Autorius Tema: Naujo RAV4 antikorozinis padengimas - ar reikia?  (Skaityta 14231 kartus)

Neprisijungęs kixxoff

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 112
Sveiki RAV'iečiai (ar RAV'istai  :V )   (h)
Klausimas paprastas - ar reikėtų daryti naujo (2019) RAV4 Hybrid antikorozinį padengimą? Eksplotuojamas bus tik Lietuvoje.
Aišku, kol bus naujas, tai atrodo plausi kasdien ar kas savaitę (ypač žiemą) ir t.t., bet visi žinom kad euforija praeina ir mašina pasidaro tiesiog transporto priemone.
Taigi, ar labai labai rekomenduojama daryti antikoroziją, ar pakaks gerai ir dažnai nuplauti (ir dugną) žiemos metu?

 

Neprisijungęs RDeEsser

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 805
  • Avensis D4D
Kiekvienam savo, kam dugno korozija, o kam akis užkliūna kitur...
Suprantu kai norisi saugoti ir puoselėti naują,ką tik iš salono automobilį dar kvepiantį dažais,ir bet koks iš kažkur atsiradęs taškelis ant kėbulo gali nuliūdinti.Bet praeina kuris laikas,metai ar du ir visi atsiradę taškeliai pradeda darytis ne tokie pastebimi ar net nematomi...Na bet kai mašina nuriedėjusi per puse milijono km ir vis dar įsivaizduojama kad ji dar nauja,tai šiek tiek keista.
E

Neprisijungęs frostas

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 65
Na bet kai mašina nuriedėjusi per puse milijono km ir vis dar įsivaizduojama kad ji dar nauja,tai šiek tiek keista.
Tema naujo RAVo, o diskutuoti apie daiktus, kurių kilogramo kaina mažesnė nei dėvėtų drabužių beprasmiška.

Neprisijungęs RDeEsser

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 805
  • Avensis D4D
Taip,kalba buvo apie naują ravą ir dugno padengimą antikorozine danga.Net nežinau iš kur ir kaip čia atsirado kalba apie  kitas kėbulo skardas :think: :think: :think: kurių pažeidimai normaliai eksplotuojant neišvengiami.Nebent nusipirkęs naują mašiną laikai ją garaže ir po 5 metų parduodi niekur nevažiuota :-] Tai realu?-Manau taip :-] ,tiksliau kabutės.
E

Neprisijungęs kixxoff

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 112
Kixxoff kada bus apzvalga apie rav?
RAV tikrai labai džiugina. Dinamika labai gera - tiek mieste, tiek lenkiant užmiestyje. Kas kalba apie tai, kad neįmanoma greitai aplenkti - tikriausiai važinėja Koenigsegg'ais.
Benzino sąnaudos: pasivažinėjau iki Talino. Visur važiavau leistinu max greičiu (95/100/110/130), dažnai su kondicionierium. Kuro sąnaudos po kelionės buvo 5,6.
Mieste dažniausiai važiuoju labai trumpus atstumus, todėl sąnaudos vasarą-rudenį ne mažiau 6,4, bet ne daugiau 7,9. Kai tik pavažinėji daugiau po miestą kokią dieną - ekonomija gerėja (normalu). Jei nuolat mieste važinėčiau daugiau km, manau, vidurkis būtų iki 6.
Kažkokių didelių minusų, apie kuriuos nebūčiau žinojęs dar iki pirkimo kaip ir nėra kolkas. PVZ, mano komplektacijoje porankio dėtuvės viduje nėra USB lizdų, tik "prikūrkė".
Iš to, kas man buvo žinoma iki pirkimo ir su kuo jau buvau susitaikęs:
- Garso izoliacija: mieste tylu; apie 90km/h - patenkinama; 130km/h - galėtų būti ir tyliau :)
- USB flasho su muzika geriau nekišti - nei velnio neskaito net paprastų MP3, nekalbu apie FLAC.
- Kodėl nebuvo galima įdėti bagažinės uždarymo+užrakinimo mygtuko (kaip corolloj)?
- Kodėl nebuvo galima įdėti bagažinės LED apšvietimo (kaip corolloj)? LEDų salone iš vis nėra.
- Multimedija iš akmens amžiaus (na, čia jau atskira tema).

Kas dar nepatinka:
- Dėl gana didelio galingumo, staigiai startuojant ir greitėjant ratai nori prasisukti ir elektronika ne labai spėja jiems to neleisti. Todėl reikia priprasti suvaldyti mašiną, ypač situacijose, kai pvz reikia išvažiuoti iš kiemo į judrią gatvę ir greitai pagreitėti (pabėgti) nuo atvažiuojančių automobilių. Tai gaunasi, kad "gazuoji" nuo nulio, esant pasuktam vairui, greitėji ir tiesini ratus tuo pačiu metu (įsilieji į eismo juostą). Nzn ar aiškiai apibūdinu situaciją, bet jausmas ne labai malonus. Tarsi norėtūsi, kad būtų visi varantys ratai. Gal vasarinės padangos su kuriom atvyko mašina yra prastos.
- Mažoka prošvaisa. Kaip bebūtų keista, nes RAVas ne atrodo žemas. Optinė apgaulė  :D
- Užblokavus stiklų pakelėjus (nuo vaikų saviveiklos), priekinis kelevis taip pat negali reguliuoti stiklo;
- Kelio ženklų atpažinimo sistemą norėčiau išmesti į šiukšlyną. Išjungti daug vargo, o po mašinos paleidimo, ji vėl įsijungia. Tiesiog nekreipi dėmesio (bent ne pypsi).
- Galinio stiklo šildymas - matosi, kad tos metalinės juostelės šyla, bet tarpai tarp jų dideli ir labai jau lėtai mažėja užrasojimas.
- Matau, kad žiemą reikės kastuvais kasti sniegą iš tos vietos, kur yra valytuvai.

Kas patika:
- Greitai šyla salonas;
- Dinamika, tyla (mieste), ir visi elektoniniai pagalbininkai (dabar jau nežinau kaip be jų įmanoma važinėti): dinaminis kruizas (kai mašina pati lėtėja), išlaikymas juostoje, signalas ir stabdymas judant atbulai, kai artėja kita mašina ar pėstieji, automatinės tolimos šviesos.
- Artimų šviesų įjungimo jutiklis labai puikiai veikia, įsijungia tada kai jau reikia. Turiu minty, ne per vėlai. Dažnai matau mašinas su dienos šviesom, kai jau gana tamsu. BET, lyjant dieną, jei stipriai nesutemo - neįsijungia šviesos, tai reikia kontroliuoti ir įjungti pačiam artimas. (mąstom apie savo matomumą iš galo lyjant, ane..)
- Galiniai keleiviai turi deflektorius ne tik viduriniam porankyje, bet ir prie kojų. Nice to have :)
- Važiuoklės kietumo/minkšumo balansas labai geras man ir šeimai. Niekas nesiskundžia.

Hibrinidė jėgainė skleidžia daug visokių garsų. Reikia tiesiog apie tai žinoti prieš perkant. Man tai "muzika". Vadinamasis "kaukimas" - tik kai aktyviau greitėji, ir, mano ausims, garsas tikrai nėra nemalonus. Net prie 130 variklio nesigirdi (vėjas užtai gerai girdisi).

Žodžiu, viskas puiku. Jokių siurprizų ir didelių neigiamų netikėtumų. Manau, namų darbus padariau gerai, todėl pasitenkinimas maksimalus.
« Paskutinį kartą keitė: Spalio 28, 2019, 15:33:44 pm sukūrė kixxoff »

Neprisijungęs Sarunas5

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 24
As saviskiam Rav4 Hibridui dariausi pacioj Tokviloj su 3m garantija

Neprisijungęs Sarunas5

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 24
Tokviloj antikorozinis ir garsas ~700europiniu gavos, israšė visus reikiamus popierius.

Neprisijungęs Sarunas5

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 24
TINT: Priekiniai žibintai (rūko pamiršau, bet jie mažiukai), durų kantai, kapotas (visas + priekyje juosta tarp Toyota ženkliuko ir kapoto pradžios, veidrodžiai, 4 vidiniai slenksčiai, stogas (iki stoge esančių aerodinaminių išsikišimų, su pirma "stojke") - 381.15 EUR
Sakė priekinį bamperį bus labai sudėtinga padaryti kokybiškai del sudėtingos formos ir daug aštrių kampų.
O kur čia tokia kaina? Kiek domejaus brangiau visur

Neprisijungęs bladas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1280
O kur čia tokia kaina? Kiek domejaus brangiau visur
Taigi parašyta - TINT.LT. Plėvelę klijuoja

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1550
Dariausi antikorozini Dinitrol tik dugnas ir slenksciai, pagal Mototojos rejomendacija. Antikoras Savanoriu 163, kainavo 350, 3 metu garantija, nors meistras kuris denge sake, jog laiko dangacrealiai dvigubai ilgiau apie 6 metus.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs SML

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 14
Pasidariau ir aš antikorozinį + garso izoliacija (Antikore). Galiu pasakyt, kad nepagailėkit pinigų ir imkite kartu su garso izoliacija (suma juokinga lyginant su automobilio kaina) tačiau skirtumas akivaizdus, važiuojant pvz. per balas - lyginau savo ir bandomąjį RAV4.

Neprisijungęs pecionka

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 79
Pasidariau ir aš antikorozinį + garso izoliacija (Antikore). Galiu pasakyt, kad nepagailėkit pinigų ir imkite kartu su garso izoliacija (suma juokinga lyginant su automobilio kaina) tačiau skirtumas akivaizdus, važiuojant pvz. per balas - lyginau savo ir bandomąjį RAV4.

Kad skirtumas akivaizdus tuom niekas neabejoja, kaip kažkuriam poste jau rašiau, standartinė apšyvkė net nedengia viso kebulo iš vidaus.
O jei dar prie papildomos garso izoliacijos dvigubus stiklus eitų sudėti, tai lygių jam nebūtų.

Neprisijungęs SML

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 14
Kad skirtumas akivaizdus tuom niekas neabejoja, kaip kažkuriam poste jau rašiau, standartinė apšyvkė net nedengia viso kebulo iš vidaus.
O jei dar prie papildomos garso izoliacijos dvigubus stiklus eitų sudėti, tai lygių jam nebūtų.

taip, galėtų tikrai būti dvigubi stiklai kaip Mazdoj CX-5. Gal po facelifto pridės :)

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1550
nu va su vieno klubiecio pravaziavom rav4 kur sudeta garso izoliacija visam auto, visa salona issiarde buvo ir isklijavo, kaina 1.5k, kadangi dureliu viduje isklijavo ne prie isorines skardos tai visas garsas is lauko ieina pro isorine dureliu skarda tada atsimusa i vidine garso izoliacija ir kyla i virsu per stiklu tarpus, tai vaziuojant atrodo, kad langai praviri butu. Tai ka as zinau, mano be garso izoliacijos tyliau salone. Na tik pas ji gal maziau variklis girdisi, bet gali buti del to, kad daugiau pasaliniu garsu viduje, kurie uzgozia variklio garsa. O apie dvigubus stiklus Toyotoj net nesapnuokit. Bent jau pradziai galetu papildomas gumas sudeti ant dureliu, kad maziau pro tarpus eitu is isores garsai :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs SML

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 14
nu va su vieno klubiecio pravaziavom rav4 kur sudeta garso izoliacija visam auto, visa salona issiarde buvo ir isklijavo, kaina 1.5k, kadangi dureliu viduje isklijavo ne prie isorines skardos tai visas garsas is lauko ieina pro isorine dureliu skarda tada atsimusa i vidine garso izoliacija ir kyla i virsu per stiklu tarpus, tai vaziuojant atrodo, kad langai praviri butu. Tai ka as zinau, mano be garso izoliacijos tyliau salone. Na tik pas ji gal maziau variklis girdisi, bet gali buti del to, kad daugiau pasaliniu garsu viduje, kurie uzgozia variklio garsa. O apie dvigubus stiklus Toyotoj net nesapnuokit. Bent jau pradziai galetu papildomas gumas sudeti ant dureliu, kad maziau pro tarpus eitu is isores garsai :)

Esu pats daręs savo jėgom, ne per įmonę, garso izoliaciją dviem savo mazdom prieš gerus 10 metų (vienai tik duris visas, o kitai jau pilną su viso salono, bagažinės, stogo ir t.t. išardymu), nes Toyota tų laikų dar buvo pakankami tyli palygus su mazdom. Tai iš esmės, teisingai rašot, kad jeigu nepanaikinamas skardų vibravimas, formuojant ir klijuojant pvz. bitumo lakštus ar panašią medžiagą ant visų didesnių skardų plotų (durys, stogas, bagažinė), tai visa kita garso izoliacija gera tik tol kol automobilis nejuda. Minusas - smarkiai padidėja svoris, ko pasekoje po kurio laiko sėda durys, taip kad būna sunku jas net ir uždaryti. O ir šiaip papildomas svoris ne vienam automobiliui dar naudos neatnešė.

Jeigu, suprantate rusiškai, yra pora video viename kanale kaip buvo daroma sakyčiau labai rimta garso izoliacija naujajam RAV4:

https://www.youtube.com/watch?v=jWaIrqEB1y0
« Paskutinį kartą keitė: Sausio 17, 2020, 15:05:48 pm sukūrė SML »

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1550
tai dvigubu stiklo paketu niekas ir nededa del to pacio svorio. Jau ir stiklo pakelejus rimtesbius reiktu deti, viskas pradeda svert daugiau, tada pradeda dider kuro suvartojimas ir co2. Vel tada inzinieriam reik persoaiciuot viska ir uzburtas ratas
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019