CVT dezes exploatavimas nelabai kuo skiriasi nuo kitu automatu. P rezimas skirtas stovejimui, ilgesniam, jei sildai varikli ryte palieki ant P, siam rezime pavaru dezes alyva praktiskai nesyla, todel pirmas pajudejimas ypac saltu oru turi buti neagresyvus, kol isvazineji is aiksteles uztenka judet nespaudziant gazo, arba ji spaudziant minimaliai. Pirmas kilometras nekeliant aukstu sukiu, kad dezes alyva pasiltu. CVT dezes dazniausiai neturi tepalo matuoklio, taip kad lygi dezeje gali patikrint tik atsukes dezes varzta ipilimo, tai realiai gali tau lygi paziuret tik servise arba keiciant dezes tepala. Gamintojas numates, kad CVT dezei nereikia keisti tepalo lifetime, bet ar reikia ji keist ar ne sprendzia pats auto savininkas.
Jei statai auto kokioj ikalnej, tai kad nesigautu itempimo dezei, sustoji, laikai stabdi ijungi i P ir neatleides stabdziu pedalo ijungi stovejimo stabdi, tik tada atleidi stabdzio pedala.
SVARBIAUSIA: NEGALIMA BANDYTI IJUNGTI IS D i R ar P PAVARA NEISMYNUS STABDZIO PEDALO IR AUTOMOBILIUI JUDANT.