Autorius Tema: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto  (Skaityta 34336 kartus)

Neprisijungęs LM

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 926
Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
« Atsakymas #15 Įrašytas: Kovo 04, 2019, 09:28:13 am »
Sveiki.
Ar yra žmonių kurie apsiimtu HV baterijos remontu Kaune ar aplinkui Kauną. Girdėjau auto Turguje kažkas remontuoja, bet nežįnau kaip rasti. Prius 2004 metų. Kažkaip nekyla ranka į servizą vaziuoti...
Bandyk i Lapina kreiptis. Signalizacijas jie montuoja. Siaip Kaune yra kas uzsiima baterijomis.
Siulau pasneketi su taksistais priusu jie tikrai rempntuojasi ir gausi patarimu ir kontaktu 100 proc.

Neprisijungęs LM

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 926
Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
« Atsakymas #16 Įrašytas: Kovo 04, 2019, 09:34:10 am »
Kad visa šita HV sistema tokia primityvi, kad gudresnis elektrikas viską padarytų :) tiesiog žmones bijo baubo ir tiek, kai galėtų iš to uždirbti...
Matai kai tu nusimanai tai paprasta bet ne visi gi elektrikai , reikia gi ir aparaturos tureti ir pns. O baimes is nezinojimo. Kas sugeba pasiremontuoti savo auto valio! Bet palikim darbo ir kitiems... (H-)

Neprisijungęs LM

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 926
Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
« Atsakymas #17 Įrašytas: Kovo 04, 2019, 09:35:55 am »
Sutinku, pvz.mano teviskej marijampoleje neatsirado nei vieno,kuris tvarkytu prius baterijas,birstone taip pat tik nuskaite klaidas,bet prie baterijos nekiso pirstu ;) atstovybese taip par niekas nesismulkina - keicia baterija nauja.atskirai celiu ar baterijos atskiru komponentu netikrina ir netestuoja.aisku,aktualiausia remontas manau viniui ir kaune,kur daugiausia ir prius vazineja ;)
O Egi tu pats dislokojiesi Kazkur klaipedos kraste..?

Neprisijungęs slashas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3080
Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
« Atsakymas #18 Įrašytas: Kovo 04, 2019, 10:57:05 am »
Matai kai tu nusimanai tai paprasta bet ne visi gi elektrikai , reikia gi ir aparaturos tureti ir pns. O baimes is nezinojimo. Kas sugeba pasiremontuoti savo auto valio! Bet palikim darbo ir kitiems... (H-)
Auto elektrikas turi visus įrankius baterijos diagnostikai ir remontui, o ten nėra ką diagnozuoti ir taisyti nes labai primityvi ir kartu geniali konstrukcija, auto elektrikui čia “easy money”, tik turbūt tų elektrikų jau nebelikę ant Marijos žemės... :)
« Paskutinį kartą keitė: Kovo 04, 2019, 10:58:40 am sukūrė slashas »

Neprisijungęs Egis_

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 897
Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
« Atsakymas #19 Įrašytas: Kovo 04, 2019, 20:00:08 pm »
O Egi tu pats dislokojiesi Kazkur klaipedos kraste..?
taip ;) , teviske Marijampoleje, taip ir kursuoju tarp dvieju miestu :D
« Paskutinį kartą keitė: Kovo 04, 2019, 20:04:29 pm sukūrė Egis_ »

Neprisijungęs Egis_

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 897
Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
« Atsakymas #20 Įrašytas: Kovo 04, 2019, 20:03:51 pm »
Auto elektrikas turi visus įrankius baterijos diagnostikai ir remontui, o ten nėra ką diagnozuoti ir taisyti nes labai primityvi ir kartu geniali konstrukcija, auto elektrikui čia “easy money”, tik turbūt tų elektrikų jau nebelikę ant Marijos žemės... :)
diagnostika ar koks programavimas yra zymiai greitesni pinigai nei baterijos remontas. Realiai siam reikalui visa diena turi paskirti neskubant, su visais valymais, testavimais, isemimu/idejimu, ventiliatoriaus isvalymu...taip pat celiu irgi turi tureti siam reikalaui, o jei sumokesi uz baterija 350 eur ir leisi ja dalimis, o i metus turesi viena priusa, kuriam pakeisi 2 celes, tai klausimas ar verta terliotis ;)

Neprisijungęs Egis_

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 897
Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
« Atsakymas #21 Įrašytas: Rugpjūčio 10, 2019, 19:41:16 pm »
Na ka gi papildau tema: keletas foto is prius baterijos remonto...pastaruoju metu nemazai teko tvarkyti ir be gedimu ar triangle ir "girliandos" lempuciu, daug kas norejo tik perziureti/persirinkti/issivalyti baterija, ventiliatoriu. Vienas idomesnis gedimas - sugedes baterijos ausinimo ventiliatorius valdymas (valdymo reles gedimas) :) taip pat vienoje baterijoje radau nukritusi temperaturos davikli - nekruopstaus kazkieno anksciau buvusio remonto pasekme.daugiau gedimai visi kaip ir standartiniai. Taip pat su vienu zmogumi teko gerokai pasigincyti,nes anot pas ji visos celes puikios bukles (zmogus visa laika stebi baterijos bukle per obd, specialios programeles pagalba), nors dega skydelyje girlianda ir klaidos standartines del baterijos, taciau isardzius baterija ir testuojant kiekviena cele atskirai pirminiu  matavimu testeriu itampa kaip ir ok,taciau matuojant prietaisu su apkrova itampa staiga patampa nuo 8 voltu iki 6.5 volto, cele visiskai nelaiko apkrovos , nors pirminiu matavimu kaip ir viskas ok.Taip pat viena idomesne foto, kuria pavyko atrasti  - sprogus celes viena is sekciju, taciau itampa ji dar palaiko ''tinkama'' HV baterijos ecu, kad nefiksuoti klaidos.Taip pat keletas foto is klubieciui atliktu Prius HV baterijos remonto darbu. Taip pat atlikta pilna Prius kompiuterine diagnostika, atliktas baterijos ausinimo ventiliatoriaus kompiuterinis testas. Kaip klubieciui, draugiskai patikrinta automobilio pakaba, ismetimo sistema, nes tik atvykus isgirdau netinkama duslintuvo garsa (rasta beda sujungime ties galiniu bakeliu) bei tinkamai pritvirtinta apsaugine ismetimo skarda (daznai tenka rasti ja atkibusia) :)
Laukime tesinio.... :)
« Paskutinį kartą keitė: Rugpjūčio 10, 2019, 20:33:16 pm sukūrė Egis_ »

Neprisijungęs LM

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 926
Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
« Atsakymas #22 Įrašytas: Rugsėjo 18, 2019, 21:42:31 pm »
Aciu forumieciui Egiui uz baterijos greita sutvarkyma.Zodziu pazadejo -istesejo. Dabar retas reiskinys... Darbai atlikti kruopsciai.
As pasirinkau keisti celes. Laikas parodys kiek teisingas sprendimas. Jeigu ka vel remontuosim :goodboy:

Neprisijungęs Egis_

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 897
Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
« Atsakymas #23 Įrašytas: Rugsėjo 18, 2019, 22:48:42 pm »
Aciu! ;) Visada malonu pagelbeti klubieciams ;) Na ka gi, papildau dar tema, teko paremontuoti viena Prius HV baterija ir ikeliu foto bei komentarus ka pavyko atrasti po netinkamai atlikto pieriekupo baterijos remonto, kuris vadinasi ''greitai ir nebrangiai''...1. Pirmas dalykas, kuris istrigo, tai matomai nebuvo zinoma, kaip issima pati cele, ir jos tvirtinimas paprasciausias ispjautas/isplestas, taip apgadinant pati baterijos korpusa (nuotraukoje apvestai raudonai).
2.Taip pat celiu kontaktines ploksteles nuslifuota tik PUSE panaudojant ''smirgeli'', kokiam tikslui slifuota tik puse, o ne visa plokstele nelabai supratau ir tai daryta taip pat is abieju pusiu...imetu taip pat kaip atrodo jau mano nuesdinta spec. tirpalu bei nuslifuota kontaktine plokstele foto, skirtuma matote. Taip pat celiu bloko davikliniai laidai gana gerokai buvo pasioksidave (foto nelabai matosi, nepavyko tinkamai sufokusuoti).Vienu zodziu niekas nebuvo valyta, o daroma kuo greiciau. Ne viena jau vaizda toki pavyksta atrasti, kur kazkas jau buvo krapstes baterija, o oksido miltai krenta...
3. 2 celes jau buvo keistos sioje baterijoje ir jos IDETOS NE TOKIOS KOKIOS PRIKLAUSO, t.y nuo naujesnio Prius, kuriu charakteristikos skiriasi t.y ikrovos greitis, vidines varzos ir t.t...Maisyti celiu NEGALIMA.
Reziume: viskas sutvarkyta taip, kaip priklauso, celes pakeistos i tokias kokios priklauso, Prius vaziuoja toliau be girliandos ir baisaus raudono trikampio prietaisu skydelyje :D

Neprisijungęs mindogasm

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 68
    • mindogas.wordpress.com
Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
« Atsakymas #24 Įrašytas: Rugsėjo 19, 2019, 08:26:23 am »
Man abejonių kyla ar tikrai ten tik puse tu kontaktu buvo nuvalyta. Tikriausiai pats pastebėjai kad visada būtent viena terminalo pusė stipriau oksiduojasi. Dažniausiai tai būna neigiamas kontaktas. Ar nebus labiau taip kad nušlyvavo viska, bet tai padarius nesutepė terminalų kokiu tai elektros laidams skirta priemone nuo oksidavimosi ir vėliau kaip dažniausiai būna vėl pradėjo oksiduotis tie terminalai ir tai darė stipriausiai minuso pusėje. Kadangi nebuvo jokio antikorozinio tepalo patepta tai visas šlifavimo žymės korozija suvalgė.

O kas liečia celių iš naujesnio priuso panaudojimo tai jo, ten nelabai gerai padaryta. Arba viska arba nieko. Jei į trečia priusą dedi antro celes tai gal menkesnė bėda, ten lyg ir nesikeitė konstrukcija ar cheminė sudėtis, bet vistiek tai reikštu kad amžius ir nusidėvėjimas daug naujesnės celės išsiskirs.

Man dar kyla vis klausimas - kaip kolega taip greitai subalansuojate celes? Naujai įdedamų celių įtampas su kažkokiu pakrovėju padarote tokias kaip likusių daugumos ar kažkaip kitaip tą reikalą išsprendžiat greitai? Esu matęs kaip kažkas balansavo įtampas visas cėles  sujungiant paraleliai, bet kaip supratau taip darant ne per kokias varžas taip ribojant apkrovą keliaujančia būtų pavojinga nes jei koks modulis labai nukrypęs tai jis max galima galia, priklausomai nuo panaudotų laidų/kontaktų, bus pakrautas/iškrautas ir tai gali baigtis skaudžiai jam pačiam :D

Neprisijungęs Egis_

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 897
Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
« Atsakymas #25 Įrašytas: Rugsėjo 19, 2019, 10:39:12 am »
Man abejonių kyla ar tikrai ten tik puse tu kontaktu buvo nuvalyta. Tikriausiai pats pastebėjai kad visada būtent viena terminalo pusė stipriau oksiduojasi. Dažniausiai tai būna neigiamas kontaktas. Ar nebus labiau taip kad nušlyvavo viska, bet tai padarius nesutepė terminalų kokiu tai elektros laidams skirta priemone nuo oksidavimosi ir vėliau kaip dažniausiai būna vėl pradėjo oksiduotis tie terminalai ir tai darė stipriausiai minuso pusėje. Kadangi nebuvo jokio antikorozinio tepalo patepta tai visas šlifavimo žymės korozija suvalgė.

O kas liečia celių iš naujesnio priuso panaudojimo tai jo, ten nelabai gerai padaryta. Arba viska arba nieko. Jei į trečia priusą dedi antro celes tai gal menkesnė bėda, ten lyg ir nesikeitė konstrukcija ar cheminė sudėtis, bet vistiek tai reikštu kad amžius ir nusidėvėjimas daug naujesnės celės išsiskirs.

Man dar kyla vis klausimas - kaip kolega taip greitai subalansuojate celes? Naujai įdedamų celių įtampas su kažkokiu pakrovėju padarote tokias kaip likusių daugumos ar kažkaip kitaip tą reikalą išsprendžiat greitai? Esu matęs kaip kažkas balansavo įtampas visas cėles  sujungiant paraleliai, bet kaip supratau taip darant ne per kokias varžas taip ribojant apkrovą keliaujančia būtų pavojinga nes jei koks modulis labai nukrypęs tai jis max galima galia, priklausomai nuo panaudotų laidų/kontaktų, bus pakrautas/iškrautas ir tai gali baigtis skaudžiai jam pačiam :D
Taigi aiskiai matyti foto, kad puse kontakto nusveista, o puse ne ;) As visada jei randu celes nuo kito automobilio sudetas, visada rekomenduoju jas keisti i tokias, kokios priklauso. Esu testaves gen2,gen3,gen4 celes - skirtumas tikrai yra tarp ju. Pats gi i savo Prius esi susidejes CH-R'o celes, manau skirtumas tikrai yra nei vaziuoti su originalia baterija ;) Del balansavimo - turiu sava metodika bei prietaisus skirtus tam reikalui ;)

Neprisijungęs mindogasm

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 68
    • mindogas.wordpress.com
Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
« Atsakymas #26 Įrašytas: Rugsėjo 19, 2019, 10:53:16 am »
Tarp Gen2 ir Gen4 celiu skirtumą žinau ir pats tuo susidūriau, bet kad skirtumas yra ir tarp Gen3 ir Gen4 - tokios informacijos neturiu. Skirtumas kiek žinau bus tik gaminimo data ir nusidėvėjimas būtų. Mano žiniomis Gen4 priusai/CHR (ir kiti kurie naudoja tas NiMH celes) turi efektyvesne elektroniką ir variklius, bet ne baterijos celes. Pasidalink savo informacija, labai idomu. Spėju ne man vienam. Ačiū. Taip pat labai įdomu kokia gi ta metodika balansavimo. Pvz kaip subalansavai naujas celes su senomis paskutinio aprašyto remonto metu per viena d.d.

Neprisijungęs pecionka

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 261
Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
« Atsakymas #27 Įrašytas: Rugsėjo 19, 2019, 12:36:48 pm »
Tarp Gen2 ir Gen4 celiu skirtumą žinau ir pats tuo susidūriau, bet kad skirtumas yra ir tarp Gen3 ir Gen4 - tokios informacijos neturiu. Skirtumas kiek žinau bus tik gaminimo data ir nusidėvėjimas būtų. Mano žiniomis Gen4 priusai/CHR (ir kiti kurie naudoja tas NiMH celes) turi efektyvesne elektroniką ir variklius, bet ne baterijos celes. Pasidalink savo informacija, labai idomu. Spėju ne man vienam. Ačiū. Taip pat labai įdomu kokia gi ta metodika balansavimo. Pvz kaip subalansavai naujas celes su senomis paskutinio aprašyto remonto metu per viena d.d.

Atimsi iš žmogaus duoną  :D

Neprisijungęs LM

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 926
Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
« Atsakymas #28 Įrašytas: Rugsėjo 19, 2019, 13:44:25 pm »
Ne, manau neatims.  ;)
Kad neturim info kur kas labai kokybiškai atlieka remontą ir kas duoda garantiją...
LT dar mokosi kaip elgtis su hibridais ir manau dar ilgai mokysis.
Amerikonai jau senai su jais rieda ir tai diskusijos verda kas kaip kodėl.
Diskusijos, ginčai, sėkmės, nesekmės viskas ok, išmoksim ir patobulėsim ir mes kada nors. :goodboy:

Neprisijungęs Egis_

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 897
Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
« Atsakymas #29 Įrašytas: Rugsėjo 19, 2019, 21:02:10 pm »
Ne, manau neatims.  ;)
Kad neturim info kur kas labai kokybiškai atlieka remontą ir kas duoda garantiją...
LT dar mokosi kaip elgtis su hibridais ir manau dar ilgai mokysis.
Amerikonai jau senai su jais rieda ir tai diskusijos verda kas kaip kodėl.
Diskusijos, ginčai, sėkmės, nesekmės viskas ok, išmoksim ir patobulėsim ir mes kada nors. :goodboy:
visiskai teisingai, pats kai susiduriau su sia problema ( nusipirkau pora prius su baterijos defektu ir dabar jie dazniausiai parvaziuoja is uzsienio su sia beda), teko daug dometis,ieskoti,bandyti ir isbandyti viska savo kailiu ;) tuomet pasirenki tinkama iranga, irankius, su laiku ateina ir patirtis.