Autorius Tema: Nuajas Hibridinis Rav4  (Skaityta 10030 kartus)

Neprisijungęs Sarunas5

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 34
Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #15: Gruodžio 01, 2019, 16:58:13 pm »
Nauju Hibridinių Rav4 2019m savininkai, kokios jusų mieste kuro sanaudos?

 

Neprisijungęs TYRAN

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 799
  • Toyota Corolla TS 2019 1.8 Hibridas, Vilnius
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #16: Gruodžio 05, 2019, 13:02:42 pm »
truksta papildomu detuviu bagazineje, yra tik viena desinej pusej, kaireje puseje nors nera SUBWOOFER'io gamyklinio (nepriklauso pagal komplektacija), buciau nieko pries, kad ten butu dar viena detuve. Ir zinoma didziausias man bagazines minusas tai kietos ir nepatvarios

Kitoj pusėj netyčia ne akumuliatorius paslėptas? Nes pvz Corolla 1,8 akumuliatorius po kapotu, o jau 2,0 - bagažinėj.

Neprisijungęs Dayshadow

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 12
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #17: Gruodžio 05, 2019, 13:03:55 pm »
Kaip tik paskutinius 3 menesius tokiu vazinejau Svedijos siaureje. Nepasakyciau kad labai patenkintas buvau...Medijos sistema atsilieka nuo gyvenimo desimtmeciais. Vaziuojant prastesniu keliu, kiekviena duobute jauciasi, praktiskai kiekvienas nelygumas. Esant vejuotam orui, jauciasi masinos nestabilumas. Bagazine mazoka, kaip pastebejo ir kolega, pigios plastmases, kurios vaziuojant off road barska ir ne tik bagazineje, bet ir visoje masinoje. Netinka traukt rimtesnei priekabai-man tai didelis minusas. AWD veikia puikiai vaziuojant purvu ar sniegu, bet ne taip gerai kaip kitu SUV ir nors arkliu turi, sitame segmente jegos truksta.
Kuro atzvilgiu manau neblogai; geru oru, pliusineje temperaturoje, autostradoje isitilpdavau i 6.95l/100km, greitis apie 120. Atsalus ir kai buvo minusas , tiek mieste, tiek autostradoje sanaudos buvo 10.63l/100km netaupant. Na neblogos manau kaip tokiu gabaritu masinai. Tiesa mano senute Rav4 dyzeliukas imdavo 7.5l tokiom salygom.

Neprisijungęs TYRAN

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 799
  • Toyota Corolla TS 2019 1.8 Hibridas, Vilnius
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #18: Gruodžio 05, 2019, 13:04:55 pm »
Bet pvz jei uzrakini islipes automobili, jei yra praviru langu jie neuzsidaro automatiskai. Kiek ieskojau per meniu neradau tokios opcijos, kad langai uzsidarytu uzrakinus auto, o noreciau :) GAL KAS ZINOT, AR IMANOMA?

Corolloj važiavau į Tokvilą, kad pasijungę kompą papildomai aktyvuotų langų atidarymą ir uždarymą su distanciniu pulteliu, ilgiau palaikius atitinkamai atrakinimo ir užrakinimo mygtuką. Per meniu nenusistato.

Neprisijungęs pecionka

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 117
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #19: Gruodžio 05, 2019, 13:21:20 pm »
... Dar nevaziavau magistraleje, tai nieko negaliu komentuoti apie kuro sanaudas ir garso izoliacijos ypatumus, vaziuojant greiciais virs 100km/h. ...

Su draugu esam išbandę visų kartų RAV4 automagistralėje, tyliausiai važiavo IIIgen. facelift'as.
Čia aišku be jokių papildomų garso izoliacijų, taip kaip iš gamyklos išėję. Be to komplektacijos irgi įvairios būna, tai palyginimas ne visai objektyvus.
O šiaip oj kaip trūksta šito gėrio, prie pedalų galvą užkiši (po vairu) kėbulas matosi. Galvoji WTF, nejau neįmanoma normaliai apvilkti kėbulą kad tyliai ir smagiai važiuotų?

Neprisijungęs TYRAN

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 799
  • Toyota Corolla TS 2019 1.8 Hibridas, Vilnius
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #20: Gruodžio 05, 2019, 13:49:23 pm »
Su draugu esam išbandę visų kartų RAV4 automagistralėje, tyliausiai važiavo IIIgen. facelift'as.
Čia aišku be jokių papildomų garso izoliacijų, taip kaip iš gamyklos išėję. Be to komplektacijos irgi įvairios būna, tai palyginimas ne visai objektyvus.
O šiaip oj kaip trūksta šito gėrio, prie pedalų galvą užkiši (po vairu) kėbulas matosi. Galvoji WTF, nejau neįmanoma normaliai apvilkti kėbulą kad tyliai ir smagiai važiuotų?

Tai kad Toyota ir garso izoliacija - dvi lygiagrečios linijos, nesusikertančios.

Neprisijungęs Astuonkojis

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 46
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #21: Gruodžio 05, 2019, 13:53:20 pm »
As nelabai suprantu kodel negali padaryt kad uz papuldoma mokesti kas nori nusiperka geresne garso izoliacija. Ten vidokius moldingus ir kitas nesamones gali o vat svarbiausio neleidzia..

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1649
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #22: Gruodžio 05, 2019, 14:12:47 pm »
Na jei butu opcija su geresne garso izoliacija, tai jau gamykloje, turetu buti papildomas sektorius linijoje, nes garso izoliacija papildoma klijuojama prie kebulo, dureliu viduje, kol isorines apsifkes neuzdetos. Kitas dalykas, jie nebeparsiduotu tada lexus nx uz didesne kaina, nes kam pirkt lexus jei viska galetum gaut toyotoj. O prekinis zenklas Toyota niekada neleis sau pakelt kainu iki lexus analogisku modeliu. Tada sumazetu uzsakymu ir vieno ir kito prekiu zenklu masinu. Manau, kad tikrai pirkciau rav4 uz kokius 38k su premium klases medziagom, nei nx uz kokius 45 :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1649
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #23: Gruodžio 05, 2019, 14:17:08 pm »
Kaip tik paskutinius 3 menesius tokiu vazinejau Svedijos siaureje. Nepasakyciau kad labai patenkintas buvau...Medijos sistema atsilieka nuo gyvenimo desimtmeciais. Vaziuojant prastesniu keliu, kiekviena duobute jauciasi, praktiskai kiekvienas nelygumas. Esant vejuotam orui, jauciasi masinos nestabilumas. Bagazine mazoka, kaip pastebejo ir kolega, pigios plastmases, kurios vaziuojant off road barska ir ne tik bagazineje, bet ir visoje masinoje. Netinka traukt rimtesnei priekabai-man tai didelis minusas. AWD veikia puikiai vaziuojant purvu ar sniegu, bet ne taip gerai kaip kitu SUV ir nors arkliu turi, sitame segmente jegos truksta.
Kuro atzvilgiu manau neblogai; geru oru, pliusineje temperaturoje, autostradoje isitilpdavau i 6.95l/100km, greitis apie 120. Atsalus ir kai buvo minusas , tiek mieste, tiek autostradoje sanaudos buvo 10.63l/100km netaupant. Na neblogos manau kaip tokiu gabaritu masinai. Tiesa mano senute Rav4 dyzeliukas imdavo 7.5l tokiom salygom.
O su kokiais ratais tavo RAV4 buvo su 18'os? Nes pas mane su 17'os ir aukstesne padanga, tai nepasakyciau, kad labai jau kieta vaziuokle butu per nelygumus. Bent jau pries RAV4 4os kartos ner ka lygint, kai dariau test drive su 4os kartos tai zymiai kietesne pakaba pasirode.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs pecionka

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 117
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #24: Gruodžio 05, 2019, 14:39:00 pm »
As nelabai suprantu kodel negali padaryt kad uz papuldoma mokesti kas nori nusiperka geresne garso izoliacija. Ten vidokius moldingus ir kitas nesamones gali o vat svarbiausio neleidzia..

Komplektuojant tokios opcijos nėra bet gali atskirai susitarti perkant, kad papildomą garso izoliaciją padarytų (papildoma paslauga). Įdomu kiek pinigų dabar už tai paprašytų.

Neprisijungęs Dayshadow

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 12
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #25: Gruodžio 05, 2019, 14:53:01 pm »
O su kokiais ratais tavo RAV4 buvo su 18'os? Nes pas mane su 17'os ir aukstesne padanga, tai nepasakyciau, kad labai jau kieta vaziuokle butu per nelygumus. Bent jau pries RAV4 4os kartos ner ka lygint, kai dariau test drive su 4os kartos tai zymiai kietesne pakaba pasirode.

Taip, 18 coliu na bet nemanau kad labai skirtusi, o gal? Tiesa pasakius minkstesne uz pries tai buvusi modeli, bet tikrai nemalonu per duobeta kelia vaziuoti. Garso izoliacija tikrai menka, didziulis minusas. Vaziuojant lietui lyjant atrodo kad vaziuotum kaip kabriolete...Kitas niuansas-maza provėža. Mieste nesijaucia, bet isvaziavus Off Road reikia buti atsargiam, ypac sniege, nes pagal masinos gabarita gali greit apsigauti..

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1649
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #26: Gruodžio 05, 2019, 15:20:07 pm »
Komplektuojant tokios opcijos nėra bet gali atskirai susitarti perkant, kad papildomą garso izoliaciją padarytų (papildoma paslauga). Įdomu kiek pinigų dabar už tai paprašytų.
Kitoj temoj apie antikorozini, tai Tokviloj denge ir antikorozini+garso iz viso 700. As tik antikorozini dariau, tai perpus pigiau ir ne Tokviloj.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1649
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #27: Gruodžio 06, 2019, 13:51:37 pm »
Pasirodo, taip, uzrakinimo knopke ilgiau palaikiau ir langai uzsidare automatiskai. Aciu
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs Sarunas5

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 34
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #28: Gruodžio 07, 2019, 15:50:10 pm »
Taigi jai pradėjau, tai ir privalau atsakyti. Pirkau Tokviloje, tai man pasakė...Ne būtina, bet rekuomenduojam po 3k pasikeisti tepalus.
  Pas mane Rav4 2019.11.10 Premium, su Premium papildomu paketu. Mašina faina, nors aišku trūksta Car play, bet manau išsispres su laiku problėma. Manau reiks darytis papildoma anti garsą. Oj deja pas mane jau 5 usb jungtys. Šiandian savo hibrida davariau iki 8,7l( žieminės padangos, miestas + distancinis užvedimas pašlildymui) Vėliau duosiu daugiau info....

Neprisijungęs Sarunas5

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 34
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #29: Gruodžio 07, 2019, 15:55:00 pm »
Komplektuojant tokios opcijos nėra bet gali atskirai susitarti perkant, kad papildomą garso izoliaciją padarytų (papildoma paslauga). Įdomu kiek pinigų dabar už tai paprašytų.
Pas mane Premium buvo su 18

Neprisijungęs Sarunas5

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 34
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #30: Gruodžio 07, 2019, 16:13:09 pm »
Ir dar Ali yra Andrid auto monitorių, Rav4 su 4 ir daugiau branduoliu, o kokybe vaizdo kaip pas Tesla. Dėl pilno suderinomumo nežinau.