Autorius Tema: Nuajas Hibridinis Rav4  (Skaityta 12560 kartus)

Neprisijungęs Sarunas5

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 34
Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #150: Gruodžio 01, 2019, 16:58:13 pm »
Nauju Hibridinių Rav4 2019m savininkai, kokios jusų mieste kuro sanaudos?

 

Neprisijungęs darius555

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 118
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #151: Vasario 21, 2020, 14:10:12 pm »
Ne. Maksimum 3 metal ir keiciu. O as ir norejau pasakyt, kad praktiskai visu nauju masinu patikimumas vienodas. Todel gali drasiai pirkt labiausiai patikusia ir i marke neziuret. As visada ziuriu i kainas ir vien prie Toyotos tikrai neprilipsiu. Dabar yra pasiulymu Tesla 3 Long Range uz £27.5k(su valstybes ismoka) visikai naujai, tai jau kaip ir mano sarase, tik infrastrukturos nepakankamumas truputi atbaido. Todel dar pasilieku prie dyzelines Toyotos, ir matomai su sita pravazinesiu virs 3 metu,nes jokiu problemu kaip ir nera ir ekonomija tenkina.
šiaip, šioje temoje kalbame abie hibridinį ravą, todėl lyginimai su Tiguanu turi ne daug prasmės, ypač kalbant apie variklio-pavarų dėžės blokų patikimumą.
Kalbant apie video - vyrukas iš клубный сервис šūdo tikrai nemala ir labai objektyviai dėsto Toyotos privalumus. Kas nematė, rekomenduoju pažiūrėti jo medžiagą apie tai kodėl jis, serviso vadovas, renkasi RAV4 (benziną!), o ne VW ar kitą gamintoją. Apskritai, benzininis RAVas (ne 2.0 su CVT, o 2.5 su 8 pavarų automatu AWD) yra labai įdomus žvėris. Jei toks būtų EUropoje, tikrai būtų galima rimtai lyginti ir priešpastatyti hibridui. Tada ir su Tiguanais galima lyginti, kaip kad šitam filmuke.

o 2.5 su 8 pavarų automatu AWD) yra labai įdomus žvėris - kuom jis idomus?

Neprisijungęs guners

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 610
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #152: Vasario 21, 2020, 15:17:03 pm »
Ne. Maksimum 3 metal ir keiciu. O as ir norejau pasakyt, kad praktiskai visu nauju masinu patikimumas vienodas. Todel gali drasiai pirkt labiausiai patikusia ir i marke neziuret. As visada ziuriu i kainas ir vien prie Toyotos tikrai neprilipsiu. Dabar yra pasiulymu Tesla 3 Long Range uz £27.5k(su valstybes ismoka) visikai naujai, tai jau kaip ir mano sarase, tik infrastrukturos nepakankamumas truputi atbaido. Todel dar pasilieku prie dyzelines Toyotos, ir matomai su sita pravazinesiu virs 3 metu,nes jokiu problemu kaip ir nera ir ekonomija tenkina.

Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

Neprisijungęs guners

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 610
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #153: Vasario 21, 2020, 15:18:10 pm »
Šito Bičo visi postai Youtuberyje yra įdomūs, nes kalba tik tai, ką gerai žino ir šūdo nemala. Rekomenduoju.
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

Neprisijungęs kixxoff

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 175
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #154: Vasario 21, 2020, 17:00:45 pm »
o 2.5 su 8 pavarų automatu AWD) yra labai įdomus žvėris - kuom jis idomus?
bent jau tuom kad 2.5 variklis ne trubininis ir pavarų dėžė ne variatorius su diržu.

Neprisijungęs darius555

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 118
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #155: Vasario 21, 2020, 18:26:23 pm »
bent jau tuom kad 2.5 variklis ne trubininis ir pavarų dėžė ne variatorius su diržu.

O kas blogai del turbo varkliu?
Del dezes tai ten kiek mano zinios nesa niekam tikes Aisin tas pats kuris ir i naujus Volvo eina

Neprisijungęs guners

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 610
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

Neprisijungęs bladas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1306
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #157: Vasario 22, 2020, 23:33:21 pm »
Šitas RAV-as surinktas Rusijoje, Sankt Peterburge yra gamykla

Neprisijungęs guners

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 610
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #158: Vasario 23, 2020, 16:37:19 pm »
Šitas RAV-as surinktas Rusijoje, Sankt Peterburge yra gamykla
Ir ką tai reiškia, kad tik ten surinktuose RAV nėra garso izoliacijos?
Sąžiningumas-brangi vertybė, nesitikėk jo iš pigaus žmogaus.

Neprisijungęs SML

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 29
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #159: Vasario 24, 2020, 07:21:02 am »
O yra kokių atsiliepimų apie RAV'ą 2.0 su CVT? Gal kas bandė, ar labai trūksta traukos, kokios sąnaudos ir panašiai.

Įsigijau kaip tik tokį,  traukos bent jau man netrūksta, tačiau traukos sąvoka yra labai subjektyvus dalykas, bet kelionėms su šeima jos daugiau nei pakanka. Dėl sąnaudų, automobilis pravažiavęs dar tik 1300 km, tai po pirmojo tepalų keitimo turėtų sumažėti. Bet kol kas yra taip:

Mieste, labai trumpos kelionės (10-15 minučių) 9,5 L      (Miestas Vilnius, keliavimas pagrinde piko metu)
Mieste truputi ilgiau važinėjant (virš 15 min) 8 L          (Miestas Vilnius, keliavimas pagrinde piko metu)
Greitkelis ~120km/h  6,8 L     

Atnaujintas CVT (su pirma mechanine pavara) daug humaniškesnis ir nerėkia taip stipriai paspaudus kaip senasis.

Toyota RAV4 2020

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1682
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #160: Vasario 24, 2020, 07:30:58 am »
Trauka, situ cvt su pirma mech pavara tokia siek tiek pseudo. Kol dirba mechanine pavara atrodo, kad gerai plesia is vietos iki kokiu 50-60 km/h, po to persijungia i variatoriu tada jau daugiau rekia nei vaziuoja. Kaip 2.0 su tokia mase, sakyciau neblogos sanaudos. Prie tos pirmos pavaros reik priprast, nes man buvo sunkoka sklandziai pajudet, labai jau elegantiskai turi liestis prie gazo pedalo. Cia mano ispudziai kelias dienas vazinejant su corolla, bet pavaru deze tuo paciu principu dirba tik buvo silpnesnis motoras, bet ir mase atitinkamai mazesne nei ravo
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1682
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #161: Vasario 24, 2020, 15:58:02 pm »
o galima pvz ant vairo paspaudos telefono mygtuka, padaryti taip, kad borto display butu galima matyt ilgesne skambuciu istorija nei 5 numeriai? Kad ant vairo rodiklytem eini zemyn ir slide eitu i ankstesnius skambucius. Istorija ilgesne soambuciu pasiekiama tik media ekrane, bet butu patogiau ta ilga istorija matyti borto ekrane. Gal zinot ar imanoma ir kaip?
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs kixxoff

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 175
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #162: Vasario 24, 2020, 17:15:05 pm »
o galima pvz ant vairo paspaudos telefono mygtuka, padaryti taip, kad borto display butu galima matyt ilgesne skambuciu istorija nei 5 numeriai? Kad ant vairo rodiklytem eini zemyn ir slide eitu i ankstesnius skambucius. Istorija ilgesne soambuciu pasiekiama tik media ekrane, bet butu patogiau ta ilga istorija matyti borto ekrane. Gal zinot ar imanoma ir kaip?
Ir man aktualus klausimas. Manau, reikia kalbėti su servYZu apie tai. Gali įmanoma perprogramuoti kaip nors kiek paskutinių skambučių rodoma tam ekrane. Aš naudoju Favourites sąrašiuką (paspaudus tą patį mygtuką). Ten nuolat tada matosi keli svarbiausi numeriai.

Neprisijungęs Sarunas5

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 34
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #163: Kovo 22, 2020, 16:36:31 pm »
Sveiki visi. Toks klausimas, po kiek laiko pas jus užgesta keleivio air bag lemputė? Kuri prie sedyniu pašildymo. Nes anksčiau, tai kelios sekundės ir viskas, o dabar uz keliu sekundžiu uzgesta paskui vel užsidega ir po 30-40 sekundziu galutinai užgesta.

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1682
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #164: Kovo 22, 2020, 18:33:29 pm »
As irgi pastebejau, kad kaip kada kartais ilgiau sviecia kartais trumpiau ( cia jei tos geltonos kurios ispeja apie keleivio airbag). Gal ilgiau sviecia jei sedi keleivis? Cia tik siaip speju. Bet reiktu paanalizuot, gal pvz pries vaziuojant jei buvai atidares keleivio duris tada ilgiau sviecia? Bet nemanau, kad gedimas, pagal kazka jis reaguoja, arba manuala reik pasiskaityt
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs Sarunas5

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 34
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #165: Kovo 23, 2020, 07:47:03 am »
Dėkui Henri, apie šalia sėdinti keleivį. Nes pastebejau tai prie sėdinčio keliaivio. Reiks prasitestuoti.👍