Autorius Tema: Nuajas Hibridinis Rav4  (Skaityta 105597 kartus)

Neprisijungęs Sarunas5

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 71
Nuajas Hibridinis Rav4
« Įrašytas: Gruodžio 01, 2019, 16:58:13 pm »
Nauju Hibridinių Rav4 2019m savininkai, kokios jusų mieste kuro sanaudos?

Neprisijungęs Sarunas5

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 71
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #1 Įrašytas: Gruodžio 01, 2019, 20:09:56 pm »
Arba aš nemoku važiuoti ar ka, bet kompas rodo 8,5l

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #2 Įrašytas: Gruodžio 01, 2019, 20:12:45 pm »
prie minusines temperaturos mieste 7.8. Kol buvo iki +10 laipsniu buvo 6.9. Vasara su vasarinem padangom realiai planuociau tilpti i 6, nors su demo masina kai vazinejau pora dienu sugebejau ir i 5 sutilpti.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs pecionka

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 261
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #3 Įrašytas: Gruodžio 02, 2019, 08:15:18 am »
7,5L
Dabar atšalus bus arčiau tavo nurodytų 8,5, gal ir į 8 tilptų.

Neprisijungęs Sarunas5

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 71
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #4 Įrašytas: Gruodžio 02, 2019, 10:23:20 am »
 Dėkuj, supratau dar tik 300km praminiau ir su dygliuotom, bandysiu mokintis vaziuot su hibridu(Pirmas hibridinis automobiliukas)

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #5 Įrašytas: Gruodžio 02, 2019, 13:27:18 pm »
Na reiktu nepamirst, kad turi 220 arkliu ir isibegejima iki 100 per 8.4s, ko neturi Prius ar Corolla, kurie valgo pora litru maziau ziema :) Zinoma dygliuotu padangu pasipriesinimas zymiai didesnis lyginant su paprastom zieminem, o su vasarinem isvis nera ko lygint + benzas dazniau jungiasi, kad pasildyt visa sistema.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs Sarunas5

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 71
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #6 Įrašytas: Gruodžio 02, 2019, 14:10:31 pm »
Tas tai jo, tie arkliukai mane maloniai nustebino 222AG, tikrai gerai bėga👍

Neprisijungęs Astuonkojis

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 66
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #7 Įrašytas: Gruodžio 02, 2019, 17:05:58 pm »
Ziema hibrido ekonomiskumas mazeja, na logiska, kad maziau ant batarkes daugiau ant benzo. Su auriu ziema gaunas 6 l/100km ir zemiau jau niekaip, nebent jeigu ilgiau kelione truktu tai gal 5.5 butu, dabar 10-15min trunka kelione, nespeja net isilti. Pazystamas su toyota highlander hibridu trumpi atstumai tai sanaudos 12-14 l.
O rav jeigu 8 l, tai manau puikios sanaudos.

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #8 Įrašytas: Gruodžio 02, 2019, 17:52:07 pm »
Tik vat ka pastebejau, dabar kai yra antifrizo temp rodykle (jos Auris neturejo) tai, kad jei mieste maluos ir kuo dazniau isijungia EV rezimas, tai temperatura nukrenta beveik iki apacios, nors salone silta. As galvojau, kad hibridas stengiasi palaikyt darbone antifrizo temperatura, bet pasirodo, kad jam pofig. Sitas dalykas mane nustebino, aisku kai Auris neturejo temperaturos parodymu, tai kazkaip nesukau galvos, bet paziurekit ar pas jus taip pat buna rav4 hibriduose?
Tai vyksta dabar kai minusine temp, kol buvo silciau kazkaip nepastebejau.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs balticam

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 973
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #9 Įrašytas: Gruodžio 02, 2019, 18:27:39 pm »
Teko praeita ziema vazineti Rav4 Hybrid Norvegijoje, tiesa dar senesniu modeliu, tai mieste kuro sanaudos buvo 11.3l/100km, panasiai ir uzmiestyje. Idomu bus isgirst kokios naujojo sanaudos tikra ziema, kai lauke -10 ir zemiau. Manau spie 10l bus tikrai.

Neprisijungęs Sarunas5

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 71
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #10 Įrašytas: Gruodžio 02, 2019, 21:03:42 pm »
Pas mane temp rodyklė, rodo puse padalos, kiek pastebėjau. Dar reiks atydžiau pasekti..

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #11 Įrašytas: Gruodžio 04, 2019, 22:55:29 pm »
Turiu klausima i tema tiem, kas isigyja naujus auto. Ar keiciat tik tepala ir filtra po 2000km ridos. Instrukcijoje to nepazymeta, bet kolegos, kurie isigijo naujus auto, kai kuriem dileriai rejomenduoja keist tepala po 2k, priezasti nurodo, neva apsidirba naujas metalas ir i tepala pritraukia metalo dulkiu.
Pvz mano vadybininkas sako, kad pofig ypac hibridam, kurie pasirodo benz variklio max apsukos apribotos iki 4000rpm gamykliskai (tai man buvo naujiena).
Ka manot jus? ar tai tik eilinis rinkodaros triukas, ar tai reiktu padaryt? Aisku tai kainuoja ne kosmosa, garantinis nedingsta, nes privaloma keist tepala kas 15k km arba kas metus.
Idomi jusu nuomone siuo klausimu.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs TYRAN

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 799
  • Toyota Corolla TS 2019 1.8 Hibridas, Vilnius
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #12 Įrašytas: Gruodžio 05, 2019, 08:35:56 am »
Turiu klausima i tema tiem, kas isigyja naujus auto. Ar keiciat tik tepala ir filtra po 2000km ridos. Instrukcijoje to nepazymeta, bet kolegos, kurie isigijo naujus auto, kai kuriem dileriai rejomenduoja keist tepala po 2k, priezasti nurodo, neva apsidirba naujas metalas ir i tepala pritraukia metalo dulkiu.
Pvz mano vadybininkas sako, kad pofig ypac hibridam, kurie pasirodo benz variklio max apsukos apribotos iki 4000rpm gamykliskai (tai man buvo naujiena).
Ka manot jus? ar tai tik eilinis rinkodaros triukas, ar tai reiktu padaryt? Aisku tai kainuoja ne kosmosa, garantinis nedingsta, nes privaloma keist tepala kas 15k km arba kas metus.
Idomi jusu nuomone siuo klausimu.

Man nieko nesakė, nieko nedarysiu :) 1600km pravažiavau kol kas :)

Neprisijungęs balticam

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 973
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #13 Įrašytas: Gruodžio 05, 2019, 10:10:29 am »
Turiu klausima i tema tiem, kas isigyja naujus auto. Ar keiciat tik tepala ir filtra po 2000km ridos. Instrukcijoje to nepazymeta, bet kolegos, kurie isigijo naujus auto, kai kuriem dileriai rejomenduoja keist tepala po 2k, priezasti nurodo, neva apsidirba naujas metalas ir i tepala pritraukia metalo dulkiu.
Pvz mano vadybininkas sako, kad pofig ypac hibridam, kurie pasirodo benz variklio max apsukos apribotos iki 4000rpm gamykliskai (tai man buvo naujiena).
Ka manot jus? ar tai tik eilinis rinkodaros triukas, ar tai reiktu padaryt? Aisku tai kainuoja ne kosmosa, garantinis nedingsta, nes privaloma keist tepala kas 15k km arba kas metus.
Idomi jusu nuomone siuo klausimu.

Neklausyk tokiu pasaku. Keisk kas kiek numatyta ir vazinesi ilgai ir laimingai.

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #14 Įrašytas: Gruodžio 05, 2019, 12:10:46 pm »
Kazkurioj temoj maciau apie prasyma aprasyti naujaji Rav4 hibrdia. Po 5 savaiciu vazinejimo, galiu pasidalinti is mano puses pliusais ir minusais.
RAV4 2019 AWD Hybrid Luxury komplektacija (tai liecia tik sia komplektacija, nes pas kitus kitokios jos tai jei ne tokia komplektacija, mano aprase suprantama bus ir neatitikimu). Kas nepriklause siai komplektacijai, buvo uzsakyta papildomai navigacija, galiniu stiklu tamsinimas, guminiai kilimeliai ir moldingai ant dureliu.
Jau kitoje temoje rasiau, kad vienas didziausiu minusu nebuvimas Apple Carplay media sistemoje (apie tai jau zinojau pries uzsakydamas automobili).
Sioje komplektacijoje nera prailgintu menteliu saules skydeliuose, kas labai padeda, jei saule sviecia siek tiek kampu. Salone pakankamai ergonomiska viskas, visos dureles apsiutos dirbtine oda, taip pat ir porankis odinis, porankio detuveje nera USB lizdu, tik 12V vienas lizdas (USB cia nepriklauso pagal sia komplektacija). Galetu buti dureliu siules melynos spalvos, yra tik paprastos pilkos, bet cia irgi komplektacijos niuansai.
Kitas idomus dalykas, jei vaziuoji isijunges auto valytuvus ir daviklis lietaus reaguoja i lietu, o yra pravertas langas, gaunamas pranesimas i borto skydeli su pasiulymu automatiskai uzdaryti langus, patvirtinus YES, automatiskai uzsidaro langai. PATIKO. Bet pvz jei uzrakini islipes automobili, jei yra praviru langu jie neuzsidaro automatiskai. Kiek ieskojau per meniu neradau tokios opcijos, kad langai uzsidarytu uzrakinus auto, o noreciau :) GAL KAS ZINOT, AR IMANOMA?
Iskart is priekinio salono, keliames i bagazine: gerai, kad yra zapaske TABLETE, bet truksta papildomu detuviu bagazineje, yra tik viena desinej pusej, kaireje puseje nors nera SUBWOOFER'io gamyklinio (nepriklauso pagal komplektacija), buciau nieko pries, kad ten butu dar viena detuve. Ir zinoma didziausias man bagazines minusas tai kietos ir nepatvarios plastmases apdaila. Kaimynas turi AVensi 2016 pabaigos, tai pasji bagazine visa ismusta minkstu veiloku. Mada faka ka sunku RAV4 buvo tai padaryt? KLAUSIMAS: AR BAGAZINES PLASTIKA APKLIJUOTU MINKSTU VEILOKU KOKIA IMONE? GAL TURIT REKOMENDACIJU? KOKIA PRELIMINARI KAINA BUTU? Labiausiai uzknisa, kai turi kokiu nepritvirtintu daiktu, pvz dabar veziojuosi trecdali langu skyscio bakeli ir ant kokiu posukiu, kai jis slysta ir trankosipo tas kietas plastmases, pagal garsa atrodo, kad i subine ivaziavo kazkas, ziauriai erzina.
Vaziavimo komfortas: palyginti su kitais SUV'ais, tai pakaba komfortiska ir beje posukiuose tikrai nesiubuoja i sonus, kaip kiti miesto parketiniai, uz tai didelis pliusas gamintojui. Kaip ir daugelyje straipsniu rasoma, taip, variklio garsas daznai lenda i salona, bet jo garsas toks labai idomus, ant zemu apsuku, kaip 4cilindru dyzelio ir benzino V6 ar V8 misinys :) Kai paspaudi labiau, tada jau labiau panasu i paprasta 4cil benzino garsa :) Saltais rytais siek tiek erzina prie zemu apsuku tas variklio garsas, bet kai paspaudi daugiau gazo gal visai ir nieko, bet kadangi tai yra hibridas, manau gamintojai turejo pasistengti, kad butu tyliaus salone dirbant benz motorui, taigi cia viena is hibrido fiskiu, tylus vaziavimas :) Garsas nuo kelio dangos nera labai juntamas, nors ir su minkstom zieminem padangom, tai vasara turetu girdetis labai minimaliai manau.
Trauka tikrai gera, na nepalyginsi su prius, auris ar kitais hibridais, ecvt su siuo varikliu tikrai sklandziai dirba, jei jau variklis uzkriokia, tai bent normaliai ir traukia :) Pas mane kadangi AWD, tai pagal dokumentus tureciau iki 100 isibeget per 8.1s - nebandziau :)
Kuro sanaudos, vazinejau tik mieste sias 5 savaites, tai pirma savaite kai dar buvo lauko temp +5 +10, kuro sanaudos buvo po pirmo bako 6.9. Per kitas tris savaites (per jas buvo ir minusiniu temperaturu), po antro bako - 7.8. Po trecio bako itariu bus virs 8, bet su Auriu ziema vaziuojant mieste irgi trumpesniais atstumais budavo tarp 7-8, vasara apie 5. Tai jei ant sio RAV4 ziema bus 8-9, o vasara apie 6-6.5, busiu patenkintas.
Dar nevaziavau magistraleje, tai nieko negaliu komentuoti apie kuro sanaudas ir garso izoliacijos ypatumus, vaziuojant greiciais virs 100km/h. Per sventes teks vaziuoti, tai galesiu papildyt.
Tai kol kas tiek mano monologo. Butu faina, kad sitoj temoj irgi pasisakytu kiti RAV4 2019 hibridu savininkai, kokiais niuansais :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019