Pas mane tai kuo puikiausiai nuskaito zenklus. Vazineju Vilniuje ir rajone. Mieste juostu palaikyma isjungiu, nes reikia daug manevruoti ir kartais net be posukio signalo, tai nepatogu. Uzmiestyje kuo puikiausiai dirba tiek Line Assist, tiek zenklu atpazinimas, tiek autopilotas adaptyvinis. VIlniuje yra net zenklu kurie nurodo apie greicio ribojimo pabaiga, tai sistema automatsikai po tokio zenklo grizta i 50, jei mieste. Jei uzmiestyje, po zenklo apie ribojimo pabaiga, kuo puikiausiai grizta i pries tai buvusi zenkla. kas man dar patinka, jei is uzmiescio ivaziuoji i gyvenviete ir buna tik jos pavadinimo lentele, sistema automatiskai tai supranta ir ipiesia 50 zenkla. Tik magistralej vaziuojant rodo 130 leidziama, nes nesupranta jog yra ziemos rezimas ir reiktu vaziuoti 110, bet cia smulkme.
Mieste pasitaiko tokiu vairantu, kai ant gatves prie isukimo i kiema stovi zenklas su teritorija ir vaikais pazymetas, taip sistema ji pasigauna, bet cia ne jos kalte, nes tas teritorijos zenklas buna atsuktas kaip visi gatves zenklai, nors jis turetu buti pasuktas i ivaziavimo i kiema puse. Tai cia jau savivaldybes kelininku neismanymas. Beje puikiai nuskaito ir lenkti draudziancius zenklus ir apie lenkimo draudima ribojimo pabaiga.
Taip, kad as tiek adaptyviniam autopilotui, zenklu nuskaitymui ir juostu palaikymui (kuris kuo puikiausiai dirba uzmiesty) as tikrai pretenziju neturiu. Aisku vietoj tos greico ribojimo knopkes ant vairo, galejo kokia naudingesne funkcija ideti, nes ta tai visai nesinaudoju ir nesuprantu, kam ji reikalinga jei yra autopilotas. Jei autopiloto nebutu gal kazkiek ir butu naudos