Autorius Tema: RAV4 Hibrido oficialus techninis aptarnavimas  (Skaityta 2062 kartus)

Neprisijungęs kixxoff

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 422
RAV4 Hibrido oficialus techninis aptarnavimas
« Įrašytas: Birželio 12, 2020, 13:01:33 pm »
Sveiki, kolegos. Artėja pirmasis TA pas oficialus.
Kiek žinau ten kaina turėtų būti fiksuota, na ir bus atlikti tam tikri standartiniai darbai, tarp kurių, alyvos ir filtrų keitimas.
Ar kas nors bandote kažkiek sutaupyti ir atsivežate, pvz, savo alyvą, ar tuos pačius filtrus ir t.t.?
Gal apskritai turit kokių nors laifhakų, susisjusių su bendravimu su oficialais, kalbant apie planinį aptarnavimą? Ką reiktų žinoti, kad nepapulčiau "ant bapkių"? Na, iš serijos "pakeitėm orą ratuose" :D Butų gerai, jei pasidalintumėte :)

Tik iš karto tarkimės, tie kas mano, kad "jei sugebėjai nusipirkti mašiną, tai sugebėsi ir aptarnauti", tiesiog susilaikykit nuo komentavimo. Kiekvienas savo pinigus tegu skaičiuoja pats :)

Neprisijungęs Dalius7

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 131
Ats: RAV4 Hibrido oficialus techninis aptarnavimas
« Atsakymas #1 Įrašytas: Birželio 12, 2020, 13:14:07 pm »
Dėl tepalo ko gero neapsimoka, be to bus reikalavimas, kad jis būtų approved by Toyota.
Nebent siūlau sutaupyti ant salono filtro. Nežinau, kaip pas Toyota, tačiau dar prie "Lito" turėjau patirtį su Mazda, kai salono filtras + keitimas kainavo ~60-65Lt. Parduotuvėje filtras kainavo 10-15Lt, o pačiam pasikeisti užtruko 2 min.

Neprisijungęs pecionka

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 261
Ats: RAV4 Hibrido oficialus techninis aptarnavimas
« Atsakymas #2 Įrašytas: Birželio 12, 2020, 16:15:23 pm »
Dėl tepalo ko gero neapsimoka, be to bus reikalavimas, kad jis būtų approved by Toyota.
Nebent siūlau sutaupyti ant salono filtro. Nežinau, kaip pas Toyota, tačiau dar prie "Lito" turėjau patirtį su Mazda, kai salono filtras + keitimas kainavo ~60-65Lt. Parduotuvėje filtras kainavo 10-15Lt, o pačiam pasikeisti užtruko 2 min.

Tai šitas galioja bet kuriam filtrui ar bet kokiai paslaugai. Pvz oro filtrą pakeist 1 min, pats filtras kainuoja 5x pigiau nei pas oficialų dylerį.
Bet juk mes ten važiuojam tik dėl to kad gauti štampą į knygelę, taip išlaikydami aukštesnę automobilio vertę ir garantiją.
Pasidaryt pačiam oil service'ą čia juokų darbas ir 5x pigiau.

Su šituo RAV'u dar neteko būti bet teko su kitu automobiliu, tai aš pasidariau viską ką įmanoma ir atvežiau minimaliam oil servisui. Kad tik štampą gauti (nors jie papildomai visko dar papildomai siūlo).
Tai buvo kartu padarytas vizualinis ir techninis patikrinimas per šimtą kažkiek taškų, įvertinant padangas ir viską ką įmanoma. Taip jie parodo kad čia ir čia blogai, reikia remontuot ir taip dar numelžia klientą. Bet neturėjo prie ko prikibt. Jis man sako: "O šiaip viskas gerai". Sakau "Žinau, nes pats dariau". Tai jis taip žiūri į mane.
Nors padangas įvertino 8 balais priekis, 9 balai galas. O jos buvo visiškai nuliovos, kelis šimtus km nuvažiavusios po pakeitimo.
« Paskutinį kartą keitė: Birželio 12, 2020, 16:28:44 pm sukūrė pecionka »

Neprisijungęs balticam

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 973
Ats: RAV4 Hibrido oficialus techninis aptarnavimas
« Atsakymas #3 Įrašytas: Birželio 12, 2020, 16:20:36 pm »
As visada aptarnavimus atlieku Toyota atstovybese. Dazniausia LT ir Mototojoj Vilniuje. Primas servisas Avensiui apsejo 140€, antras- 245€ ir man sirdies neskauda. Servisus daro pagal kilometraza, pirmas servisas tai tik tepalo keitimas ir apziura. Bet isvale stabdziu sistema, sutepe. Kaip ir visus duru vyrius, akumo gnybtus. Antram man keite stabdziu skysti ir salono oro filtra. Savo tepalo ar filtro vezt neverta,daugiausia darbas kainuoja. Gali garaziuke per pus pigiau, bet kol garantija as nerizikuoju, nes be Toyotos stampuku garantijos nera, bent jau UK. Is Kitas puses nepamirstam - skupus moka du kartus.....
Man nei karto nesiule kazko papildomo daryt ar panasiai. Vairuotojo langu purkstukas silpnai purske - pakeite uz dyka pagal garantija. Siaip as Mototoja patenkintas, ko negaleciau pasakyt apie Tokvila.





« Paskutinį kartą keitė: Birželio 12, 2020, 16:48:37 pm sukūrė balticam »

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: RAV4 Hibrido oficialus techninis aptarnavimas
« Atsakymas #4 Įrašytas: Birželio 12, 2020, 17:12:07 pm »
Man Mototoja su Auris kai darydavau tech apt, tai irgi nieko papildomai nedarydavo ko nera sarase, nebent pats paprasai. As reguliariai per aptarnavimus prasydavau, kad ratu geometrija patikrintu ir sureguliuotu jei reikia, nes per metus buna pagaubi skaudziu duobiu, tai sita uz savo pinigus visada atlikdavau per TA.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs Astuonkojis

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 66
Ats: RAV4 Hibrido oficialus techninis aptarnavimas
« Atsakymas #5 Įrašytas: Birželio 16, 2020, 17:49:08 pm »
Gal zinot ka reiskia - stabdziu sistemos isvalymas ir sutepimas, kai darai pagal aptarnavima? Nes man kai dare stabdziu sistemos "isvalyma" tai tik sutepe-papurske su vario tepalu kur kalades i suporta dedasi.. Aptarnavimas 250 eur kainavo ir tipo iejo stabdziu sistemos isvalymas.. As suprantu isvalyma taip: nuimi rata, atidarai suporta isimi kalades, isvalai vietas kur kalades dedasi, sutepi ir vel surenki viska. Cia Kauno autotoja. Dar nesupratau kaip pakeite stabdziu skysti.. Nes nemaciau kad vienas maigytu pedala kitas orintu suporta. Nebent kazkaip kitaip pakeicia. Kaune stiklas yra tai matai visus masinos remontus ka daro.

GALLANT

  • Svečias
Ats: RAV4 Hibrido oficialus techninis aptarnavimas
« Atsakymas #6 Įrašytas: Birželio 16, 2020, 19:01:54 pm »
Tai va cia ir yra esminis skirtumas nuo to kaip darytum pats. Servize jiems visiskai px, yra punktas, papurske ir uzdejo varnele.
Jei jau nupirkai nauja masina, nori garantijos ir sutaupyti, bei ilgai vazinet, tai visu pirma tepalus keiti kas 10t km pats, tarpais nuvarai, kad jie pakeistu ir stampa idetu. Nes pirmas tepalu keitimas po 25-30t km yra visiska nesamone. Toliau viska ka gali pasidaryti, darai pats, aptarnavimui palieki tik tiek, kiek uztenka antspaudui idet i knygute.

Neprisijungęs balticam

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 973
Ats: RAV4 Hibrido oficialus techninis aptarnavimas
« Atsakymas #7 Įrašytas: Birželio 16, 2020, 20:22:53 pm »
Tai va cia ir yra esminis skirtumas nuo to kaip darytum pats. Servize jiems visiskai px, yra punktas, papurske ir uzdejo varnele.
Jei jau nupirkai nauja masina, nori garantijos ir sutaupyti, bei ilgai vazinet, tai visu pirma tepalus keiti kas 10t km pats, tarpais nuvarai, kad jie pakeistu ir stampa idetu. Nes pirmas tepalu keitimas po 25-30t km yra visiska nesamone. Toliau viska ka gali pasidaryti, darai pats, aptarnavimui palieki tik tiek, kiek uztenka antspaudui idet i knygute.

Na as nesigincysiu, bet savo masinai tepala  keiciau kas 19K, kaip kad rekomenduoja ir nuvaziaves 231K pardaviau vaziuojancia ir sveika be jokiu problemu varikliui ar aplamai. Keitimas papildomai nepakenks, bet abejoju ir nauda...cia kaip kad su mobiliaku bateriju uzkrovimu visokiu svaigalu plerpia; atseit krauk 20-80%, nepalik nakciai krautis ir pan. Kraunu nakciai palikes savo, iki 100% ir buna daznai iki 0 issikrauna per diena ir numirsta. 3-ti metai ir baterija vis dar gyva.

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: RAV4 Hibrido oficialus techninis aptarnavimas
« Atsakymas #8 Įrašytas: Birželio 16, 2020, 20:50:56 pm »
Mano abi Toyotos naujos tepalu keitima turejo kas 15k km, nzn kokiem cia varikliam intervalas kas 30k km, aisku cia briedas. Niekas netrukdo aptarnavimu darytis dazniau, svarbu, kad ne veliau, kad garantija galiotu. Stabdziu skyscio keitimas priklauso, kas du metai, normalu. Skysti isleidzia, nusieme viena rata per slangute stabdziu. Kaip nuorina siais laikais nzn, bet kiek man keite skysti, niekada nebuvo minkstas pedalas, reiskia nuorinta. Siaip pagal visu atstovybiu taisykles, po aptarnavimo, auto turi is ju isvaziuoti techniskai tvarkingas ir be jokiu trukumu, jei pastebi, kazkoki trukuma, kurio nedengia garantija, man pasiskambina ir pasako, kad reikia padaryti ta ir ta, kainuos papildomai tiek ir tiek. O pries aptarnavima, gali paprasyti darbu saraso su kainom kuri jie gali ir turi pateikti su kainom, ka atliks, net berods pries atiduodamas auto ant tos isankstines saskaitos pasirasai. O gerai norint gali mazdaug pats pasiskaiciuot, manuale yra lentele su aptarnavimais, kur parasyta, kas konkreciai daroma, ties 15, 30, 45k km ir tt.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs katana7

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 877
  • Auris touring sports hybrid 73 kW
Ats: RAV4 Hibrido oficialus techninis aptarnavimas
« Atsakymas #9 Įrašytas: Birželio 17, 2020, 07:01:30 am »
Stabdžių sistemai nuorinti yra specialus prietaisas, jo pagalba vienas žmogus atlieka visą darbą.