Autorius Tema: Nuajas Hibridinis Rav4  (Skaityta 105942 kartus)

Neprisijungęs SML

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 78
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #225 Įrašytas: Birželio 12, 2020, 07:58:15 am »
Tai dabar pabandyk pas save nueiti į šitus nustatymus ir padaryti taip, kad ECO būtų ten, kur screenshote yra Clock, t.y. tam didesniam stačiakapmyje. Man ECO galima tik įmesti į mažiuką apatinį arba viršutinį.

Deja, turiu sutikt, pabandžius keisti galima tik kairėje pusėje esančius mažesnius laukelius.
Toyota RAV4 2020

Neprisijungęs kixxoff

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 422
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #226 Įrašytas: Birželio 12, 2020, 11:05:35 am »
Deja, turiu sutikt, pabandžius keisti galima tik kairėje pusėje esančius mažesnius laukelius.
Štai taip laiką leidžia 2019 metų (beveik visi) Toyota savininkai - stumdo ECO ir Clock iš vieno langelio į kitą, laukdami Android Auto...

Neprisijungęs pecionka

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 261
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #227 Įrašytas: Birželio 12, 2020, 16:11:30 pm »
O jums neužkliuvo kaip veikia amortizatoriai? Net gan lėtai privažiavus prie gulinčio kalniuko ar paaukštintos perėjos taip priekis sudunksi kad atrodo ten jau seniai išbėgę tie amortizatoriai. Toks įspūdis kad per silpni tokiam svoriui. Būtų senas automobilis tai jau ruoščiausi keitimui bet čia ne tas atvejis.

Neprisijungęs kixxoff

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 422
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #228 Įrašytas: Birželio 12, 2020, 17:23:02 pm »
O jums neužkliuvo kaip veikia amortizatoriai? Net gan lėtai privažiavus prie gulinčio kalniuko ar paaukštintos perėjos taip priekis sudunksi kad atrodo ten jau seniai išbėgę tie amortizatoriai. Toks įspūdis kad per silpni tokiam svoriui. Būtų senas automobilis tai jau ruoščiausi keitimui bet čia ne tas atvejis.
Pas mane taip yra, ir vis bijojau čia prisipažinti. Sudunksi ne tai kad labai baisiai, bet girdisi gana aiškiai ir nėra labai malonu. Galvojau užklausti per TA, bet jaučiu, kad žinau atsakymą - sakyks kaip ir kur važinėjot bla bla bla...

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #229 Įrašytas: Birželio 12, 2020, 18:57:24 pm »
Abejoju ar tai amortikai, pas mane tas garsas buna tik per pirma nelyguma masinai pastovejus, itariu, kad stabdziu kaladeles subarska, po to vazinejant per nelygumus jokiu garsu. Nu gal ir amortikai, bet kodel tik per pirma kliuti po stovejimo. Gal as ne apie ta garsa cia visai, bet manau, kad apie ta pati :)
Beje pirmadieni teko pralekt tokiu prastu zvyrkeliuku, tai po Auris labai graziai pakaba tvarkesi, jokiu barskejimu, pakankamai komfortiskai net sakyciau kaip Toyotai, nustebino is geros puses. Gal del to, kad R17 padangos aukstesnes, nes kazkur skaiciau, kad kazkam nepatiko kaip grintu vaziuoja sitas ravas, as tai neturiu jokiu priekaistu. Zinoma, begant laikui, kai issibaladoja stabilizatoriu traukes ar dar kokie pakabos elementai, gali gale ir interjero plastikas kai pradeda krebzdet, tai to komforto vis mazes.
O atsilus orams pirma plastmase kur pradejo sneket, tai bagazines dangcio apdailos juosta plastikine kur isorej eina po stiklu tarp lempu. Vis pradejau pastebet, kad kazkiek pavaziavus ir sustojus prie sviesaforo girdisi kazkas spragso gale, kaip vandens lasai ant stogo kapsetu. Sustojau islipau, apejau visa gala ir jo ta plastmase spragsi ten, paspaudus ja biski su ranka girdisi tas spragsejimas. Greiciausiai ten ir purvo patenka daugiau, nes visu SUV’u ir universalu pirma vieta kuri issipurvina tai bagazines dangtis. Tai va pasiklausykit ar bagazines dangcio plastikiniai elementai netraska :) Nu juokinga aisku, bet cia pigiu medziagu reikalas.
« Paskutinį kartą keitė: Birželio 12, 2020, 19:14:40 pm sukūrė Henris »
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs pecionka

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 261
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #230 Įrašytas: Birželio 15, 2020, 08:54:49 am »
Henri, taaaaip, čia kita problemėlė apie kurią vis pamiršdavau paklaust.
Tiksi gale, tarsi per galinį langą koks atsilupęs kontaktas. Iš pradžių galvojau kad kažkaip su šildymu/šaldymu susiję bet kaip matau tu jau radai priežastį.
Šiaip nemalonus tas garsas ypač jei tyliai važiuoji.

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #231 Įrašytas: Birželio 15, 2020, 11:01:48 am »
Bet as ta pastebejau tik sauletom dienom. Manau ta juostele ikaista minimaliai pasiplecia ir pradeda spragset nuo silumos. Nes dabar kai saules nera, tai niekas ir nebespragsi. O del to garso vaziuojant per gulincius mentus, tai pasibandykit pravaziuot pries tai koki bent 100 metru nenaudoje stabdziu, tai pas mane jokio garso, jei pries tai buvai pastabdes ar stovejes jo buna dazniau, tai kazkaip abejoju del amortiku, beje tas toks garsiukas islisdavo pas mane jau nuo 4km ridos is salono, as visgi linkes link stabdziu kaladziu vaiksciojimo suporte. Bet kaladeles turi biski triuksmaut ypac per akmenini grindini, reiskia gerai vaiksto ir nepastrigusios :) Bet vaziuojant akm grindiniu truputi nuspaudus stabdi tas garsas turi dingt, nes tada kaladeles nebetenka laisvumo, prie disko spaudziamos.
« Paskutinį kartą keitė: Birželio 15, 2020, 11:04:39 am sukūrė Henris »
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #232 Įrašytas: Birželio 18, 2020, 17:01:28 pm »
Man visada idomu buvo, o kas kelia hibriduose ta toki svilpiko garsa ar el varikliai ar inverteris, netgi sakyciau labiau girdisi kai dirba kartu el variklis su benzino, viduje nesigirdi, bet dabar tenka vaziuot dazniau pradarytais langais, ypac girdisi kai issijungia arba isijungia benzas :) Turbo tai nera :) Kaip manot protingi klubieciai?
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs LM

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 926
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #233 Įrašytas: Birželio 19, 2020, 11:40:45 am »
Senam Priuse II girdisi inverterio byzgimas, bent man taip atrodo.
Bagažinės dangčio detalės irgi braška, bet labiau kai šalta būna ir dar kokio prišalusio sniego užsilikę.

Neprisijungęs SML

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 78
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #234 Įrašytas: Birželio 22, 2020, 09:41:45 am »
Iškilo klausimas dėl rėžimų pasirinkimo. Eco, Normal ir Sport. Su Sport kaip ir viskas aišku, reakcija į akseleratoriaus paspaudimą greitesnė, vairas sunkesnis, labiau rėkia. Klausimas kaip su Eco ir Normal. Eco rėžimas padaro akseleratorių truputi bukesniu ir permeta klimato kontrolę į eko rėžimą ar be šitų dviejų dalykų jis kažką dar padaro?

Važinėjau tiek su Eko tiek su Normal rėžimu ir pastebėjau, jog kuro sąnaudos neįtin ir skiriasi, tiesa sakant toks jausmas, kad važinėjant Normal rėžimu jos net mažesnės už Eko. Ar kas bandėt pasilyginti? (tiek hibridų tiek ir benzininių RAV turėtojai)
Toyota RAV4 2020

Neprisijungęs kixxoff

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 422
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #235 Įrašytas: Birželio 22, 2020, 10:06:33 am »
Iškilo klausimas dėl rėžimų pasirinkimo. Eco, Normal ir Sport. Su Sport kaip ir viskas aišku, reakcija į akseleratoriaus paspaudimą greitesnė, vairas sunkesnis, labiau rėkia. Klausimas kaip su Eco ir Normal. Eco rėžimas padaro akseleratorių truputi bukesniu ir permeta klimato kontrolę į eko rėžimą ar be šitų dviejų dalykų jis kažką dar padaro?

Važinėjau tiek su Eko tiek su Normal rėžimu ir pastebėjau, jog kuro sąnaudos neįtin ir skiriasi, tiesa sakant toks jausmas, kad važinėjant Normal rėžimu jos net mažesnės už Eko. Ar kas bandėt pasilyginti? (tiek hibridų tiek ir benzininių RAV turėtojai)
Sport - aktyviau greitėja, jei važiuoji su kruizu (po to, kai buvai sulėtėlęs ir grįžti į nustatytą greitį). Šiaip itin retai naudoju sport. Vakar labai vingiuotais keliukais (su gera danga) važiavau, tai su sport smagu buvo (ir šeimai  :D )
Normal, manau, panašiai kaip ir sport, sparčiau sugrįš į nustatytą kruizinį greitį.
Daugiausiai naudoju EKO, bet turbūt tik tam, kad nelakstyčiau (tik ekrano žalia spalva užknisa, bet čiau jau XXI amžiaus Toyota multimedijos hi-endas). Žodžiu, su EKO toks psichologinis momentas - negali staigiai raut, tai ir nerauni :) Kita vertus, kartais jei reikia neplanuotai spūstelėt, tai EKO reakcija kiek lėtoka. Turbūt geriausia ir būtų naudoti Normal (tik ne lakstyt).
EKO/Normal kuro sąnaudų nelyginau.
Visą laiką važinėjant EKO, mano total average dabar rodo 5.8 (miestas+užmiestis+kondicionierius kai visai karšta). Tepalai/filtrai dar nebuvo keisti nuo gamyklos.
« Paskutinį kartą keitė: Birželio 22, 2020, 10:08:55 am sukūrė kixxoff »

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #236 Įrašytas: Birželio 22, 2020, 13:36:57 pm »
Vazineju ant eco dabar, tas mazesnis intensyvumas pedalo, leidzia daugiau vaziuot elektra, nes labiau reik spustelt, kad benzas isijungtu. Jei reikia staigiai pagreitet, mini gaza iki dugno, tada jam dzin kokiam rezime esi jis duoda didziausia apkrova abiem motoram, nes supranta, kad reikia galios. Bet kada gali begiu svirtele truktelt i S, tada pats permetineji pseudo pavaras ir siam rezime jis negesina niekada benzino variklio, tik visiskai sustojus, bet cia jei nori greit isibeget arba stabdyt varikliu, tai gali naudot tokiom extra situacijom manual rezima.
Vazinejant eko rezimu Vilniuje su AC ar be jo, didelio skirtumo nesijaucia kuro sanaudom ar AC ijungtas ar ne 5.8-6.1l. Vaziuosiu neuzilgo magistrale i pajuri ir atgal, galesiu parasyt sanaudas.
Pries tai su Auris hibridu vazinejau, tai buvo vasara litru mazesnes sanaudos mieste vasara, bet ir motoras silpnesnis ir mase mazesne. Bet ant ravo sanaudu tikrai nepykstu, galvojau bus didesnes :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs kixxoff

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 422
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #237 Įrašytas: Birželio 22, 2020, 14:46:27 pm »
Vazineju ant eco dabar, tas mazesnis intensyvumas pedalo, leidzia daugiau vaziuot elektra, nes labiau reik spustelt, kad benzas isijungtu. Jei reikia staigiai pagreitet, mini gaza iki dugno, tada jam dzin kokiam rezime esi jis duoda didziausia apkrova abiem motoram, nes supranta, kad reikia galios. Bet kada gali begiu svirtele truktelt i S, tada pats permetineji pseudo pavaras ir siam rezime jis negesina niekada benzino variklio, tik visiskai sustojus, bet cia jei nori greit isibeget arba stabdyt varikliu, tai gali naudot tokiom extra situacijom manual rezima.
Vazinejant eko rezimu Vilniuje su AC ar be jo, didelio skirtumo nesijaucia kuro sanaudom ar AC ijungtas ar ne 5.8-6.1l. Vaziuosiu neuzilgo magistrale i pajuri ir atgal, galesiu parasyt sanaudas.
Pries tai su Auris hibridu vazinejau, tai buvo vasara litru mazesnes sanaudos mieste vasara, bet ir motoras silpnesnis ir mase mazesne. Bet ant ravo sanaudu tikrai nepykstu, galvojau bus didesnes :)
Man EKO rezime Vilnius-Klaipeda-Palanga-Vente-Silute-Jurbarkas-Vilnius gavosi 5.9 su kondicionierium.
Pravaziuota apie 870 km, visur vaziuoju maksimaliai leistinu greiciu.
Jei uzmiestis ne automagistrale (t.y. apie 95 km/h), tai vidutiniskai 5.8 su AC. Beje, irgi nepastebejau, kad AC padidintu sanaudas :)

O pernai, is kart is salono buvo Vilnius-Talinas ir atgal su AC, rode 5.6. Beje, kazkada (viena karta) bandziau palyginti kompiuterio parodymus ir realias sanaudas (kai ipili iki pilno banko), tai paklaidos beveik nebuvo. Nusprendziau pasitiket kompu ir ne zaist :)
« Paskutinį kartą keitė: Birželio 22, 2020, 14:57:47 pm sukūrė kixxoff »

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #238 Įrašytas: Birželio 22, 2020, 16:38:54 pm »
pas mane paklaida 0.2 i mazesne puse kompas rodo, bet cia yra praktiskai niekine paklaida
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs balticam

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 973
Ats: Nuajas Hibridinis Rav4
« Atsakymas #239 Įrašytas: Birželio 22, 2020, 16:40:40 pm »
Kaip tik dabar vazineju visiskai nauju Rav-u darbo reikalais, tai kompo rodomos kuro sanaudos skiriasi 0.2-0.3l 100/km nuo realiu. Tikrai neblogas rezultatas. Su Eko rezimu masina visiskai buka. Apie sport taikliai kixxoff paminejo. Siaip tai normal pats geriausias variantas, bandziau su kiekvienu rezimu po baka isvazinet ir jokiu realiu kuro sanaudos pokyciu nepastebejau tame paciame marsrute. Tie rezimai daugiau del prikolo; sport masinos sportine tirai nepadaro, o eco ekonomijos irgi nesuteikia. Nezinau kam aplamai tie rezimai...