Autorius Tema: Naujo Toyota pirkimas salone - derybos, aptarnavimas, kaina.  (Skaityta 41265 kartus)

Neprisijungęs kixxoff

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 162
Sveiki,
iš lėto domiuosi ir ruošiuosi naujo RAV4 hibrido pirkimui iš salono.
Pirkti ketinu be lizingo, vidutinės komplektacijos. Labai laukiu 2019 m. modelio, nes (mano akimis) pagaliau RAVas atrodys puikiai. Noriu padaryti dabartinio modelio test drive, o kitais metais - pavažinėti nauju.
Neturiu jokios patirties naujo auto pirkime, todėl labai įdomu kaip kam sekėsi bendrauti autosalonuose su pardavimo vadybininkais?
Internete (pvz. youtube) gausu pamokančių filmukų kaip ignoruoti pardavėjų bullshitinimą apie "akcijos pasibaigimą", papildomus antikorozinius padengimus, garantijas ir t.t.. daug patarimų dėl kainos derybų. Deja, Lietuvos rinka itin maža - Toyotos atstovybes ant pirštų gali suskaičiuoti. Vilniuje tik dvi, kitur iš vis po vieną. Žodžiu, konkurencija tikrai prasta ir pardavėjui nelabai gali pagrąsinti, kad "kitur man siūlo geresnę kainą". Kol iki "kitur" nuvyksi, jie jau apie tave bus informuoti, nes visi visus pažįsta. O kai rimtai domina konkretus modelis, gali būti įspraustas į kampą. Nepagrąsinsi, kad eisi i VW ar Skoda, nes tu ten ir neisi..

Papasakokite kaip kam sekėsi "numušinėti" naujo auto kainą. Kokie dalykai veikia pardavėjus Lietuvoje? Ar pirkote auto, kuris yra salone/sandėlyje, ar darėte užsakymą? Jei darėte užsakymą, ar pavyko nusiderėti?

Ačiū.

 

Neprisijungęs Venza

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3796
 Toyota ir Subaru isleido viena modeli su Subaru varikliu,tai gal mainais dave savo hybrido sistema jiems.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Neprisijungęs frostas

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 68
Toyota ir Subaru isleido viena modeli su Subaru varikliu,tai gal mainais dave savo hybrido sistema jiems.
Ne tik varikliai https://en.m.wikipedia.org/wiki/Subaru_FA_engine
Bet ir daugiau pvz.: verso s (ractis) ir subaru trezia
Taip, pas subaru xv yra toyotos hibridas https://www.auto123.com/en/news/Subaru-Crosstrek-plugin-hybrid-2019/64671/
« Paskutinį kartą keitė: Balandžio 15, 2019, 22:35:04 pm sukūrė frostas »

Neprisijungęs kixxoff

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 162
Pasivažinėjau VW Tiguan 2.0 TDI, DSG, 160AG, Rline.
Mano subjektyvi nuomonė - RAV4 hibridas ŽYMIAI dinamiškesnis. VW važiuoklė - kieta kaip nzn kas, jokio komforto, vietos tarp vairuotojo ir priekinio keleivio - mažai. Ergonomika (porankis, pavarų svirtelė) - apgailėtina. Trauka prasideda tik įmynus pedalą daugiau nei iki pusės. Net neįmanoma lyginti su Toyota. Toyotoje jautiesi kaip keliom klasėm aukštesniame automobilyje.
Čia tik mano asmeninė nuomonė. Tikrai nevertas dėmesio automobilis.

Neprisijungęs pecionka

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 116
Pasivažinėjau VW Tiguan 2.0 TDI, DSG, 160AG, Rline.
Mano subjektyvi nuomonė - RAV4 hibridas ŽYMIAI dinamiškesnis. VW važiuoklė - kieta kaip nzn kas, jokio komforto, vietos tarp vairuotojo ir priekinio keleivio - mažai. Ergonomika (porankis, pavarų svirtelė) - apgailėtina. Trauka prasideda tik įmynus pedalą daugiau nei iki pusės. Net neįmanoma lyginti su Toyota. Toyotoje jautiesi kaip keliom klasėm aukštesniame automobilyje.
Čia tik mano asmeninė nuomonė. Tikrai nevertas dėmesio automobilis.

Passat'ai nauji irgi kieti, važiavau ir negalėjau patikėti, kad ne golfą vairuoju.  :D

Neprisijungęs Senis2

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 19
Pasivažinėjau VW Tiguan 2.0 TDI, DSG, 160AG, Rline.
Mano subjektyvi nuomonė - RAV4 hibridas ŽYMIAI dinamiškesnis. VW važiuoklė - kieta kaip nzn kas, jokio komforto, vietos tarp vairuotojo ir priekinio keleivio - mažai. Ergonomika (porankis, pavarų svirtelė) - apgailėtina. Trauka prasideda tik įmynus pedalą daugiau nei iki pusės. Net neįmanoma lyginti su Toyota. Toyotoje jautiesi kaip keliom klasėm aukštesniame automobilyje.
Čia tik mano asmeninė nuomonė. Tikrai nevertas dėmesio automobilis.
Kas liecia dinamika, su RAVu jei spaudi iki dugno, jis tikrai gerai traukia, bet variklis rėkia, rodos iššoks iš po kapoto, todėl nesinori jo taip spausti. Važiavimas tampa nebemalonus. Tiguanas, spudžiant dugną, šiek tiek bukesnis. Bet jei imti kasdieninį važiavimo režimą nekankinant savęs dėl variklio kaukimo - tame režime Tiguanas kur kas dinamiškesnis.
 Važiuoklės kietumas tiesiogiai susijęs su ratlankių skermeniu ir atvirkščiai proporcingas valdomumui ( bent jau paprastose masinose be pneumos).
 Kas dėl salono, tai skelei kai reikia, nes RAVo salono kokybei datraukti iki Tiguano negresia.
Keisčiausia, kad krūvos tikrųjų RAVo prnašumų prieš Tiguaną nepaminėjai, o tuose kriterijuose, kur nieks net nesiginčija, kad Tiguanas  geresnis, duodi pirmumą Toyotai.

Neprisijungęs kixxoff

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 162
Kas liecia dinamika, su RAVu jei spaudi iki dugno, jis tikrai gerai traukia, bet variklis rėkia, rodos iššoks iš po kapoto, todėl nesinori jo taip spausti. Važiavimas tampa nebemalonus. Tiguanas, spudžiant dugną, šiek tiek bukesnis. Bet jei imti kasdieninį važiavimo režimą nekankinant savęs dėl variklio kaukimo - tame režime Tiguanas kur kas dinamiškesnis.
 Važiuoklės kietumas tiesiogiai susijęs su ratlankių skermeniu ir atvirkščiai proporcingas valdomumui ( bent jau paprastose masinose be pneumos).
 Kas dėl salono, tai skelei kai reikia, nes RAVo salono kokybei datraukti iki Tiguano negresia.
Keisčiausia, kad krūvos tikrųjų RAVo prnašumų prieš Tiguaną nepaminėjai, o tuose kriterijuose, kur nieks net nesiginčija, kad Tiguanas  geresnis, duodi pirmumą Toyotai.
Reikalas tas kad Tiguanu pravažiavau tik kokias 20 min ir tai tik iš sportinio intereso. Aprašiau tik pirmuosius "karštus" pojūčius tik persėdus iš RAVo ir jie labai nekokie. Mano nuomonė - jei automobilis nepadaro įspūdžio (wow efekto) iš karto, vadinasi jis nevertas dėmesio. Pripratus, ir antro-golfo dinamika atrodys OK :-)
Dėl spaudimo iki dugno ir garso - bet kokia mašina tokiu atveju kauks, todėl nemolonus pojūtis (garsas) tokiu atveju bus bet kurioj mašinoj. Be to, ne tokia automobilio paskirtis iki dugno spausti.
Pasikartosiu, Tiguanas (kuriuo važiavau) normaliu miesto režimu be greičio viršyjimo, dinamikos neturi visiškai, ko negaliu pasakyti apie RAVą (el. motoras tikrai daro savo).
Bet kokiu atveju, mano pasirinkimas jau padarytas Toyotos naudai ir esu laimingas kaip dramblys.