Žalieji > Kiti hibridai

Dairomės važinėto žaliūko Auris (arba panašaus).

(1/11) > >>

gingin:
Apie elektromobilius žinom tik tiek, kad pagal elektros (ir/ar benzo) panaudojimą jie gali būti bent trijų rūšių.
Kadangi e-turguje individualizuota paieška atrūšiuoja didžiausią kiekį Aurių, tai norisi pažintį jį nuodugniau.
Pradėjome skaityti forume šitą "Žaliųjų" skyrių...  :)

Taigi, tęsiu monologą.
Įkraunamas hibridas. Jo požymis - rozetė kėbule? Ar dar kaip nors pasiženklintas? Norėtųsi įkraunamo hibrido...

gingin:
Tęsiu monologą. Gal važinėjantys hibridais gali papasakoti savo įspūdžius? Aišku, jei nesunku.

Dayshadow:
As galiu pasidalinti ispudziais,tiesa ne Auriu vazineju, bet manau visi hibridai panasus. Turiu 2015m Prius. Jau 4-ti metai. Dabar paziurejes atgal, nors ir nesikremtu-nepirkciau. Pinigeliu daug sukista, ekonomijos atzvilgiu - ne pasaka...per pravaziuotus 73K vidurkis 5,12l/100km. Cia miestas /uzmiestis 50/50 Masina patikima,jokiu gedimu, tik stiklu apipurskimo purkstukas pakeistas :) Man truksta dinamiskumo ir variatoriaus garsas uzknisa negyvai. Mieste ramiai vazinejantis nieko, bet trasoje tas veikia nervus, net muzika nepermusa. O ir garso izoliacija prastoka, ypac virs 90km/h vaziuojant, o per lietu tai ir ant 60km/h girdi kiekviena balute pravaziuota.Atrodo kaip su dviraciu mintum.
Hibrido sistema nedadirbta, kad veiktu ekonomiskai. Butu Plug-in, manau ekonomija pasijaustu. Dabar -ne! Ziema hibrido, kaip tokio nerasta :( Uzsikuri benzu ir tik pavazinejus 20-30km gali elektra kazkiek pravaziuot. Jei nesisildysi prie -20, hibridine sistema suveikia po 8-10km. Pliusas tik tas, kad sildyti salona pradeda po minuciu, kai senasis mano dyzelis po 10 pradedavo.
Man hibridas- tarpinis variantas tarp benzino ir elektromobilio. Tarpinis ir yra tarpinis...ne man. Kita kai ziuresiu, tik elektromobili. Sita drosiu iki galo, manau dar kokius 10 metu. O jei galeciau laika atsukti atgal - pirkciau benzinini tiktai! Tos pasakos apir hibridu taupuma mano jau isbandytos ir visiski vejai.Arba zmones nemoka to taupumo tinkamai ivertinti. As padares visa matematika matau, kad jei buciau pirkes benzinini nauja ir vazinejes 15 metu-buciau buves pliuse kaip minimum 2085 euru, iskaicius islaidas kurui ir likutine masinos verte pardavus. Gaila to paskaiciavimo nepadariau tinkamai pries pirkdamas ir plaukiau su "banga" manaciu, kad hibridas-taupumo garantas....
Todel labai rimtai viska apmastyki pries ziuredamas i hibrida. Nebent tau tas pats ir nori pasigirti visiems kad turi Hibrida.

Henris:
hibridas turi ir kitu pranasumu ne vien kuro ekonomija. Maziau devvisi kai kurie mazgai, pvz stabdziu kaladeles, nera praktiskai dirzeliu pavaros, kaip kituose vidaus degimo, kaip generatoriaus, stiprintuvu dirzeliai ir etc. Galios pradiniam startui ir sukimo momentas didesnis nei analogisko modelio su benzininiu varikliu. Jei lygint hibrida ir benzina su variatorium tuo paciu, tai hibridas tyliau dirba nei tik benzinas + cvt. Valdomumas siek tiek geresnis, nes akumuliatorius stovi praktiskai ant grindu po galine sedyne, taip keiciasi svorio centras. Jei vazinesit 80 proc mieste, tai tikrai hibridas vertas demesio. Aisku vienintelis minusas kaina, lyginant su benzinu. Jei turit kur kas nakti krautis, ir vaziuojat po miesta kasdien, tada visiskas elektromobilis butu geriau, deja Toyota visisko EV neturi ir EV baterijos turi savo resursa, kurios kaina naujos realiai daugiau nei puse visos masinos. Baterijos elektromobiliam mazdaug paskaiciuotos 7 metam. Toyota hibridinei pavarai + baterijai suteikia extracare 10 metu

Henris:
beje pats vazineju su 2015 Auris hibridu universalu. Sitas auto planuojamas atiduot i atstovybe gruodi (Mototoja) rida bus apie 50 000km. Cia jei domintu ateiciai toks modelis :)

Navigacija

[0] Žinučių sąrašas

[#] Sekantis puslapis

Eiti į pilną versiją