As irgi pasisakysiu: bek nuo jo kuo toliau! Bet koki hibrida gali ziuret, tik ne Yari. Kazkoks pasityciojimas is transporto priemones; nei vietos, nei traukos, nei ekonomijos. Turejau galimybe pasivazinet kai "protinga" zmonele isigijo nauja. Bet pakeite po gero menesio i Honda Jazz ir vat ten tai masiniukas...Man mazokas, bet moteriske atsidziaugt negali.
Kai rinkausi, isbandziau beveik visus rinkoje einamiausius modelius. Pagal dinamika, Yaris tikrai ne stebuklas, bet kad Jazz irgi tas pats, tik pas ji dinamika pastovesne. Pas toyota iki 50 begejimasis kur kas geresnis nei jas Jazz, o nuo 50 iki 100 atvirksciai. Visa kita labai panasu, Jazzo salone siek tiek daugiau vietos gale. Jei reikia automato, Jazzas, asmeniskai man, is karto atkrenta. Nusipirkus garso ir vibro izoliacija ar taip ar taip reiks daryti, kaip ir bet kuriam kitam japonui, iskyrus Lexus. Aplamai, pagal vaziavimo malonuma, tai iki Polo ir Fiestos praktiskai visiem likusiem dar toli, ypac iki Polo. Nu dar i20 su 1.0 varikliu labai laibai is bedos galima prie ju priskirti. Deja Fiesta ir I20 nepatiko zmonai, o Polo tiekimo terminas ........7 menesiai
. Kas del ekonomijos, tai Yaris, ne per salcius vien tik mieste kamsciuose 8 km ryte ir 8 vakare vartoja 5-5.3. Esant dabartinei temperaturai, sanaudos arteja prie 8 ( jei vienu kartu nuvaziuoji apie 20km, suvartojimo parodymai po starto sumazeja iki 6). Ir aplamai, tikrai negalvojau, kad hibridui kuro sanaudas taip ziauriai itakoja saltis .