jei hibridai butu tik mados klyksmas, ne pirma karta pasikartosiu, taksistai masiskai ju neeksploatuotu. Cia tik mano nuomone, nenoriu, kad vel pradetu kapotis cia vienu ir kitu puses, bet as asmeniskai, jau antra hibrida vairuoju, tai i benza, juolab i dyzeli nebelipciau. Kelias dienas teko vaziuot su pakaitine nauja corolla benzinu, kol atidave rav4 hibrida, tai benzinas automatas mane nuvyle, ypac traukos prasme, net jei lyginciau su buvusiu auris 2015 hibridu. Is pradziu atrodo, kad gerai raus benzas (nes pirma pavara mechanine, tik po to jungiasi i variatoriu) tai kai persijungia i variatoriu, tai nu n.... visiskai nevaziuoja, tik rekia erzinanciu garsu. Su tuo benzinu per 3 dienas, nesugebejau itilpt i 9l. Kur dabar su rav4 221hp telpu i 7.5l prie minusines temp.
Bet zinoma, hibrido kaina zymiai didesne bus, bet as renkuosi ne del kuro taupymo, pries tai tik siaip uzsiminiau, jei kam idonu del kuro ekonomijos, bet as renkuos hibrida, nes jis vistiek kitaip vaziuoja, nei panasios klases benzinas su panasiu kw kiekiu.
Beje yra ir kita medalio puse, pradzioj daugiau sumoki uz hibrida, bet parduodant jo ir likutine verte didesne islieka, aisku jei rida nebus puse liamo.
Chr ziauriai mazas, ypac gale, tik vaikus gali mazamecius sukist ir tai tik tuo atveju jei neserga klostrofobija