Autorius Tema: Toyota Prius III: 99 AG (73 kw) - 135 AG (100 kw) variklio privalumai, trūkumai  (Skaityta 5819 kartus)

Evaldas7

  • Svečias
Sveiki,

iš karto labai atsiprašau, jeigu kažkur forume praleidau šią diskusiją, tačiau norėjau pasiteirauti apie Toyota Prius III (nuo 2012 m.) variklius? Kokie yra šio automobilio 99 AG (73 kw) - 135 AG (100 kw) variklio privalumai ir trūkumai? Į ką verta atkreipti dėmesį renkantis modelį su kažkuriuo iš šių variantų?

Neprisijungęs MindaugasB

  • Vyr. Moderatorius
  • Veteranas
  • *
  • Įrašai: 4200
  • Auris 1.4 D4D | Highlander Hybrid
Ats: Toyota Prius III: 99 AG (73 kw) - 135 AG (100 kw) variklio privalumai, trūkumai
« Atsakymas #1 Įrašytas: Gegužės 11, 2019, 23:17:50 pm »
Tai kad ten vienas ir tas pats 1.8L benzininis variklis. Nemaciau ir negirdejau kad detu i Prius3 skirtingus motorus
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Neprisijungęs balticam

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 985
Ats: Toyota Prius III: 99 AG (73 kw) - 135 AG (100 kw) variklio privalumai, trūkumai
« Atsakymas #2 Įrašytas: Gegužės 12, 2019, 10:14:39 am »
Didžiausias privalumas, kad nebutu buves taksas. O Lietuvoje 8 iš 10 taksuoti užsienyje, prabėgę virš 500k. Iš tokio daug patikimumo tikėtis neverta.
Teko tokia važinėti , pirkta iš salono, tai per 385k kilometrų jokiu problemu, apart eiliniu aptarnavimu.
« Paskutinį kartą keitė: Gegužės 12, 2019, 14:35:29 pm sukūrė balticam »

Neprisijungęs eceris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1086
Ats: Toyota Prius III: 99 AG (73 kw) - 135 AG (100 kw) variklio privalumai, trūkumai
« Atsakymas #3 Įrašytas: Gegužės 12, 2019, 12:31:45 pm »
o kodėl tik Lietuvoje taksai priusai? pernai  nusileidom barselonoj-kitokio takso turbūt net nemačiau-vien geltoni priusai. šiemet lisabonoj-ne tiek kiek barsoje, bet tikrai pakankamai priusių taxi, kaip ir mersų...
 kad LT naudoti priusai, tai extaksai, sutikčiau. bet tarp visų naudotų auto tokių pasitaiko

Neprisijungęs Venza

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3856
Ats: Toyota Prius III: 99 AG (73 kw) - 135 AG (100 kw) variklio privalumai, trūkumai
« Atsakymas #4 Įrašytas: Gegužės 12, 2019, 16:50:39 pm »
o kodėl tik Lietuvoje taksai priusai? pernai  nusileidom barselonoj-kitokio takso turbūt net nemačiau-vien geltoni priusai. šiemet lisabonoj-ne tiek kiek barsoje, bet tikrai pakankamai priusių taxi, kaip ir mersų...
 kad LT naudoti priusai, tai extaksai, sutikčiau. bet tarp visų naudotų auto tokių pasitaiko

 Gal ir tarp kitu modeliu pasitaiko ex taxi,bet Lietuvos antrinej rinkoj butent Prius 9 is 10 ex taxi.Normalu Prius i Lietuva neapsimoka vezt,nepakonkuruosi.Rinka iskreipta.Jeigu normalus Prius +
2015m turetu kainuot apie 14000 -15000eur pilniausios komplektacijos,tai pas mus jis kainuoja 11000-12000eur.Be abejo,tai buves ex taxi ir as niekaip negaleciau su juo konkuruot.
 Praejusia savaite parveziau vienam forumieciui pagal uzsakyma Prius 2014m is Amerikos su tikra rida 7000 myliu.Komercijai nelabai tiktu,nes nera odos,panoraminio stogo,JBL....  :D  .Vienu zodziu ne taksas  :-]
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Neprisijungęs Fatmann

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 111
Ats: Toyota Prius III: 99 AG (73 kw) - 135 AG (100 kw) variklio privalumai, trūkumai
« Atsakymas #5 Įrašytas: Gegužės 13, 2019, 10:54:29 am »
Sveiki,

iš karto labai atsiprašau, jeigu kažkur forume praleidau šią diskusiją, tačiau norėjau pasiteirauti apie Toyota Prius III (nuo 2012 m.) variklius? Kokie yra šio automobilio 99 AG (73 kw) - 135 AG (100 kw) variklio privalumai ir trūkumai? Į ką verta atkreipti dėmesį renkantis modelį su kažkuriuo iš šių variantų?

Kaip jau kiti minėjo, variklis vienas, 73 kW. Bendra sistemos galia - 100 kW.
Prius III varikliai santykinai problematiški esant didelei ridai - EGR užsikemša, galvos tarpines prapučia, tepalus degina.
Sakau "santykinai", nes Prius šiaip jau yra stulbinamai patikimas automobilis.
EGR reikia plauti (kartu ir įsiurbimo kolektorių) maždaug po ~150k km, ir vėliau reguliariai prižiūrėti; dėl tarpinės - jei šaltas ryte užvestas motoras trumpai pakalena, jau batai.

Dėl tepalų deginimo - tikinama, jog nuo 2015 m. problema išspręsta, nes imta dėti naujus stūmoklius ir žiedus.

Neprisijungęs eceris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1086
Ats: Toyota Prius III: 99 AG (73 kw) - 135 AG (100 kw) variklio privalumai, trūkumai
« Atsakymas #6 Įrašytas: Gegužės 13, 2019, 15:05:40 pm »
... dėl tarpinės - jei šaltas ryte užvestas motoras trumpai pakalena, jau batai...

hm, idomu, o kaip susiję šalto variklio pakalenimas ir tarpinė???? pakalena gal dėl vožtuvų, ar kompensatorių - bet kuo dėta tarpinė????
 sorry, aš ne automobilistas jau 30 metų, tik autmobilizmą baigęs kažkada :). bet skamba man keistai toks pasakymas...

Neprisijungęs Fatmann

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 111
Ats: Toyota Prius III: 99 AG (73 kw) - 135 AG (100 kw) variklio privalumai, trūkumai
« Atsakymas #7 Įrašytas: Gegužės 13, 2019, 16:30:31 pm »
hm, idomu, o kaip susiję šalto variklio pakalenimas ir tarpinė???? pakalena gal dėl vožtuvų, ar kompensatorių - bet kuo dėta tarpinė????
 sorry, aš ne automobilistas jau 30 metų, tik autmobilizmą baigęs kažkada :). bet skamba man keistai toks pasakymas...


Pakalena ne dėl vožtuvų ar kompensatorių, o dėl štai tokios situacijos cilindre (čia reali foto iš Prius III motoro vidaus):

« Paskutinį kartą keitė: Gegužės 13, 2019, 16:38:54 pm sukūrė Fatmann »

Neprisijungęs eceris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1086
Ats: Toyota Prius III: 99 AG (73 kw) - 135 AG (100 kw) variklio privalumai, trūkumai
« Atsakymas #8 Įrašytas: Gegužės 13, 2019, 19:14:10 pm »
 (y)  ačiū