Rimti juokai
Tai kad nėra ka neigt faktai kalba už save
, dar senukai dyzeliai 1986metų buvo jau ryškiai ekonomiškesni už japoškių. Japoškių tyliau dirbtdavo, be problemų prie didelių šalčių kūrėsi, bet ekonomiškumu nespindėjo.
Daug vilčių tipo buvo dėta į D4D motorus bet nežinau jeigu mieste 8-9l dyzelio ima avensis, tai su pasatu į 6 telpi. Lyginu panašaus dydžio mašinas ir metų. Japoškės maloniau vairuojasi, minkštesnės, važiuoklės geros, elektronika, patvari.
Buvo laikai kai dyzelių karalius buvo prancūzas, neužmušami buvo kol neatsirado HDI...
Kur dabar tie prancūzai su savo kokybe...
Aš pats turėjau ir dyzeliu ir benzų. Neturėjau problemų su dyzeliais jeigu ir reikėjo kažką remontuoti tai neskausmingai.
Nepamirštam chebra kad "dabar dyzeliai jau ne tie", naujas dyzelis viskas ok, bet senesnis jau turės reikalų... bet viskas sutvarkoma, įdėsi į remonta tiek kiek sumokėjai už 10 metų senumo auto ir važiuosi, bet kažin ar gausis pigiau nei su benzu. Žiūrėt kiek galvoji turėti konkretų auto, jeigu pora metų ir parduodi gal ir neturi bėdų, bet jeigu įdedi į remontą jau turi pasilaikyti auto sau "kol atsipirks".
Su dujomis neturėjau reikalų, bet tai kažkoks išviso mišrūnas
gal jau geriau tada diesel ...
Dabar jau yra dyzeliai-hibridai atrodo volvo turi tokių žvėrių, 2l/100km