Nusprogsta brolau, dar ir kaip skaudziai... Turejau Prius 2008 metu, atvarytas is Vokietijos, kur brolis vazinejo nuo naujo, paimto is salono. Po 8 metu naudojimo, t.y. 2016 HV baterija pradejo mirdinet. Remontavimas, keitimas-pinigeliu nemazai isejo. Po 207k km prasidejo bedos; elektronika isejo saibom, nemazai pasiknist reikejo kol atradom beda, taisymas skaudziai kainavo. Vaziuokle silpna, remontuot ne karta reikejo. O pries parduodant apacia put pradejo, tai ir isstumiau. Zodziu, sukista i taisymus ne ka maziau nei dyzeliukui. O tiesa pasakius, tai kaimyno Opel Crosa, dyzelis 2007 metu, nors ir dazniau taisyta buvo, piniginiu atzvilgiu isleista daug maziau. Taip kad nereikia sakyt, kad vien tik dyzeliniai turi bedu; - taip, turi, bet jos lengviau pasalinamos ir detales daug pigesnes nei tiems hibridams. Kol jie vaziuoja, tai puiku, bet kai pradeda uzsilenkinet- oj oj oj..o jei dar ant kokio takso uzsirausi, tai jau patyliu.
Siaip priejau isvados, kad, jei leidzia galimybe perki is salono nauja(ar mazai vazineta) ir keiti po 10 metu. Bedu su remontais neturesi, ko pasekoje tie isleisti ekstra pinigai bus gerai isleisti, o be to vis atsinaujinsi. Na o jei jau beda su pinigeliais, tai didele tikimybe, bus beda ir su nupirktu senu masiniuku.