Kixxoff kada bus apzvalga apie rav?
RAV tikrai labai džiugina. Dinamika labai gera - tiek mieste, tiek lenkiant užmiestyje. Kas kalba apie tai, kad neįmanoma greitai aplenkti - tikriausiai važinėja Koenigsegg'ais.
Benzino sąnaudos: pasivažinėjau iki Talino. Visur važiavau leistinu max greičiu (95/100/110/130), dažnai su kondicionierium. Kuro sąnaudos po kelionės buvo 5,6.
Mieste dažniausiai važiuoju labai trumpus atstumus, todėl sąnaudos vasarą-rudenį ne mažiau 6,4, bet ne daugiau 7,9. Kai tik pavažinėji daugiau po miestą kokią dieną - ekonomija gerėja (normalu). Jei nuolat mieste važinėčiau daugiau km, manau, vidurkis būtų iki 6.
Kažkokių didelių minusų, apie kuriuos nebūčiau žinojęs dar iki pirkimo kaip ir nėra kolkas. PVZ, mano komplektacijoje porankio dėtuvės viduje nėra USB lizdų, tik "prikūrkė".
Iš to, kas man buvo žinoma iki pirkimo ir su kuo jau buvau susitaikęs:
- Garso izoliacija: mieste tylu; apie 90km/h - patenkinama; 130km/h - galėtų būti ir tyliau
- USB flasho su muzika geriau nekišti - nei velnio neskaito net paprastų MP3, nekalbu apie FLAC.
- Kodėl nebuvo galima įdėti bagažinės uždarymo+užrakinimo mygtuko (kaip corolloj)?
- Kodėl nebuvo galima įdėti bagažinės LED apšvietimo (kaip corolloj)? LEDų salone iš vis nėra.
- Multimedija iš akmens amžiaus (na, čia jau atskira tema).
Kas dar nepatinka:
- Dėl gana didelio galingumo, staigiai startuojant ir greitėjant ratai nori prasisukti ir elektronika ne labai spėja jiems to neleisti. Todėl reikia priprasti suvaldyti mašiną, ypač situacijose, kai pvz reikia išvažiuoti iš kiemo į judrią gatvę ir greitai pagreitėti (pabėgti) nuo atvažiuojančių automobilių. Tai gaunasi, kad "gazuoji" nuo nulio, esant pasuktam vairui, greitėji ir tiesini ratus tuo pačiu metu (įsilieji į eismo juostą). Nzn ar aiškiai apibūdinu situaciją, bet jausmas ne labai malonus. Tarsi norėtūsi, kad būtų visi varantys ratai. Gal vasarinės padangos su kuriom atvyko mašina yra prastos.
- Mažoka prošvaisa. Kaip bebūtų keista, nes RAVas ne atrodo žemas. Optinė apgaulė
- Užblokavus stiklų pakelėjus (nuo vaikų saviveiklos), priekinis kelevis taip pat negali reguliuoti stiklo;
- Kelio ženklų atpažinimo sistemą norėčiau išmesti į šiukšlyną. Išjungti daug vargo, o po mašinos paleidimo, ji vėl įsijungia. Tiesiog nekreipi dėmesio (bent ne pypsi).
- Galinio stiklo šildymas - matosi, kad tos metalinės juostelės šyla, bet tarpai tarp jų dideli ir labai jau lėtai mažėja užrasojimas.
- Matau, kad žiemą reikės kastuvais kasti sniegą iš tos vietos, kur yra valytuvai.
Kas patika:
- Greitai šyla salonas;
- Dinamika, tyla (mieste), ir visi elektoniniai pagalbininkai (dabar jau nežinau kaip be jų įmanoma važinėti): dinaminis kruizas (kai mašina pati lėtėja), išlaikymas juostoje, signalas ir stabdymas judant atbulai, kai artėja kita mašina ar pėstieji, automatinės tolimos šviesos.
- Artimų šviesų įjungimo jutiklis labai puikiai veikia, įsijungia tada kai jau reikia. Turiu minty, ne per vėlai. Dažnai matau mašinas su dienos šviesom, kai jau gana tamsu. BET, lyjant dieną, jei stipriai nesutemo - neįsijungia šviesos, tai reikia kontroliuoti ir įjungti pačiam artimas. (mąstom apie savo matomumą iš galo lyjant, ane..)
- Galiniai keleiviai turi deflektorius ne tik viduriniam porankyje, bet ir prie kojų. Nice to have
- Važiuoklės kietumo/minkšumo balansas labai geras man ir šeimai. Niekas nesiskundžia.
Hibrinidė jėgainė skleidžia daug visokių garsų. Reikia tiesiog apie tai žinoti prieš perkant. Man tai "muzika". Vadinamasis "kaukimas" - tik kai aktyviau greitėji, ir, mano ausims, garsas tikrai nėra nemalonus. Net prie 130 variklio nesigirdi (vėjas užtai gerai girdisi).
Žodžiu, viskas puiku. Jokių siurprizų ir didelių neigiamų netikėtumų. Manau, namų darbus padariau gerai, todėl pasitenkinimas maksimalus.