Autorius Tema: Pakaitinimo zvakiu problema  (Skaityta 2287 kartus)

Neprisijungęs Mindaugas V

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 4
Pakaitinimo zvakiu problema
« Topic Start: Spalio 23, 2018, 21:12:16 pm »
Sveiki klubieciai.Nusvieskit kame gali buti beda.Rytais sunkokai kuriasi zmoneles toyotyte ,zvakes keistos praeita rudeni (bent jau taip sake buves savininkas),si rudeni pats praskambinau-veikia.Reikalas toks kad corolai pakaitinimo zvakiu simbolis dega gal tik kokia 1sekunde.Paliginus su kita mano toyota simbolis dega apie kokias 3-4 sekundes.Oro temperatura itakos nedaro ar +20 ar -2.Kame gali buti reples?
Ar yra koks ju valdymo blokas reguliuojantis ju kaitymo trukme?

 

Neprisijungęs zexel

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 123
Ats: Pakaitinimo zvakiu problema
« Atsakymas #1: Spalio 25, 2018, 09:35:34 am »
Nesu joks specialistas, todėl į mano rašliavą rimtai nežiūrėk, bet bent jau pas mane prie tokios temperatūros kuriasi iš pusės apsisukimo be jokių kaitinimų. Gal čia visai ne žvakėse problema?
O kaitinimo laikas matomai tiesiogiai priklauso nuo lauko temperatūros (atitinkamai turėtų būti ir temperatūros daviklis). Jei lemputė dega labai trumpai tai turbūt iš viso nekaitina, nes apie sekundę ir vasarą ta lemputė dega, nors žvakių nekaitina.

Neprisijungęs RDeEsser

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 806
  • Avensis D4D
Ats: Pakaitinimo zvakiu problema
« Atsakymas #2: Spalio 25, 2018, 17:23:27 pm »
Lemputė su realiu kaitinimu neturi nieko bendro.Ji tiesiog kaip indikatorius jog jai užgesus galima kurti.Užsivedus varikliui pakaitinimo žvakės dirba dar gan ilgai,prie didelių šalčių gali jos įsijungti ir kelis kartus...Kiek laiko trunka kaitinimas ir kaip,reikia tikrinti su indikatoriumi tiesiogiai prie žvakės išvado o ne žiūrėti į lemputę.
E

Neprisijungęs zexel

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 123
Ats: Pakaitinimo zvakiu problema
« Atsakymas #3: Spalio 26, 2018, 08:22:41 am »
Jeigu iš karto suki raktelį ir kuri variklį tai koks kaitinimas vyksta ir kada? Po to kai užkuri variklį? Man atrodo, kad čia kažkokia neąmonė būtų. Net, jeigu taip ir yra, tai nepaneigia mano parašymo, kad iš karto kuriant prie + kelių laipsnių ir sunkiai užkuriant čia jau labiau variklio, o ne žvakių problema.

Prieš pora metų keičiau žvakes ir vieną nulaužė, nuvažiavau į servisą, kuris vien tik žvakėmis užsiima, išsuko ir kartu paaiškino, kad, kuriant per šalčius, reikia palaukti dar keletą sekundžių po to kai užgęsta lemputė ir tik tada kurti, nes žvakė dar karšta ir atiduoda šilumą, o jei labai šalta ir reikia keletą kartų pakaitinti, kiekvieną kartą užgęsus lemputei palaukti bent 10-15 sekundžių, kad žvakė kažkiek atvėstų ir tik tada vėl kaitinti, nes priešingu atveju ji perkaitinama ir greitai perdega.

Kažkaip neįtikinama skamba, kad ta lemputė nesusijusi su realiu kaitinimu. kodėl tada prie skirtingų temperatūrų ji skirtingą laiką dega?

Neprisijungęs rolka

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 19
Ats: Pakaitinimo zvakiu problema
« Atsakymas #4: Lapkričio 20, 2018, 17:24:51 pm »
Lempute skirta vartotojui - pranesa, kad dabar galite uzkurti varikli, o istikro kaitinimo reles darba, kuri regulioja zvakiu kaitinima, Jus nematote ir nezinote. Prie dideliu salciu, netgi jau uzkurus varikli, kaitinimas dar vyksta.
geriau už Toyota gali būti tik Lexus.