Sveiki,
Čia tema apie naują hibridinį RAV4, tačiau gal nekursiu naujos temos ir parašysiu atsiliepimą apie 2.0 CVT (luxury su comfort pack), gal niekas neužpyks.
Pravažiavau pirmus 1000 kilometrų, tai kaip ir pasiruošęs duot savo nuomonę.
Pradėsim nuo teigiamų savybių, o tada pereisiu prie minusų.
Mano asmeninė nuomonė bus paremta panašaus segmento automobiliais, kuriuos teko vairuot: RAV4 genII/III/IV/ ir genV(2.5hybrid), TLC150, CR-V genII/III, naujausi outback/sportage.
+ Dizainas - Asmeniškai man labai gražus automobilis, iki šio modelio labiausiai patiko TLC150 bet dabar šitas yra dailiausias.
+ Ergonomika - Šitame automobilyje yra pati patogiausia sėdėsena, esu beveik 2m ūgio, bet taip patogiai sėdėti niekur neteko, jokio nugaros skausmo po 3 val kelionės.
Daugelis mygtukų yra labai patogiai išdėstyti, viskas patogu išskyrus kelis aspektus kuriuos aptarsiu minusų skyriuje.
+ Valdymas - Iki šiol RAV'ai buvo daržinės ant ratų, tačiau dabar tai gan šustras automobilis. Valdosi lengvai, net nepasakysi kad parketnikas. Tik vienas yra neigiamas aspektas, kai susuktas vairas davus gazo sumėto automobilį.
+ El.pagalbininkai - Labai patinka man nauji žaisliukai (radar'as, juostų palaikymas, avarinis sustabdymas, kt.)
+ Talpesnė bagažinė - Tuo pačiu ir ilgesnis automobilis (+25cm lyginant su RAV4 genIII).
+ Kelionės užmiesty - Be problemų atlaiko didelius skaičius. Ties 150km/h terodo tik 3k apsukų, kas yra gan ekonomiškas variantas.
- Variklis - Nors rašoma 175AG, netraukia absoliučiai, mieste važiavimo diapazonas 3-5k apsukų. Labai trūksta sukimo momento. Būtų 2L dyzelis manau būtų viskas OK. Matyt visiems iškart kils klausimas kodėl ne 2.5hybrid'ą ėmei? Kainos skirtumas priklausomai nuo komplektacijos siekia net 15k euro.
- CVT - Mėto negražiai ne tik kai iš pirmos pavaros į variatorių bet ir vėliau.
- Garso izoliacija - Nerasta. Kažkas čia pajuokavo, kad vairuojant RAVIII su DCAT automatu reikia kartu statybininko ausines kartu įsigyti, aš turiu abejonių kuris automobilis garsiau važiuoja.
Variklis kriokia taip garsiai (kai įsibėgėji) kad sunku susikalbėti su šalia sėdinčių. Be to yra dar vienas negražus garsas iš apačios, tarsi būtų pigus rezonatorius įvirintas, tuščios skarbonkės rezonavimas.
- Aptakumas - Matyt vėjo pasipriešinimo testų nedarė, nes būna jau nuo 80km/h ošia kaip reikiant, ypač per šoninius veidrodėlius.
- Kuro sąnaudos - Pagal užpilimus (ne pagal kompiuterį) mieste - 11,87L/100km, užmiestis 8,2L/100km (jei pavėjui arba pensininko režimu galima ir 7L išspausti).
Kas yra kosmosas, nes tai vos ne dvigubai daugiau nei deklaruoja gamintojas.
- Multimedia - Pikseliai, rimtai? 2020 metais? Na kad carplay/androidauto nėra jau čia minėjo.
- Matomumas - Esu gan aukštas, galinio veidrodėlio panėlė užstoja man visą vaizdą nuo vidurio į dešinę, kad pamatyt ar kas eina ar važiuoja man reikia pasilenkti.
- Mygtukai - tam tikti mygtukai kaip vairo arba valytuvų pašildymas yra labai nepatogioj vietoj kairėj po vairų, važiuojant ir jų ieškant gali liūdnai baigtis.
- Vaikai - Yra automobiliai kurie supa ir kurie ne, šitas labai supa gale važiuojančius, pagal jaunėlės pojūčių skalę galima sulyginti su golfu. Antra eilė žemesnė už pirmąją, kam galėjo kilti tokia mintis?
- Yra ir kitų smulkesnių dalykų kur galima prikibti kaip pvz vairas šildomas tik keliose vietose ir tik iš išorės. Nu ne kažką laikyti vairą kai iš vienos pusės degina iš kitos šaltas kaip ledas.
Jum gali pasirodyti mano nuomonė labiau kaip nusivylimas, taip iš esmės ir yra.
Bet manau jei jum reikia nebrangaus naujo varianto, esate japoniškų automobilių fanas bei laikotės nuomonės kad automobilis turi jums tarnauti, o ne jus jam, tai visai neblogas pasirinkimas.
Labai išsamus atsiliepimas! Pats turiu lygiai tokį patį automobilį ir galiu sutikti su dauguma punktu, tačiau mano nuomonė ir pastebėjimai išskirtų dėl kelių dalykų.
Pirma kuro sąnaudos. Jau anksčiau esu rašęs apie sąnaudas po ~1300 nuvažiuotų kilometrų tai dabar po tarpinio tepalų keitimo ir kokių ~4000 jos šiek tiek nukrito:
Mieste, labai trumpos kelionės (10-15 minučių) 9 L (Miestas Vilnius, keliavimas pagrinde piko metu) (-1L)
Mieste truputi ilgiau važinėjant (virš 15 min) 8 L (Miestas Vilnius, keliavimas pagrinde piko metu) (Panašiai)
Greitkelis ~130-140km/h 6,8 L (išliko tos pačios tačiau vidutinis greitis nepakito)
Tai sakyčiau dar pusė bėdos. Aišku kalbant apie sąnaudas, tai tikrai labai priklauso nuo vairavimo, žinau atvejų kai su įmonės corollom vadybininkai mieste ir 17 padaro, tai būna visko, bet nepasakyčiau, kad velkuosi bendrame sraute - netgi atvirkščiai.
Dėl CVT kombinuotos su pirma mechanine, man po paprasto variatoriaus tai yra pasaka, o po DSG (nes prieš tai nemažai vairavau VAG grupės automobilius su visokių modifikacijų DSG dėžėm), tai visai malonus važiavimas nes nebėra to DSG trūkčiojimo važiuojant mažu greičiu.
Sutinku ir dėl hibrido vs benzino pasirinkimo, nes šitoje vietoje sprendimą ir pas mane priėmė piniginė. Tuo metu kai įsigijau savo automobilį, net tarp tų pačių komplektacijų benzino ir hibrido buvo toks kainų skirtumas, jog net ir turint kišenėj tą skirtumą, niekaip negalėčiau sau pateisinti hibrido pirkimo.
Dėl garso izoliacijos, man nemažą įtaką, padarė antikorozinis su papildoma garso izoliacija, nuslopino iš dugno ir arkų sklindančius garsus, bet bendrai paėmus tai yra ekonominės klasės, (lyginant) nebrangus šeimyninis automobilis, tai norėti iš jo absoliučios tylos salone būtų nesąžininga - tam ir yra Lexuso brand'as.
Iš minusų kurie nebuvo paminėti:
- Mygtukų apšvietimas, kurio nėra daug kur
- Bagažinės apšvietimas
- Salono apšvietimas ne LED lemputėm
- Nėra bagažinėje close+lock mygtuko kaip naujoj Corolloj
- Nėra head-up display
Aišku visos šitos ir kitos smulkmenos ir kitos greičiausiai bus ištaisytos po Facelifto (Nes naujasis pristatytas neseniai Plug-Inn hibridas daugelį naujų dalykų turi jau dabar)
Bet bendrai paėmus, mano asmenine nuomone (kad neužsipliekstų forumų karai dėl šio komentaro) galėčiau bet kam ramia sąžine rekomenduoti 2.0 CVT ir RAV4 apskritai.
EDIT: Dar vienas minusas - Nelabai patinka Luxury komplektacijos R17 diskai.