Kazkurioj temoj maciau apie prasyma aprasyti naujaji Rav4 hibrdia. Po 5 savaiciu vazinejimo, galiu pasidalinti is mano puses pliusais ir minusais.
RAV4 2019 AWD Hybrid Luxury komplektacija (tai liecia tik sia komplektacija, nes pas kitus kitokios jos tai jei ne tokia komplektacija, mano aprase suprantama bus ir neatitikimu). Kas nepriklause siai komplektacijai, buvo uzsakyta papildomai navigacija, galiniu stiklu tamsinimas, guminiai kilimeliai ir moldingai ant dureliu.
Jau kitoje temoje rasiau, kad vienas didziausiu minusu nebuvimas Apple Carplay media sistemoje (apie tai jau zinojau pries uzsakydamas automobili).
Sioje komplektacijoje nera prailgintu menteliu saules skydeliuose, kas labai padeda, jei saule sviecia siek tiek kampu. Salone pakankamai ergonomiska viskas, visos dureles apsiutos dirbtine oda, taip pat ir porankis odinis, porankio detuveje nera USB lizdu, tik 12V vienas lizdas (USB cia nepriklauso pagal sia komplektacija). Galetu buti dureliu siules melynos spalvos, yra tik paprastos pilkos, bet cia irgi komplektacijos niuansai.
Kitas idomus dalykas, jei vaziuoji isijunges auto valytuvus ir daviklis lietaus reaguoja i lietu, o yra pravertas langas, gaunamas pranesimas i borto skydeli su pasiulymu automatiskai uzdaryti langus, patvirtinus YES, automatiskai uzsidaro langai. PATIKO. Bet pvz jei uzrakini islipes automobili, jei yra praviru langu jie neuzsidaro automatiskai. Kiek ieskojau per meniu neradau tokios opcijos, kad langai uzsidarytu uzrakinus auto, o noreciau

GAL KAS ZINOT, AR IMANOMA?
Iskart is priekinio salono, keliames i bagazine: gerai, kad yra zapaske TABLETE, bet truksta papildomu detuviu bagazineje, yra tik viena desinej pusej, kaireje puseje nors nera SUBWOOFER'io gamyklinio (nepriklauso pagal komplektacija), buciau nieko pries, kad ten butu dar viena detuve. Ir zinoma didziausias man bagazines minusas tai kietos ir nepatvarios plastmases apdaila. Kaimynas turi AVensi 2016 pabaigos, tai pasji bagazine visa ismusta minkstu veiloku. Mada faka ka sunku RAV4 buvo tai padaryt? KLAUSIMAS: AR BAGAZINES PLASTIKA APKLIJUOTU MINKSTU VEILOKU KOKIA IMONE? GAL TURIT REKOMENDACIJU? KOKIA PRELIMINARI KAINA BUTU? Labiausiai uzknisa, kai turi kokiu nepritvirtintu daiktu, pvz dabar veziojuosi trecdali langu skyscio bakeli ir ant kokiu posukiu, kai jis slysta ir trankosipo tas kietas plastmases, pagal garsa atrodo, kad i subine ivaziavo kazkas, ziauriai erzina.
Vaziavimo komfortas: palyginti su kitais SUV'ais, tai pakaba komfortiska ir beje posukiuose tikrai nesiubuoja i sonus, kaip kiti miesto parketiniai, uz tai didelis pliusas gamintojui. Kaip ir daugelyje straipsniu rasoma, taip, variklio garsas daznai lenda i salona, bet jo garsas toks labai idomus, ant zemu apsuku, kaip 4cilindru dyzelio ir benzino V6 ar V8 misinys

Kai paspaudi labiau, tada jau labiau panasu i paprasta 4cil benzino garsa

Saltais rytais siek tiek erzina prie zemu apsuku tas variklio garsas, bet kai paspaudi daugiau gazo gal visai ir nieko, bet kadangi tai yra hibridas, manau gamintojai turejo pasistengti, kad butu tyliaus salone dirbant benz motorui, taigi cia viena is hibrido fiskiu, tylus vaziavimas

Garsas nuo kelio dangos nera labai juntamas, nors ir su minkstom zieminem padangom, tai vasara turetu girdetis labai minimaliai manau.
Trauka tikrai gera, na nepalyginsi su prius, auris ar kitais hibridais, ecvt su siuo varikliu tikrai sklandziai dirba, jei jau variklis uzkriokia, tai bent normaliai ir traukia

Pas mane kadangi AWD, tai pagal dokumentus tureciau iki 100 isibeget per 8.1s - nebandziau

Kuro sanaudos, vazinejau tik mieste sias 5 savaites, tai pirma savaite kai dar buvo lauko temp +5 +10, kuro sanaudos buvo po pirmo bako 6.9. Per kitas tris savaites (per jas buvo ir minusiniu temperaturu), po antro bako - 7.8. Po trecio bako itariu bus virs 8, bet su Auriu ziema vaziuojant mieste irgi trumpesniais atstumais budavo tarp 7-8, vasara apie 5. Tai jei ant sio RAV4 ziema bus 8-9, o vasara apie 6-6.5, busiu patenkintas.
Dar nevaziavau magistraleje, tai nieko negaliu komentuoti apie kuro sanaudas ir garso izoliacijos ypatumus, vaziuojant greiciais virs 100km/h. Per sventes teks vaziuoti, tai galesiu papildyt.
Tai kol kas tiek mano monologo. Butu faina, kad sitoj temoj irgi pasisakytu kiti RAV4 2019 hibridu savininkai, kokiais niuansais
