Autorius Tema: Nuajas Hibridinis Rav4  (Skaityta 105651 kartus)

Neprisijungęs SML

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 78
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #195 Įrašytas: Gegužės 05, 2020, 09:04:43 am »
Sveiki,

Čia tema apie naują hibridinį RAV4, tačiau gal nekursiu naujos temos ir parašysiu atsiliepimą apie 2.0 CVT (luxury su comfort pack), gal niekas neužpyks.

Pravažiavau pirmus 1000 kilometrų, tai kaip ir pasiruošęs duot savo nuomonę.
Pradėsim nuo teigiamų savybių, o tada pereisiu prie minusų.
Mano asmeninė nuomonė bus paremta panašaus segmento automobiliais, kuriuos teko vairuot: RAV4 genII/III/IV/ ir genV(2.5hybrid), TLC150, CR-V genII/III, naujausi outback/sportage.

+ Dizainas - Asmeniškai man labai gražus automobilis, iki šio modelio labiausiai patiko TLC150 bet dabar šitas yra dailiausias.
+ Ergonomika - Šitame automobilyje yra pati patogiausia sėdėsena, esu beveik 2m ūgio, bet taip patogiai sėdėti niekur neteko, jokio nugaros skausmo po 3 val kelionės.
Daugelis mygtukų yra labai patogiai išdėstyti, viskas patogu išskyrus kelis aspektus kuriuos aptarsiu minusų skyriuje.
+ Valdymas - Iki šiol RAV'ai buvo daržinės ant ratų, tačiau dabar tai gan šustras automobilis. Valdosi lengvai, net nepasakysi kad parketnikas. Tik vienas yra neigiamas aspektas, kai susuktas vairas davus gazo sumėto automobilį.
+ El.pagalbininkai - Labai patinka man nauji žaisliukai (radar'as, juostų palaikymas, avarinis sustabdymas, kt.)
+ Talpesnė bagažinė - Tuo pačiu ir ilgesnis automobilis (+25cm lyginant su RAV4 genIII).
+ Kelionės užmiesty - Be problemų atlaiko didelius skaičius. Ties 150km/h terodo tik 3k apsukų, kas yra gan ekonomiškas variantas.

- Variklis - Nors rašoma 175AG, netraukia absoliučiai, mieste važiavimo diapazonas 3-5k apsukų. Labai trūksta sukimo momento. Būtų 2L dyzelis manau būtų viskas OK. Matyt visiems iškart kils klausimas kodėl ne 2.5hybrid'ą ėmei? Kainos skirtumas priklausomai nuo komplektacijos siekia net 15k euro.
- CVT - Mėto negražiai ne tik kai iš pirmos pavaros į variatorių bet ir vėliau.
- Garso izoliacija - Nerasta. Kažkas čia pajuokavo, kad vairuojant RAVIII su DCAT automatu reikia kartu statybininko ausines kartu įsigyti, aš turiu abejonių kuris automobilis garsiau važiuoja.
Variklis kriokia taip garsiai (kai įsibėgėji) kad sunku susikalbėti su šalia sėdinčių. Be to yra dar vienas negražus garsas iš apačios, tarsi būtų pigus rezonatorius įvirintas, tuščios skarbonkės rezonavimas.
- Aptakumas - Matyt vėjo pasipriešinimo testų nedarė, nes būna jau nuo 80km/h ošia kaip reikiant, ypač per šoninius veidrodėlius.
- Kuro sąnaudos - Pagal užpilimus (ne pagal kompiuterį) mieste - 11,87L/100km, užmiestis 8,2L/100km (jei pavėjui arba pensininko režimu galima ir 7L išspausti).
Kas yra kosmosas, nes tai vos ne dvigubai daugiau nei deklaruoja gamintojas.
- Multimedia - Pikseliai, rimtai? 2020 metais? Na kad carplay/androidauto nėra jau čia minėjo.
- Matomumas - Esu gan aukštas, galinio veidrodėlio panėlė užstoja man visą vaizdą nuo vidurio į dešinę, kad pamatyt ar kas eina ar važiuoja man reikia pasilenkti.
- Mygtukai - tam tikti mygtukai kaip vairo arba valytuvų pašildymas yra labai nepatogioj vietoj kairėj po vairų, važiuojant ir jų ieškant gali liūdnai baigtis.
- Vaikai - Yra automobiliai kurie supa ir kurie ne, šitas labai supa gale važiuojančius, pagal jaunėlės pojūčių skalę galima sulyginti su golfu. Antra eilė žemesnė už pirmąją, kam galėjo kilti tokia mintis?
- Yra ir kitų smulkesnių dalykų kur galima prikibti kaip pvz vairas šildomas tik keliose vietose ir tik iš išorės. Nu ne kažką laikyti vairą kai iš vienos pusės degina iš kitos šaltas kaip ledas.

Jum gali pasirodyti mano nuomonė labiau kaip nusivylimas, taip iš esmės ir yra.
Bet manau jei jum reikia nebrangaus naujo varianto, esate japoniškų automobilių fanas bei laikotės nuomonės kad automobilis turi jums tarnauti, o ne jus jam, tai visai neblogas pasirinkimas.


Labai išsamus atsiliepimas! Pats turiu lygiai tokį patį automobilį ir galiu sutikti su dauguma punktu, tačiau mano nuomonė ir pastebėjimai išskirtų dėl kelių dalykų.
Pirma kuro sąnaudos. Jau anksčiau esu rašęs apie sąnaudas po ~1300 nuvažiuotų kilometrų tai dabar po tarpinio tepalų keitimo ir kokių ~4000 jos šiek tiek nukrito:

Mieste, labai trumpos kelionės (10-15 minučių) 9 L      (Miestas Vilnius, keliavimas pagrinde piko metu)    (-1L)
Mieste truputi ilgiau važinėjant (virš 15 min) 8 L          (Miestas Vilnius, keliavimas pagrinde piko metu)    (Panašiai)
Greitkelis ~130-140km/h  6,8 L     (išliko tos pačios tačiau vidutinis greitis nepakito)

Tai sakyčiau dar pusė bėdos. Aišku kalbant apie sąnaudas, tai tikrai labai priklauso nuo vairavimo, žinau atvejų kai su įmonės corollom vadybininkai mieste ir 17 padaro, tai būna visko, bet nepasakyčiau, kad velkuosi bendrame sraute - netgi atvirkščiai.

Dėl CVT kombinuotos su pirma mechanine, man po paprasto variatoriaus tai yra pasaka, o po DSG (nes prieš tai nemažai vairavau VAG grupės automobilius su visokių modifikacijų DSG dėžėm), tai visai malonus važiavimas nes nebėra to DSG trūkčiojimo važiuojant mažu greičiu.

Sutinku ir dėl hibrido vs benzino pasirinkimo, nes šitoje vietoje sprendimą ir pas mane priėmė piniginė. Tuo metu kai įsigijau savo automobilį, net tarp tų pačių komplektacijų benzino ir hibrido buvo toks kainų skirtumas, jog net ir turint kišenėj tą skirtumą, niekaip negalėčiau sau pateisinti hibrido pirkimo.

Dėl garso izoliacijos, man nemažą įtaką, padarė antikorozinis su papildoma garso izoliacija, nuslopino iš dugno ir arkų sklindančius garsus, bet bendrai paėmus tai yra ekonominės klasės, (lyginant) nebrangus šeimyninis automobilis, tai norėti iš jo absoliučios tylos salone būtų nesąžininga - tam ir yra Lexuso brand'as.

Iš minusų kurie nebuvo paminėti:
- Mygtukų apšvietimas, kurio nėra daug kur
- Bagažinės apšvietimas
- Salono apšvietimas ne LED lemputėm
- Nėra bagažinėje close+lock mygtuko kaip naujoj Corolloj
- Nėra head-up display

Aišku visos šitos ir kitos smulkmenos ir kitos greičiausiai bus ištaisytos po Facelifto (Nes naujasis pristatytas neseniai Plug-Inn hibridas daugelį naujų dalykų turi jau dabar)

Bet bendrai paėmus, mano asmenine nuomone (kad neužsipliekstų forumų karai dėl šio komentaro) galėčiau bet kam ramia sąžine rekomenduoti 2.0 CVT ir RAV4 apskritai.

EDIT: Dar vienas minusas - Nelabai patinka Luxury komplektacijos R17 diskai.

« Paskutinį kartą keitė: Gegužės 05, 2020, 09:28:01 am sukūrė SML »
Toyota RAV4 2020

Neprisijungęs kixxoff

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 422
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #196 Įrašytas: Gegužės 05, 2020, 11:12:22 am »
Su motoro pasikurimo susipurtymu nzn nuo ko priklauso, bet ir ant Auris hibrido nusipurtydavo, bet ne visada ir nesigilinau kada :) Kapotas tai islengvintas aliumininis, todel ir pavibruoja. Kazkaip greitkely man nebade akiu kapoto vibracija. Geriausiai matosi mieste, kai pasikuria benzo motoras ir kai masina nuplauta :)
Aš atkreipiau dėmesį, kad mano motoras susipurto tik kai užvedu šaltai, tuo momentu, kai jungiu pavarą (perjungiu iš P į R arba D). Sakyčiau, susipurtymas būna beveik kiekvieną kartą kuriant šaltą motorą. Jei bent kažkiek pravažiavau, išjungiau, po kelių minučių vėl įjungiu - nesipurto. Šiek tiek užknisa, bet per daug nesiparinu.
Kapotas kažkiek pavibruoja važiuojant greičiau. Bet juokingiau atrodo vanduo (pvz, po lietaus), kuris renkasi ant kapoto, ir dėl vėjo pasipriešinimo nenubėga į priekį. Tai kai važiuoji, stovi tokios balutės, ir kartais užtykšta ant stiklo. Keistoka aerodinamika  :-]
« Paskutinį kartą keitė: Gegužės 05, 2020, 11:18:47 am sukūrė kixxoff »

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #197 Įrašytas: Gegužės 05, 2020, 14:36:39 pm »
as tai pasidenges hidrofibine danga, tai tas vanduo nuo kapoto nubega zemyn, kai biski pastabdai :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs Dalius7

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 131
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #198 Įrašytas: Gegužės 06, 2020, 09:37:08 am »
Geguzes 5 varysiu su savaja i Tokvila, bandysiu klausti del androido
Ar yra žinių iš Tokvilos?

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #199 Įrašytas: Gegužės 06, 2020, 13:05:50 pm »
Gavau info is Mototojos, kad bus liepa.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs kixxoff

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 422
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #200 Įrašytas: Gegužės 06, 2020, 13:25:32 pm »
Gavau info is Mototojos, kad bus liepa.
Bet ar bus visiems, ar tik nuo tam tikro gaminimo mėnesio.. ar tam tikroms komplektacijoms (pvz, su gamykline navigacija)..? Čia dilema  :(
Mano pagaminimas buvo gal kovas-balandis. Pasiėmiau mašiną rugpjūtį. Navigacijos neturiu.
Mototoja pati susisiekė?
Tokvila telefonu labai nekonkrečiai kalba. Pasakė, kad planavo birželį-liepą daryti retrofitus,bet gali ir nusikelti. Dėl komplektacijų tas pats - pagal paskutinę info retrofitas galės būti daromas visiems (su gamykline navigacija ir be), BET dar gali kažkas pasikeisti.
« Paskutinį kartą keitė: Gegužės 06, 2020, 13:56:58 pm sukūrė kixxoff »

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #201 Įrašytas: Gegužės 06, 2020, 14:26:00 pm »
As tiesiogiai su savo pardavimo specialistu bendrauju messengeriu, tai jis tiek ir teparase bus liepa. Siaip jis zino mano auto komplektacija, tai gal tiek ir paraso, kad man info uztektu. Pas mane yra gamykline navi. Pasiemiau spalio gale, serviso lape uzdetas licensijos spaudas Belgijoj spalio pradzioje. Kada nuo konvejerio Japonijoj nuriedejo tokios info nzn kur rasti.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs balticam

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 973
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #202 Įrašytas: Gegužės 06, 2020, 17:00:42 pm »
Gavau info is Mototojos, kad bus liepa.

...veliau sakys kad Rugseji ir t.t. As jau pries pusmeti minejau, kad be sansu, nebent nauja Navi desi uz 799...

Neprisijungęs Sarunas5

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 71
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #203 Įrašytas: Gegužės 06, 2020, 19:10:12 pm »
Sveiki. Man Tokvila pasake ir Liepos mėnesi jie laukia to atnaujinimo, bet taipogi paminėjo, kad dėl Coronos viskas vyksta lėčiau ir yra tikimybė dar vėliau. Taip kad laukiam :D

Neprisijungęs Sarunas5

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 71
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #204 Įrašytas: Gegužės 06, 2020, 19:44:32 pm »
Yra pora tiuningu kamerai:  https://youtu.be/fNoHsOVqmas
       https://youtu.be/6ZzihyL4HjY

Neprisijungęs SML

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 78
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #205 Įrašytas: Gegužės 07, 2020, 08:04:47 am »
Yra pora tiuningu kamerai:  https://youtu.be/fNoHsOVqmas
       https://youtu.be/6ZzihyL4HjY

Kaip tik vakar apie kameros apiplovimo įtaisą skaičiau rusų forume. Sąlyginai nebrangus daiktas, tačiau įdomu kaip kasdieniame naudojime, kiek jisai efektyvus yra. Drive2ru puslapy visokių nuomonių buvo apie jį, vieniems labai gerai viskas, kitiems papurškus užputoja ir dar labiau matomumą pablogina, tretiems purkšti reikia pusę bakelio kad nusiplautų.
https://cleancam.ru/omyvateli-kamery-toyota/omivatel-kameri-zadnego-vida-rav4/omivatel-kameri-zadnego-vida-toyota-rav4-2019-2020-3058.html


Toyota RAV4 2020

Neprisijungęs Dalius7

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 131
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #206 Įrašytas: Gegužės 07, 2020, 18:05:24 pm »
Kaip tik vakar apie kameros apiplovimo įtaisą skaičiau rusų forume. Sąlyginai nebrangus daiktas, tačiau įdomu kaip kasdieniame naudojime, kiek jisai efektyvus yra. Drive2ru puslapy visokių nuomonių buvo apie jį, vieniems labai gerai viskas, kitiems papurškus užputoja ir dar labiau matomumą pablogina, tretiems purkšti reikia pusę bakelio kad nusiplautų.
https://cleancam.ru/omyvateli-kamery-toyota/omivatel-kameri-zadnego-vida-rav4/omivatel-kameri-zadnego-vida-toyota-rav4-2019-2020-3058.html

Man labiau patiko variantas su dangteliu. Aš 4+ metus važinėjau su passat'u, tai per tą laiką galinės kameros nereikėjo nė karto valyti (ten ji slepiasi po vw ženkleliu). Aišku klausimas kiek ten sandariai užsidaro. 

Neprisijungęs Dalius7

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 131
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #207 Įrašytas: Gegužės 08, 2020, 14:53:35 pm »
Sveiki. Man Tokvila pasake ir Liepos mėnesi jie laukia to atnaujinimo, bet taipogi paminėjo, kad dėl Coronos viskas vyksta lėčiau ir yra tikimybė dar vėliau. Taip kad laukiam :D
Skambino šiandien Tokvila, domėjosi, kaip sekasi eksploatuoti. Užklausiau apie AA. Patvirtino tą patį, kad dabar reikalai sustoję ir be liepos-rugpjūčio niekas neaaišku. Pasitikslinau, ar yra aišku, kad AA bus visiems t.y. ir tiems kas be navigacijos. Patvirtino, kad būtent AA ir fokusuojasi į be navigacijos, nors šiaip, planuoja, kad bus visiems.

Neprisijungęs kixxoff

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 422
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #208 Įrašytas: Gegužės 08, 2020, 15:36:05 pm »
Skambino šiandien Tokvila, domėjosi, kaip sekasi eksploatuoti. Užklausiau apie AA. Patvirtino tą patį, kad dabar reikalai sustoję ir be liepos-rugpjūčio niekas neaaišku. Pasitikslinau, ar yra aišku, kad AA bus visiems t.y. ir tiems kas be navigacijos. Patvirtino, kad būtent AA ir fokusuojasi į be navigacijos, nors šiaip, planuoja, kad bus visiems.
OK, bet kažkoks pozityvas (kad visiems) :)
Man Tokvila neskambino pasidometi kaip sekasi eksplotuoti...

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #209 Įrašytas: Gegužės 08, 2020, 15:43:15 pm »
Man tai Mototoja po savaites masinos atidavimo visada susiekia pasiteiraut, kaip sekas eksploatuot
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019