Autorius Tema: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto  (Skaityta 15805 kartus)

Neprisijungęs Egis_

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 895
Sveiki, imetu info informaciniais tikslais, kadangi nemazai pats domejausi, ieskojau informacijos anksciau, bandziau, testavau ir t.t... siuo daugeliui didziausia baime is hibridu remonto, HV baerijos kelianciu klausimu. Sutvarkyta jau ne viena HV baterija, imetu pagrindines HV bateriju ''bedas''...Gavau uzduoti sutvarkyti Prius HV baterija, kadangi pirminiu variantu uzsidege skydely raudonas trikampis, check,vsc...pajungus techstream diagnostika klaidos sedejo P0A80 (replace battery pack) ir P3000. Didzioji siu bateriju beda yra mirstancios/uzsitrumpine/sumazejusiu talpumu celes. Na ka gi, issiemiau baterija, atsidariau ir pradejau matuoti itampas (pirminiu variantu) - vienos celes itampa buvo nukritusi.Tokia cele jau automatiskai yra bloga, kadangi baterijos Ecu valdiklis zemiau 7,00 voltu iskart fiksuoja klaida. Dar dvi celes taip pat buvo jau ant ribos - itartinas pratestavau su specialiu tam skirtu b6 imax prietaisu, matavimai pasitvirtino. Kadangi baterija tvarkiau pazistamo zmonos asmenini Prius, tad be kalbu zmogus norejo keisti visas itartinas celes ( Ju irgi turiu, kadangi keleta bateriju isigijau kaip kad sakoma ''dalim'' siam kilniam tikslui :D ) zinoma pries tai celes buvo testuojamas su prietaisu, ju talpumas, tik tiek kad tas uzima nemazai laiko...Taip pat nepadariau foto, bet pacios varines ploksteles,bei kontaktu varztai buna ju visu nusioksidave, reikia viska kruopsciai isvalyti (pirminiu variantu viska mirkau chemijoj) ir pertepti spec. diaelektriniu tepalu, kadangi del oksido keiciasi varzos,atsiranda siluminiai nuostoliai kontaktu vietose ir pan...kurias taip pat fiksuoja baterijos ecu. Dar vienas variantas su kuriuo susiduriau - nutrukes celiu bloko vienas is laideliu, per kuri ecu mato dvieju celiu bloko itampas,varza... Del sios priezasties ''Toyota'' atstovybe pakeite gera baterija nauja. Turejau taip pat ir kelius HV ecu valdiklio gedimus, bet apie juos veliau...kadangi reikia padaryti foto...
P.S. dirbam su baterija BUTINA LAIKYTIS SAUGUMO REIKALAVIMU, kadangi baterijos viduje itampa apie 230 voltu!!!(priklausomai nuo baterijos ikrovimo lygio, teoriskai ji buna 201 voltas,praktiskai - didesne).
laukiame tesinio ;) 
« Paskutinį kartą keitė: Spalio 05, 2019, 18:26:46 pm sukūrė Egis_ »

 

Neprisijungęs Egis_

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 895
Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
« Atsakymas #31: Rugsėjo 19, 2019, 21:41:44 pm »
Tarp Gen2 ir Gen4 celiu skirtumą žinau ir pats tuo susidūriau, bet kad skirtumas yra ir tarp Gen3 ir Gen4 - tokios informacijos neturiu. Skirtumas kiek žinau bus tik gaminimo data ir nusidėvėjimas būtų. Mano žiniomis Gen4 priusai/CHR (ir kiti kurie naudoja tas NiMH celes) turi efektyvesne elektroniką ir variklius, bet ne baterijos celes. Pasidalink savo informacija, labai idomu. Spėju ne man vienam. Ačiū. Taip pat labai įdomu kokia gi ta metodika balansavimo. Pvz kaip subalansavai naujas celes su senomis paskutinio aprašyto remonto metu per viena d.d.
Taip visiskai teisingai Gen 4 prius lyginant su gen3 turi mazesnius/lengvesnius/efektyvesnius variklius. Nimh Celes tiek gen 3 tiek gen 4 - itampos/talpumui - tokie patys, taciau gen 4 celes yra ''energingesnes'', jei taip butu galima issireiksti. Aisku, tam itakos turi ir celiu pagaminimo metai, taciau butent si pagrindini skirtuma nurodo uzsienio literatura (akcentuojama, jog jos turi skirtinga kwh). Taciau bet kokiu atveju, jei reiktu rinktis ka deti i gen2 prius - deciau gen 4 (kuo naujesnes celes) ;) Skirtumas tikrai yra, lyginant su originalia gen2 baterija...

Neprisijungęs Venza

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3817
Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
« Atsakymas #32: Rugsėjo 22, 2019, 21:17:59 pm »
 Kazkur cia klaida isivelus.Gen 4 Prius baterija jau licio ir visiskai skirtinga.Kazka maisot.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Neprisijungęs Egis_

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 895
Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
« Atsakymas #33: Rugsėjo 22, 2019, 22:09:24 pm »
Kazkur cia klaida isivelus.Gen 4 Prius baterija jau licio ir visiskai skirtinga.Kazka maisot.
Gen4 trim two stovi NiMH baterija, trim two eco ir i virsu - Li on ;) apacioje celiu jau nera davikliu lyginant su gen2 celem,taip pat ir juodu "smirdanciu" ventiliacijos zarnu...
« Paskutinį kartą keitė: Rugsėjo 22, 2019, 22:11:05 pm sukūrė Egis_ »

Neprisijungęs Egis_

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 895
Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
« Atsakymas #34: Rugsėjo 22, 2019, 22:14:57 pm »
Tikriausiai visi zino, bet daug kas klausia ar galima vietoj nimh baterijos pastatyti li on - atsakymas NEGALIMA.

Neprisijungęs Egis_

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 895
Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
« Atsakymas #35: Rugsėjo 24, 2019, 08:50:00 am »
UPDATE. dar keletas foto ka pavyko atrasti, remontuojant keleta bateriju. Prie ju teko gerokai pasiknisti, nes vienos baterijos laidynas tikraja ta zodzio prasme gerokai ''papuves'' buvo...Taip pat vienos HV baterijos valdymo blokas (Ecu) buvo nusproges, ecu ant baterijos keikdavosi mesdamas DTC, bet nevisada, tad teko pasedeti kol issiaiskinau gedima ;) Taip pat vieno Prius ausinimo ventiliatorius buvo labai stipriai visas uzsikises kazkuom panasaus i ''veltini''...dar pridedu keleta foto, nesusijusiu su tema - vienoj foto Prius is lauko baltos spalvos, viduje pilkos spalvos (galite speti kam automobilis priklause uzsienyje :D ), taip pat lietuvisku remonto ypatumai - zmogui daze galini bamperi draudimas ir bamperio laikikli vat kaip privtirtino, nors turejo pakeisti nauju :D Viskas sutvarkyta, Prius'ai toliau laksto LT gatvemis ;)

Neprisijungęs LM

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 494
Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
« Atsakymas #36: Rugsėjo 24, 2019, 09:10:07 am »
Viskas ten gerai, šiektiek spalva išbluko... :goodboy: :D

Neprisijungęs Egis_

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 895
Na ka gi, teko paremontuoti dar viena 2008m prius baterija, automobilio rida 130 000km, pirktas is Vokietijos, automobilio stovis idealus, rida tikra. Didziausia beda ta, kad automobilis prastovejes nevazinejamas 4 metus. Is pradziu zmogus pats bande remontuoti baterija, keisti celes, bet nesekmingai nes vis 40-50km intervale gaudavo DTC is HV ecu del vieno ar kito blogo celiu bloko darbo...Taip pat buvo blogi vidiniu varzu parametrai. Sutvarkius visa periferija, pradejus matuoti baterija, jos talpumas buvo gerokai sumazejes (ilgas stovejimas padare savo)... Zmogus keisti baterija nenorejo, tad blogos celes pakeistos kitomis, kiek imanoma alikta baterijos ''rekondicija'', po ''gaivinimo'' baterijos bukle pasitaise, automobilis pasidare zymiai verzlesnis, visi perferiniai parametrai susitvarke... Kaip sakoma darbo buvo daug, taciau baterijos pragulejimas ''be darbo'' taip pat padare itaka jos talpumui... prius isvyko ''uzdarbiauti'' pavezeju :D

Neprisijungęs RaimiszPRIUS

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 4
SVEIKI
Ar galit IMESTI TELEFONUS geru meistru Kaune, Vilniuje, Alytuje?

Neprisijungęs LM

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 494
Alytuj ne tai kad geru bet JOKIU nera kas galetu remontuoti baterija priuso  :goodboy:

Neprisijungęs RDeEsser

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 795
  • Avensis D4D
SVEIKI
Ar galit IMESTI TELEFONUS geru meistru Kaune, Vilniuje, Alytuje?
O tai Marijampolė jau ne varkė?
E

Neprisijungęs Egis_

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 895
O tai Marijampolė jau ne varkė?
Apie 60km is alytaus i marijampole, tas pats kas is kauno irgi  i marijampole vaziuoti, bet zmones siai dienai visko iesko "savo kieme" ;) aisku,kam reikia vaziuoja ir is vilniaus,kauno ar alytaus...

Neprisijungęs LM

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 494
O tai Marijampolė jau ne varkė?
Aš tvarkiau marėj  :smoke:  ;)

Neprisijungęs Egis_

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 895
Ats: Prius HV baterijos testavimas/remontas+foto
« Atsakymas #43: Lapkričio 07, 2019, 22:25:38 pm »
Na ka gi teko dar pasidarbuoti prie Lexus GS450H, darbo tikrai nemazai, kadangi sudetingesnis baterijos isemimas is pacio automobilio, taip pat visas HV baterijos kompiuterinis valdymas/laidynas tvirtinti prie baterijos apacios, o norint prieiti prie celiu varztu ,tenka viska nusiardyti...Baterija taip pat didesne lygianant su Prius, nes joje jau stovi 40 celiu, o tuo tarpiu Prius - 28. Konkreciai sioje baterijoje buvo keiciama 10 celiu. Perdaug i darbu eiga nesiplesiu, bet teko gerokai papluseti su testavimu, keitimais, valymais, balansavimu..Labai patiko automobilio dinamika, trauka, valdymas atlikus bandomaji vaziavima po remonto ;)