Reikalas toks. Mėnuo po pirkimo mašina pradėjo nelaikyti skysčių. Pirmiausia teko lopyti garlaviną (pirma proga ją pjausiu ir dėsiu šlangą), paskui pradėjo leisti bakas - per siūlę. gal kas gali patarti, kaip ir kuo ją užlipdyti? .
Trečia, po greičių dėže ėmė rastis tepalo dėmių. Galvojau, variklio alyva laša, nes ką tik buvo keisti riebokšliai, gal blogai uždėta? Bet ne - tepalas medaus spalvos. ir nuvalius su vaitspiritu visus senus nutekėjimus, paaiškėjo, kad laša iš greičių dėžės, kur prisijungia, ir ten toks riebokšlis yra po dangteliu (bent taip iš pažiūros atrodo). Per dieną nulaša keli lašai. Bijau, kad pradės trūkti, ir nėra kaip patikrinti. Klausimas : ar tą riebokšlį sudėtinga pakeisti, pvz. pačiam?
Antras klausimas: radau alyvos išleidimo ir įpylimo varžtus, bet kad aukščio skirtumas nelabai didelis, ar nepradės lietis alyva, atsukus įpylimą. Ir ar galima tiesiog dapilti, pvz, kol pradės tekėti per skylę? Jau nusipirkau alyvos 80W90, kiek skaitinėjau, paprastai pilama kiek kitokia regis 75W80 ar pan. Taigi - ar nieko neatsitiks?
Na ir gal dar kas turi kokių pastebėjimų ta tema? Ačiū