Kol savaitę važinėjau su Tiguanu 2019m., tai ten Toyotos LTA sistemos analogas vairuoja šauniai.
Štai kokias padariau sau išvadas:
Sistema naudinga važiuojant nedideliu greičiu pvz, kamštyje judant vorele lėtai, gali nevairuoti ir tai puikiai už tave padarys asistentas. Važiuojant didesniu greičiu nei 50 manau asistentą reikia "išleisti nemokamų atostogų" ir vairuoti pačiam:) Saugumas svarbiausia!
Vadovaujantis tokia mano filosofija man užtenka ir LDA, kuri pakoreguoja vairą jei kerti liniją neparodžius posūkio, bet dažniausiai ir ją esu išjungęs nes malonumą vairuoti pasilieku sau:)
Dar šis bei tas, kas man patiko/nepatiko.
Tiguano vidaus apdailos medžiagos yra gerokai aukštesnės kokybės nei RAV 2019m.
Multimedija palaiko androidą ir applą, ekranas maloniai įsikomponuoja panelėje.
Vairuotojo sėdynės turi geresnį šoninį prilaikymą, netgi masažą turi:)
Bagažinės maloni apdaila (RAV pigus kietas plastikas)
Nepatiko labai aukštas "tunelis" tarp antros eilės (nors buvo ne 4x4)
Garso izoliacija galėtų būti geresnė
P.s. jei WV gamintu hibridus, sekanti mano auto būtų Tiguanas.
Sorry, kad nuklydau nuo temos, bet prie to pačio prasiplėčiau:)