Review pakankamai objektyvus. Tačiau reikia nepamiršti, kad ten žmogus apžiūrinėja labai žemos komplektacijos benzininį automobilį su 2,5 varikliu ir 8 pavarų automatu. Tokio Europoje nebus (pas mus benzinai eina 2,0 su variatorium).
Šito auto nereiktų lyginti su hibridiniu LuxPlus ar aukštesne komplektacija. Tikrai skirsis daug kas - plastikas ant durelių, vairas, multimedija, variklio garsas. Tai totaliai skirtingos mašinos.
O kadangi čia diskutuojam apie hibridą - šitas video ne labai aktualus
Musu firma galvojo pirkti 3 tokius Hibridus, taciau pries tai isbandem 3 savaites Toyota RAV4,Dynamic Sports Utility Vehicle 2.5l hibrid,pacios auksciausios komplektacijos, cia kastuojancios apie £37650, bei pacia prasciausia komplektacija Icon modeli, su 2.5l hibrid, kainuojanti £29600. Skirtumas tik prieduose, kurie praktiskai nereikalingi ir to komforto mazai prideda. Taip, multimedija geresne, bet ji niekada nepasizymejo kazkuo ipatingu. Variklis riaumoja lygiai taip pat abiejuose modeliuose. Plastikas visur labai prastas, braizosi viskas vos kur paliesi, kar ir su nagu
Masina nauja, o jau isgirsi barskesiu nelygesniu keliu vaziuojant...trasoje ant greicio svilpia vejas, ratu uzesys nuo asfalto kaip kad kokiam atviram kabriolete vaziuotum. Labai vargina tas garsas, norisi ausines uzsidet. Mieste vaziuoja tyliai jei svelniai vairuoji. Nusilvylem! Tikrai neverta tokiu pinigu.