Autorius Tema: Nuajas Hibridinis Rav4  (Skaityta 105619 kartus)

Neprisijungęs kixxoff

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 422
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #60 Įrašytas: Sausio 27, 2020, 08:42:35 am »
Man siaip idomu, kodel nori isjungt sia funkcija? Man tai visai gerai tuos zenklus nuskanuoja, ypac uzmiesty, kai pamirsti koks greicio zenklas buvo pries kelis km, pasiziuri i ekrana ir matai koks leidziamas. Nesuprantu noro isjungti sia funkcija.
Na taip, iš tikro viskas kaip ir gerai so tuo ženkliuku, ta prasme, ikonėlė nedidelė, nustačiau, kad nepypsėtų kai greičio viršyjimas mažas. Erzina tai, kad mieste (kur aš dažniausiai važinėju) grybauja - tai 20 rodo, tai pasigauna kokį "gyvenamoji zona" ženklą. Labai dar daug dirbti reikia japonams ties šita funkcija. O kadangi globaliai saugumui kažko labai neprideda, tai noriu turėti galimybę labiau pasi_customize'inti :)

Beja, pabandžiau važiuoti su greičio ribotuvu - labai keistas jausmas. Kaip ir nepavyks viršyti greičio, bet jei būtų situacija, kai reikia staigiau spūstelėti ir pagreitėti virš apribojimo - kažin ar atneštų daug naudos.

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #61 Įrašytas: Sausio 27, 2020, 09:23:08 am »
tas greicio ribotuvas tai pieva, nusistatai autopilota ir nevirsysi to greicio. Pas mane jei virsyju greiti belekiek pagal zenkla nuskanuota niekas nepipsi, tiesiog paraudonuoja tas zenklas, gal tau uztektu pipsejimo garsa nuimti nuo tos funkcijos
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs balticam

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 973
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #62 Įrašytas: Sausio 27, 2020, 10:04:55 am »
Na taip, iš tikro viskas kaip ir gerai so tuo ženkliuku, ta prasme, ikonėlė nedidelė, nustačiau, kad nepypsėtų kai greičio viršyjimas mažas. Erzina tai, kad mieste (kur aš dažniausiai važinėju) grybauja - tai 20 rodo, tai pasigauna kokį "gyvenamoji zona" ženklą. Labai dar daug dirbti reikia japonams ties šita funkcija. O kadangi globaliai saugumui kažko labai neprideda, tai noriu turėti galimybę labiau pasi_customize'inti :)

Beja, pabandžiau važiuoti su greičio ribotuvu - labai keistas jausmas. Kaip ir nepavyks viršyti greičio, bet jei būtų situacija, kai reikia staigiau spūstelėti ir pagreitėti virš apribojimo - kažin ar atneštų daug naudos.

Grybauja tik Lietuvoje; pats vazinejau, tai vejai kazkoki. O del to, kad LT zenklinimas yra lievas: zenklo galiojimo pabaigos nera, vienas ant kito uzsimeta ir t.t. Tik ivaziuoju i Vokietija - jokiu problemu, net nakti viska puikiai nuskaito. UK jokiu problemu nei su zenklu nuskaitymu nei su Lane Assist(kas LT irgi grybauja)
Pas mane, jei isjungiu per meniu, uzvedant masina mano pasirinkimas OFF islieka.

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #63 Įrašytas: Sausio 27, 2020, 11:35:27 am »
Pas mane tai kuo puikiausiai nuskaito zenklus. Vazineju Vilniuje ir rajone. Mieste juostu palaikyma isjungiu, nes reikia daug manevruoti ir kartais net be posukio signalo, tai nepatogu. Uzmiestyje kuo puikiausiai dirba tiek Line Assist, tiek zenklu atpazinimas, tiek autopilotas adaptyvinis. VIlniuje yra net zenklu kurie nurodo apie greicio ribojimo pabaiga, tai sistema automatsikai po tokio zenklo grizta i 50, jei mieste. Jei uzmiestyje, po zenklo apie ribojimo pabaiga, kuo puikiausiai grizta i pries tai buvusi zenkla. kas man dar patinka, jei is uzmiescio ivaziuoji i gyvenviete ir buna tik jos pavadinimo lentele, sistema automatiskai tai supranta ir ipiesia 50 zenkla. Tik magistralej vaziuojant rodo 130 leidziama, nes nesupranta jog yra ziemos rezimas ir reiktu vaziuoti 110, bet cia smulkme.
Mieste pasitaiko tokiu vairantu, kai ant gatves prie isukimo i kiema stovi zenklas su teritorija ir vaikais pazymetas, taip sistema ji pasigauna, bet cia ne jos kalte, nes tas teritorijos zenklas buna atsuktas kaip visi gatves zenklai, nors jis turetu buti pasuktas i ivaziavimo i kiema puse. Tai cia jau savivaldybes kelininku neismanymas. Beje puikiai nuskaito ir lenkti draudziancius zenklus ir apie lenkimo draudima ribojimo pabaiga.
Taip, kad as tiek adaptyviniam autopilotui, zenklu nuskaitymui ir juostu palaikymui (kuris kuo puikiausiai dirba uzmiesty) as tikrai pretenziju neturiu. Aisku vietoj tos greico ribojimo knopkes ant vairo, galejo kokia naudingesne funkcija ideti, nes ta tai visai nesinaudoju ir nesuprantu, kam ji reikalinga jei yra autopilotas. Jei autopiloto nebutu gal kazkiek ir butu naudos :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs kixxoff

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 422
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #64 Įrašytas: Sausio 27, 2020, 13:10:26 pm »
Pas mane tai kuo puikiausiai nuskaito zenklus. Vazineju Vilniuje ir rajone. Mieste juostu palaikyma isjungiu, nes reikia daug manevruoti ir kartais net be posukio signalo, tai nepatogu. Uzmiestyje kuo puikiausiai dirba tiek Line Assist, tiek zenklu atpazinimas, tiek autopilotas adaptyvinis. VIlniuje yra net zenklu kurie nurodo apie greicio ribojimo pabaiga, tai sistema automatsikai po tokio zenklo grizta i 50, jei mieste. Jei uzmiestyje, po zenklo apie ribojimo pabaiga, kuo puikiausiai grizta i pries tai buvusi zenkla. kas man dar patinka, jei is uzmiescio ivaziuoji i gyvenviete ir buna tik jos pavadinimo lentele, sistema automatiskai tai supranta ir ipiesia 50 zenkla. Tik magistralej vaziuojant rodo 130 leidziama, nes nesupranta jog yra ziemos rezimas ir reiktu vaziuoti 110, bet cia smulkme.
Mieste pasitaiko tokiu vairantu, kai ant gatves prie isukimo i kiema stovi zenklas su teritorija ir vaikais pazymetas, taip sistema ji pasigauna, bet cia ne jos kalte, nes tas teritorijos zenklas buna atsuktas kaip visi gatves zenklai, nors jis turetu buti pasuktas i ivaziavimo i kiema puse. Tai cia jau savivaldybes kelininku neismanymas. Beje puikiai nuskaito ir lenkti draudziancius zenklus ir apie lenkimo draudima ribojimo pabaiga.
Taip, kad as tiek adaptyviniam autopilotui, zenklu nuskaitymui ir juostu palaikymui (kuris kuo puikiausiai dirba uzmiesty) as tikrai pretenziju neturiu. Aisku vietoj tos greico ribojimo knopkes ant vairo, galejo kokia naudingesne funkcija ideti, nes ta tai visai nesinaudoju ir nesuprantu, kam ji reikalinga jei yra autopilotas. Jei autopiloto nebutu gal kazkiek ir butu naudos :)
Dėl adaptyvaus autopiloto ir lane assist - 100% sutinku. Veikia, mano manymu, nuspėjamai, stabdo tada kai ir aš stabdyčiau, distancijas laiko saugias, juostų laikosi gerai (pas mane max jautrumas nustatytas, kad nebūtų ping pongo). Iš ties visos saugumo automatinės sitemos veikia labai logiškai. Na, gal šiek tiek per daug stresuoja kai judant atbulai mato važiuojančias kitas mašinas ar žmones, ir jei nereaguoji - kerta per stabdžius taip, kad mažai nepasirodo, bet ką padarysi - toks darbas :D
Ženklų spėliojimas dėl kurio aš čia rašinėjau - labiau gal mano individualus dalykas (priprasti reikia).
O ant vairo vietoj greičio ribotuvo galėtų įdėti vairo šildymo on/off.

Beja, gal kas dar kokių "patobilinimų" įsimetėt? Aš prikabinėjau bagažinėje tvirtinimo gumų (labai gerai laiko mažus krovinius, vaizdo irgi negadina), dar tinklelis bus greitai. Į porankį užsisakiau papildomą lentynėlę (rečiau naudojami daiktai gali dugne gulėti, o kas po ranka turi būti, bus lengviau pasiekiama). Kai atsisiųs, pažiūrėsiu kas per kokybė. Žodžiu, bus simply clever (y) tik be skėčio duryse :D
Henris, tavo salono LEDai dar neatkeliavo? Labai įdomu būtų pažiūrėti foto kaip šviečia.

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #65 Įrašytas: Sausio 27, 2020, 13:18:02 pm »
dar laukiu is Kinijos keliauja, tikiuos nebus su Korona virusu :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs kixxoff

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 422
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #66 Įrašytas: Sausio 27, 2020, 13:54:17 pm »
dar laukiu is Kinijos keliauja, tikiuos nebus su Korona virusu :)
Svarbiausia, kad būtų ne radioaktyvios..  (z)

Neprisijungęs Dalius7

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 131
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #67 Įrašytas: Sausio 27, 2020, 22:02:41 pm »

Beja, pabandžiau važiuoti su greičio ribotuvu - labai keistas jausmas. Kaip ir nepavyks viršyti greičio, bet jei būtų situacija, kai reikia staigiau spūstelėti ir pagreitėti virš apribojimo - kažin ar atneštų daug naudos.

Nustatytas greičio ribojimas ignoruojamas jei numinsi gazo pedalą iki kick-down'o (kai numini iki dugno ir dar pamynus stipriau toks lyg mygtukas nusispaudžia). Tačiau ir man ši funkcija taip pat atrodo bevertė.
« Paskutinį kartą keitė: Sausio 28, 2020, 18:21:47 pm sukūrė Daliusv »

Neprisijungęs kixxoff

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 422
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #68 Įrašytas: Sausio 29, 2020, 09:16:55 am »
Kažkaip taip :)

Neprisijungęs guners

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 610
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #69 Įrašytas: Sausio 29, 2020, 10:14:29 am »
Sveiki, pas mane 2017 Rav.   O pas jus Line asistentas tik reaguoja biški vairą atmestamas jei kerti liniją ar ir pavairuoja kurį laiką pats jei rankų nelaikai ant vairo?
Pas mane nevairuoja o tik pasuka vairą ir gražiną į juostą.
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

Neprisijungęs kixxoff

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 422
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #70 Įrašytas: Sausio 29, 2020, 10:30:17 am »
Sveiki, pas mane 2017 Rav.   O pas jus Line asistentas tik reaguoja biški vairą atmestamas jei kerti liniją ar ir pavairuoja kurį laiką pats jei rankų nelaikai ant vairo?
Pas mane nevairuoja o tik pasuka vairą ir gražiną į juostą.
2019 - vairas nuolat daro mikro korekcijas - mašina iki skiriamosios juostos nedavažiuoja, nebent būtų staigesnis posūkis, nes tada neišlaiko ir "išskrendi".
Bet jei tiesioji arba ilgas lengvas vingis - vairuoja pati ir laikosi eismo juostos centro. Tik nuolat prašo padėti rankas ant vairo (jas šiaip ant vairo reiktų visą laiką laikyti :D ), tada pakanka padaryti mažą vos jaučiamą judesį vairu.

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #71 Įrašytas: Sausio 29, 2020, 10:40:52 am »
2019 - vairas nuolat daro mikro korekcijas - mašina iki skiriamosios juostos nedavažiuoja, nebent būtų staigesnis posūkis, nes tada neišlaiko ir "išskrendi".
Bet jei tiesioji arba ilgas lengvas vingis - vairuoja pati ir laikosi eismo juostos centro. Tik nuolat prašo padėti rankas ant vairo (jas šiaip ant vairo reiktų visą laiką laikyti :D ), tada pakanka padaryti mažą vos jaučiamą judesį vairu.
Bet cia taip vairuoja pati jei aktyvuotas autopilotas, jei autopilotas isjungtas tik juostu palaikymas ijungtas pvz mieste, tai kai arteji link linijos, jis supypsi ir grazina auto i juosta (atmeta vaira) toliau nebevairuoja pati.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs guners

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 610
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #72 Įrašytas: Sausio 29, 2020, 10:53:40 am »
O jautrumas reguliuojasi line asistento?
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

Neprisijungęs kixxoff

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 422
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #73 Įrašytas: Sausio 29, 2020, 10:55:58 am »
Bet cia taip vairuoja pati jei aktyvuotas autopilotas, jei autopilotas isjungtas tik juostu palaikymas ijungtas pvz mieste, tai kai arteji link linijos, jis supypsi ir grazina auto i juosta (atmeta vaira) toliau nebevairuoja pati.
Geras, taip dar nebandžiau  (y)

Neprisijungęs guners

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 610
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #74 Įrašytas: Sausio 29, 2020, 11:04:05 am »
Važiažiavau nexeniai su Tiguanu, tai nustebino kaip gerai  vairuoja, pas mane to nepajutau.Gal sakau jautrumas reguliuojasi ir galima padidinti.
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.