Sveiki,
Daugelis esate susidure su TPMS Padangų Slėgio Davikliais. Kaip darote keisdami padangas?
1. Montuojate padangas ant tu paciu ratlankiu?
2. Turite 8 ratlankius su slegio davikliais?
3. Turite 8 ratlankius, kur bent 4 ratlankiai yra be slegio davikliu?
4. Vazinejate zieminemis padangomis visus metus?
Klausimai:
a) Esant 2 variantui - ar automobilyje galima priregistruoti 8 daviklius? Ar reikia kiekviena kart keiciant ratus perprogramuoti?
b) Kaip galima isjungti slegio davikliu kontrole?
c) Gal turite kitokiu ideju?
TPMS – kas tai?
Padangų Slėgio Kontrolės Sistema - TPMS nuo angl. Tire Pressure Monitoring System. Nauji Europos Sąjungos standartai numato, kad nuo 2014 metų Lapkričio mėnesio visi nauji lengvieji automobiliai turi turėti padangų slėgio kontrolės sistemą TPMS.
TPMS sistemos būna dviejų tipų - tiesioginė kontrolės sistema ir netiesioginė.
Tiesioginė kontrolės sistema:
Šiuo atveju kiekviename rate yra sumontuotas slėgio daviklis, kuris radijo bangomis siunčia informaciją apie slėgį į automobilio kompiuterį.
Privalumai:
Slėgis matuojams visada - net ir automobiliui stovint.
Priešingai, nei netiesioginės sistemos atveju, negalima kompiuterio apgauti pvz. jei visų padangų slėgis bus per žemas.
Minusai:
Reikalingos papildomos išlaidos slėgio davikliams pvz. įsigyjant antrą ar naują ratlankių komplektą.
Baterijos tarnavimo laikas - apie 7-12 metų.
Kai kuriems automobiliams yra reikalinga kompiuterinės diagnostikos intervencija daviklių priprogramavimui prie automobilio kompiuterio.
Tiesioginės sistemos atveju, taip pat reikia atkreipti dėmesį į tai, kad Europoje leidžiamas radijo bangų dažnis yra 433MHz,