodžius, kurių ir šiaip mažiau nei dyzelyje. Dėl hibrido ir apsūkų - tikrai ne keistai skamba - man regis hibrido variklio "kaukimo" gazuojant tema išdiskutuota pakankamai.
Gal tau priuso katalizatoriaus temperatūros log’ą atsiųsti, kaminas pas priusą ir kitus toyotos hibridus stipriai šaltesnis, dėl elektra/variklis ciklų ;) tad jei tas GPF bus šaltas, variklis tikrai dažniau įsijungs, kad “regeneruotų”. Įdomu ar naujas RAV GDI ar vis dar paprastas įpurškimas, nes pas GDI patykėk NOX ne ką mažesnis, nei pas dyzelinu varomą auto ;)
« Paskutinį kartą keitė: Kovo 15, 2019, 14:57:45 pm sukūrė slashas »

Neprisijungęs Venza

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3856
Ats: Naujo Toyota pirkimas salone - derybos, aptarnavimas, kaina.
« Atsakymas #177 Įrašytas: Kovo 15, 2019, 15:57:09 pm »
 Europinio RAV  tikrai GDI,amerikono dar nezinau.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Neprisijungęs Fatmann

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 111
Ats: Naujo Toyota pirkimas salone - derybos, aptarnavimas, kaina.
« Atsakymas #178 Įrašytas: Kovo 15, 2019, 16:51:49 pm »
Esmė ta, kad benzinai neturi "regeneracijos fazės". Regeneracija vyksta nuolat, normaliai važinėjant, nes temperatūros pakanka išdeginti suodžius, kurių ir šiaip mažiau nei dyzelyje. Dėl hibrido ir apsūkų - tikrai ne keistai skamba - man regis hibrido variklio "kaukimo" gazuojant tema išdiskutuota pakankamai.

Kemšasi benzininiai GPF (netgi ne hibrido), jei neišvažiuojama į užmiestį - turėjom realių pavyzdžių šią žiemą su naujais auto (keli tūkstančiai km rida).

Neprisijungęs slashas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3080
Ats: Naujo Toyota pirkimas salone - derybos, aptarnavimas, kaina.
« Atsakymas #179 Įrašytas: Kovo 15, 2019, 17:52:26 pm »
O žinant hibridinių auto vairuotojų vairavimo stilių, teks į užmiestį dažniau užsukti :)
Tai va žiūrint į ilgąją perspektyvą, tai net senasis RAV hibridinis yra optimalesnis kainos ir patvarumo atžvilgiu pirkinys :)