Kiekvienam savo. As turiu jau trecia toyota. Kiekviena ju turejo savo minusu, bet niekada nebuvo feelingo kad permokejau ar panasiai.
- 2008 metu avensis. Tai buvo solidus seimininis auto, bet truko galios + garso izoliacija nekokia. Visgi su ja pravazinejau 10 metu ir buciau turbut dar vazinejes jei nebutu i ja kai kas ivaziaves

- 2018 metu Rav4 hybrid. Man patiko tos masinos pravazumas, gebejimas taupyti degalus. Gerokai geresne garso izoliacija, bet itin erzino (nors veliau pripratau) - kai stipriai paspudi gaza - ziaurus garsas is variklio. Visgi manevringumu nesiskundziau. Didziausias minusas - multimedia
Abi masinos labai patvarios ir serviso beveik nemate.
Dabartine auto RAV4 Plugin 2023 metu modelis (taip tai naujausias modelis). Sunku apibudinti - viskas lafa. Nebandziau greitkelyje, bet uzmiestyje ir mieste - masina skraido, garso izoliacija (mieste ir uzmiestyje) tiesiog puiki, multimedia (

) - pagaliau kazkas panasaus i siuolaikiskuma - viskas smooth iskaitant belaidi autocarplay, salonas daug nenustebino - panasiai kaip ir ankstesniam rav. Visgi priekaistu tureciau myt programelei -
Ji ziauriai leta ir mazai funkcionali.
Del kainos - tai cia kiekvienam savo, bet pamirstam kad jos yra uzkilusios del sutrukinejusiu tiekimo keliu. Paziurekite kas dedasi antrineje rinkoje - 5 metu rav4 pardavinejamas 75% likutine verte.
Beje ralfas nera visiskai neteisus - tiek prius, tiek corola (nzn naujausiu modeliu) - isties viduje daug barskanciu detaliu - bet (bent jau corola) ir yra pozicionuojama kaip ekonomines klases toyota automobilis.