Vienatūriai > Avensis Verso

avensis verso 2.0 bedos su trauka

<< < (2/2)

Edguxd:
Sveiki,forume paieskojau kazko panasaus, bet nieko neradau..
Zodziu beda tokia, kad iki 3k rpm masina vaziuoja viskas puikiai ir turbina veikia gerai, bet pasiekus 3k rpm atrodo lyg atsijungtu ir laikant momentais isijungia ir vel atsijungia, pramusus iki ~3.6k rpm vel pucia gerai.
Kame bedos ieskoti? turbina uzdeta nauja. seniau taip nebuvo, net su nauja turbina.

Egis_:
Na cia belieka tik matuoti turbinos valdymus ir t
r.t. gyvuose parametruose reiketu su diagnostika patikrinti kaip ji elgiasi bei ar nedingsta jai valdymas.

Igoris Zininas:
Sveiki, turiu Toyota verso 2011 m.. beda tokia, vaziuojant uzgeso ir nebesikuria, jokiu gyvibes pozemiu neberodo, tik skydelyje dega klaidos. Generatorius geltona, akumuliatorius raudona, temperatuta raudona, raso rusiskai, kad patikrinkite vcr ar vsr, kas per problema galetu buti ? Aciu

Igoris Zininas:
Ir dar, pries uzgestant, atsaje vairas, nejo pasukti

Venza:
Tikrink akumo klemu kontaktus,mase ir didelius saugiklius prie klemu arba saugiklinej po kapotu.Tuos kur 100A - 80A

tebunie:
Sveiki, pasidalinsiu savo avensis verso bedelemis ir traukos bedomis, kurias panasu, kad issprendziau gana brangiai, bet jeigu buciau zinojes tai anksciau, galbut butu pigesnis variantas ir pasiruosciau is anksto. Tai beda buvo ir traukos nepakankamumas, striginejimas (nebutinai kaip sio posto autoriui, bet su ta trauka ne vienas skundesi forume). Pradzioje keiciau EVRV voztuva, tiksliau pats isardes isvaliau, nes su srotiniu pakeistu nieko gero nepadejo. Na Padejo tik tiek, kad nemesdavo klaidos ir neisijungdavo avarinis rezimas lenkimo metu. Bet is esmes traukos nepagerino, taip dar metus pravazinejau. Paskutiniais menesiais trauka dar labiau pradejo slubuoti pedalas iki galo, o autostradoje i kalniuka jau sunkiai ivaziuodavo. Ir tuomet griztant nuo juros nakti  su seimyna, masina pasidave ir pasipyle dumai. Servise dvi savaite prastovejo ir raportuoju. 1. Uzsikiso katalizatorlius, to pasekoje suzulo turbina ir amen aleliuja.  2. Pakeite turbina, isvale egr, ispjove katalizatoriu, isvale tepalus kur buvo suleidus turbina, bet traukos dar normalios neatsirado, tik nuo 4k. 3. Pasirodo oro srauto matuokle buvo visiskai neveiksni, pakeite i srotine ir dabar liuks, masina atsigavus ir geresne nei nuo pirkimo. Gazuojant nera pastebimo turbo suolio ir tolygiai isibegeja be jokiu trukdziu. Trauka puiki.

Isvadose, tai toks patarimas, kad galbut verta laiku katalizatoriu issipjaut ar pasikeist. Senatve duoda savo visgi. Taippat oro srauto matuokle verta pabandyti pasikeist, nors vizualiai ir gerai gali atrodyti.  (H-)

Navigacija

[0] Žinučių sąrašas

[*] Ankstesnis puslapis

Eiti į pilną versiją