Autorius Tema: Dairomės važinėto žaliūko Auris (arba panašaus).  (Skaityta 31882 kartus)

Neprisijungęs gingin

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 11
Dairomės važinėto žaliūko Auris (arba panašaus).
« Įrašytas: Liepos 06, 2019, 23:26:45 pm »
Apie elektromobilius žinom tik tiek, kad pagal elektros (ir/ar benzo) panaudojimą jie gali būti bent trijų rūšių.
Kadangi e-turguje individualizuota paieška atrūšiuoja didžiausią kiekį Aurių, tai norisi pažintį jį nuodugniau.
Pradėjome skaityti forume šitą "Žaliųjų" skyrių...  :)

Taigi, tęsiu monologą.
Įkraunamas hibridas. Jo požymis - rozetė kėbule? Ar dar kaip nors pasiženklintas? Norėtųsi įkraunamo hibrido...
« Paskutinį kartą keitė: Liepos 08, 2019, 20:08:01 pm sukūrė gingin »

Neprisijungęs gingin

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 11
Ats: Dairomės važinėto žaliūko Auris (arba panašaus).
« Atsakymas #1 Įrašytas: Liepos 15, 2019, 15:21:53 pm »
Tęsiu monologą. Gal važinėjantys hibridais gali papasakoti savo įspūdžius? Aišku, jei nesunku.

Neprisijungęs Dayshadow

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 12
Ats: Dairomės važinėto žaliūko Auris (arba panašaus).
« Atsakymas #2 Įrašytas: Liepos 15, 2019, 15:51:33 pm »
As galiu pasidalinti ispudziais,tiesa ne Auriu vazineju, bet manau visi hibridai panasus. Turiu 2015m Prius. Jau 4-ti metai. Dabar paziurejes atgal, nors ir nesikremtu-nepirkciau. Pinigeliu daug sukista, ekonomijos atzvilgiu - ne pasaka...per pravaziuotus 73K vidurkis 5,12l/100km. Cia miestas /uzmiestis 50/50 Masina patikima,jokiu gedimu, tik stiklu apipurskimo purkstukas pakeistas :) Man truksta dinamiskumo ir variatoriaus garsas uzknisa negyvai. Mieste ramiai vazinejantis nieko, bet trasoje tas veikia nervus, net muzika nepermusa. O ir garso izoliacija prastoka, ypac virs 90km/h vaziuojant, o per lietu tai ir ant 60km/h girdi kiekviena balute pravaziuota.Atrodo kaip su dviraciu mintum.
Hibrido sistema nedadirbta, kad veiktu ekonomiskai. Butu Plug-in, manau ekonomija pasijaustu. Dabar -ne! Ziema hibrido, kaip tokio nerasta :( Uzsikuri benzu ir tik pavazinejus 20-30km gali elektra kazkiek pravaziuot. Jei nesisildysi prie -20, hibridine sistema suveikia po 8-10km. Pliusas tik tas, kad sildyti salona pradeda po minuciu, kai senasis mano dyzelis po 10 pradedavo.
Man hibridas- tarpinis variantas tarp benzino ir elektromobilio. Tarpinis ir yra tarpinis...ne man. Kita kai ziuresiu, tik elektromobili. Sita drosiu iki galo, manau dar kokius 10 metu. O jei galeciau laika atsukti atgal - pirkciau benzinini tiktai! Tos pasakos apir hibridu taupuma mano jau isbandytos ir visiski vejai.Arba zmones nemoka to taupumo tinkamai ivertinti. As padares visa matematika matau, kad jei buciau pirkes benzinini nauja ir vazinejes 15 metu-buciau buves pliuse kaip minimum 2085 euru, iskaicius islaidas kurui ir likutine masinos verte pardavus. Gaila to paskaiciavimo nepadariau tinkamai pries pirkdamas ir plaukiau su "banga" manaciu, kad hibridas-taupumo garantas....
Todel labai rimtai viska apmastyki pries ziuredamas i hibrida. Nebent tau tas pats ir nori pasigirti visiems kad turi Hibrida.

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Dairomės važinėto žaliūko Auris (arba panašaus).
« Atsakymas #3 Įrašytas: Liepos 15, 2019, 16:13:38 pm »
hibridas turi ir kitu pranasumu ne vien kuro ekonomija. Maziau devvisi kai kurie mazgai, pvz stabdziu kaladeles, nera praktiskai dirzeliu pavaros, kaip kituose vidaus degimo, kaip generatoriaus, stiprintuvu dirzeliai ir etc. Galios pradiniam startui ir sukimo momentas didesnis nei analogisko modelio su benzininiu varikliu. Jei lygint hibrida ir benzina su variatorium tuo paciu, tai hibridas tyliau dirba nei tik benzinas + cvt. Valdomumas siek tiek geresnis, nes akumuliatorius stovi praktiskai ant grindu po galine sedyne, taip keiciasi svorio centras. Jei vazinesit 80 proc mieste, tai tikrai hibridas vertas demesio. Aisku vienintelis minusas kaina, lyginant su benzinu. Jei turit kur kas nakti krautis, ir vaziuojat po miesta kasdien, tada visiskas elektromobilis butu geriau, deja Toyota visisko EV neturi ir EV baterijos turi savo resursa, kurios kaina naujos realiai daugiau nei puse visos masinos. Baterijos elektromobiliam mazdaug paskaiciuotos 7 metam. Toyota hibridinei pavarai + baterijai suteikia extracare 10 metu
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Dairomės važinėto žaliūko Auris (arba panašaus).
« Atsakymas #4 Įrašytas: Liepos 15, 2019, 16:17:46 pm »
beje pats vazineju su 2015 Auris hibridu universalu. Sitas auto planuojamas atiduot i atstovybe gruodi (Mototoja) rida bus apie 50 000km. Cia jei domintu ateiciai toks modelis :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs Dayshadow

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 12
Ats: Dairomės važinėto žaliūko Auris (arba panašaus).
« Atsakymas #5 Įrašytas: Liepos 15, 2019, 16:31:14 pm »
beje pats vazineju su 2015 Auris hibridu universalu. Sitas auto planuojamas atiduot i atstovybe gruodi (Mototoja) rida bus apie 50 000km. Cia jei domintu ateiciai toks modelis :)

Jei ne paslaptis-kokia sekancia pirksi? Ir kodel atiduodi sita atgal?
As savo irgi norejau atiduot, bet prarandu didelius pinigus, todel ir toliau vazinesiu.
Kas liecia stabdziu devejimasi, tai taip- galiniai net surudijo :)

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Dairomės važinėto žaliūko Auris (arba panašaus).
« Atsakymas #6 Įrašytas: Liepos 15, 2019, 16:49:28 pm »
beje dar palyginimui su benzinu. Mano bendradarbe vazineja su Auris hecbeku 1.8 automatas. Malasi visada mieste vidurkis 10l sanaudos. Masina mazesne, galia mazesne, komplektacija prastesne, valgo dvigubai daugiau nei UNIVERSALAS 2 metais senesnis. As mokejau uz nauja 20700. Ji mokejo uz savo 17000. Aisku skirtuma kainos gali nursyt kuro suvartojimui, bet vat kankintis su tuo benzininiu kibiriuku kazkaip nesinoretu uz tuos sutaupytus pinigus. Beje hibridu jau bazines komplektacijos daznai buna gausesnes, nei benzinu. Jei norima benzino su geresne komplektacija, tada kainos atotrukis dar mazeja.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Dairomės važinėto žaliūko Auris (arba panašaus).
« Atsakymas #7 Įrašytas: Liepos 15, 2019, 16:55:11 pm »
Jei ne paslaptis-kokia sekancia pirksi? Ir kodel atiduodi sita atgal?
As savo irgi norejau atiduot, bet prarandu didelius pinigus, todel ir toliau vazinesiu.
Kas liecia stabdziu devejimasi, tai taip- galiniai net surudijo :)
Uzsakytas rav4 hibridas awd luxury kompl.
Atidavimo priezastis, norisi daugiau vietos salone, jau ir vaikai nebe leliukai. Kitas reikalas dabar imu su likutine verte, nes nesu is tu kurie vertintu auto kaip dideli turta. Nes masinu verte greit krenta ir manau neverta i toki turta investuot. Isbandziau, ziauriai patiko ir dinamikos prasme ir pravazumo, tik gaila nespejau vasari uzsakyt, buciau jau dabar vazinejes, tai dabar per si savo aplaiduma turiu laukti pusmeti.
Zinau, kad atiduosamas atstovybei prarandu kokius 1-1.5k nei pats pardavineciau. Bet noriu sutaupyt laiko ir nervu, kad nereiktu man tasytis su musu issigimeliais lietuviais po visokius servisus ir dar irodynet, kad rida tikra, galiausiai del kokiu smulkiu pabraizymu numetines kaina. Tegu tuo uzsiima vadybininkai atstovybes is to jie ir uzdirba galu gale.
« Paskutinį kartą keitė: Liepos 15, 2019, 17:05:43 pm sukūrė Henris »
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs balticam

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 973
Ats: Dairomės važinėto žaliūko Auris (arba panašaus).
« Atsakymas #8 Įrašytas: Liepos 15, 2019, 17:17:35 pm »
Cia ziuriu visi kalbat apie nauja, o gingin iesko padeveto. Ir jei nezino kuo skiriasi hibridas nup hibrido plug-in, garantuoju nusipirks nujota buvusi taksa.
Paprastas patarimas- susirask zmogu, ismananti reikala ir tik tada ziurek masinos. Kitaip - problemos garantuotos!
Pagalvok dar ar TIKRAI hibridas tau pasiteisins.

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Dairomės važinėto žaliūko Auris (arba panašaus).
« Atsakymas #9 Įrašytas: Liepos 15, 2019, 17:24:39 pm »
Taip. Hibrida antrinej rinkoj didele tikimybe paimti buvusi taksi. Su elektromobiliais irgi nemaza rizika, gal labiau juos megsta imones ar nuomos firmos. O kuris bus nujotas labiau cia labai subjektyvu, kiekvienas variantas individualus. Galima pasidomet pas tuos pacius dylerius naudotais variantais, jie bent jau turi visa tikra istorija ir ridas. Zinoma, kainos bus aukstesnes, bet garantiju daugiau nei is pirikupo.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs balticam

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 973
Ats: Dairomės važinėto žaliūko Auris (arba panašaus).
« Atsakymas #10 Įrašytas: Liepos 15, 2019, 17:54:40 pm »
Taip. Hibrida antrinej rinkoj didele tikimybe paimti buvusi taksi. Su elektromobiliais irgi nemaza rizika, gal labiau juos megsta imones ar nuomos firmos. O kuris bus nujotas labiau cia labai subjektyvu, kiekvienas variantas individualus. Galima pasidomet pas tuos pacius dylerius naudotais variantais, jie bent jau turi visa tikra istorija ir ridas. Zinoma, kainos bus aukstesnes, bet garantiju daugiau nei is pirikupo.
Sutinku  (y)
Henris, nezinau kaip Lietuvoje, bet Anglijoj likutine masinos verte atstovai nustato savo naudai; vat as pries 6 metus pirkau nauja Verso, mokejau £17400 issimoketinai ir po 3 metu likutine verte buvo £7800, kai net supirkejai, kaip webuyanycar.com mokejo £9000. Todel as ispirkau ja uz £7800 ir be vargo pardaviau uz  £9900.  2100 -mano kisenej :)

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Dairomės važinėto žaliūko Auris (arba panašaus).
« Atsakymas #11 Įrašytas: Liepos 15, 2019, 17:59:43 pm »
tai sitoj vietoj as nesigincyju, dyleriui atpirkti uz rinkos verte neapsimoka, jie ntures kur antkainio uzsidet. Bet, kad is ju paimtum uz likutines vertes kaina, tai jie tik savo darbuotojam parduoda geresnius variantus is gatves atejus nusipirkti uz likutine verte Lietuvoj 0 sansu.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs balticam

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 973
Ats: Dairomės važinėto žaliūko Auris (arba panašaus).
« Atsakymas #12 Įrašytas: Liepos 15, 2019, 18:12:02 pm »
tai sitoj vietoj as nesigincyju, dyleriui atpirkti uz rinkos verte neapsimoka, jie ntures kur antkainio uzsidet. Bet, kad is ju paimtum uz likutines vertes kaina, tai jie tik savo darbuotojam parduoda geresnius variantus is gatves atejus nusipirkti uz likutine verte Lietuvoj 0 sansu.

Zinoma kad jiems neapsimoka. Taciau pirkejui atiduot uz likutine , ju nustatyta verte , irgi neapsimoka. As kai pirkau nauja, tai pasirasem sutarti, kad moku ten po kazkur £265 kas menesi 36men.,be jokio pabrangimo, o tada turiu 2 variantus: arba atiduodu jiems masina po 3 metu(su salyga , kad per metus ne daugiau 10k myliu ivazinesiu)  arba isperku uz £7800. As ir ispirkau bei pridaviau i aikstele supirkejui,laimedamas £2100.

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Dairomės važinėto žaliūko Auris (arba panašaus).
« Atsakymas #13 Įrašytas: Liepos 15, 2019, 18:41:48 pm »
tai cia pas visus tokios pat salygos perkant su likutine verte. Auris pirkau be likutines vertes, nzn kam toki sprendima priemiau tuomet. Matyt, kad kaip tikras lietuvis, galvojau, kaip as cia be savo nuosavos masinos ant tech paso. Po to supratau, kad nafig man tas turtas, jei moki kas menesi ta pacia suma ir kas 5 metus gali vaziuot su atnaujintu modeliu.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs gingin

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 11
Ats: Dairomės važinėto žaliūko Auris (arba panašaus).
« Atsakymas #14 Įrašytas: Liepos 15, 2019, 20:20:27 pm »
Na va, diskusija įsibėgėja. Teisybė ta, kad man pradžiai reikia perprasti elektrifikuoto automobilio sandarą.

Po truputį migloje ryškėja žaliojo hibrido kontūrai.
Keletą momentų įsidėmėjau. Svarbiausia - kad nebūtų buvusi taxi  :-{ . Daba lieka sužinoti buvusio taxi požymius.