Keleiviniai > Avensis III (2009-dabar)

2.0 VVT-i CVT atleidus ir paspaudus gaza sutrukcioja

(1/2) > >>

Svilius:
Sveiki,

Pirmas klausimas šiame forume, todėl nesmaukit jei atrodys neaiškus :)

Auto: Avensis 2.0L VVT-i CVT (2014 metu).
Rida: 235400km - (pirkta prieš maždaug 40000km).

Problema: Važiuojant betkokiu greičiu, atleidus gaza ir vėl paspaudus pasijaučia trumpas sutrukčiojimas ir toliau viskas važiuoja gerai. Sutrukčiojimas jaučiamas tiek atleidus tiek paspaudus gaza. Jokių pašalinių garsų nėra Sutrukčiojimas labiau jaučiamas automobiliu sušilus.

Atleidus gaza jaučiamas stabdymas varikliu, jausmas paspaudus gaza, kad perejimas is stabdymo varikliu i gaza nesvarus ir lengvai sutrukcioja pora kartu, toliau vaziuoja be problemu.

CVT pavaras meto tvarkingai, jokiu pasaliniu garsu.

CVT tepalai buvo keisti viena karta, mazdaug pries 15000km - realiai trukciojimas pradejo jaustis po tepalu keitimo.


Kas nors esate susidure su tokiu CVT trukciojimu?

Pries vezant i servisa norejau suzinoti gal cia zinoma situ auto beda, galbut yra aiskus problemos sprendimas?


Dekingas uz visa info,
Vilius

Henris:
Jei is tikro po cvt tepalo keitimo, tai butu gerai permest sita posta i cvt dezes tepalu keitimas, cia ko gero butu geras pavyzdys ar verta keisti tepalus cvt dezej. Bet gali buti ir degalu padavimo problemos ar ismetimo. Gal bandei ant N begio tiesiog pergazuot, gal pats variklis dusta, o ne deze grybauja?

Svilius:
Variklis dirba graziai, begius CVT meto graziai. Yra tikimybe kad po tepalu keitimo automatinei dezej (kai masina pravaziavus daugiau nei 200k km.) sukilo visi nesvarumai ir siuksles dezej... Kiek tenka su meistrais pasneket, sako kad arba siuskles bus dezej, arba hidrotransformatorius, kuri yra reikalai restoruot. Mano pasiulymas, kaip ir daugumos Toyota servisu, nekeisti automat dezes tepalo, nes tik didesnis vargas bus.

Gal kasnors esate susidure su CVT dezes remontu? kainos? specifiniai dalykai? - faktas kaip blynas - nieko pigaus cia nebus.

LM:

--- Citata iš: Svilius  Liepos 22, 2020, 09:51:42 am ---Variklis dirba graziai, begius CVT meto graziai. Yra tikimybe kad po tepalu keitimo automatinei dezej (kai masina pravaziavus daugiau nei 200k km.) sukilo visi nesvarumai ir siuksles dezej... Kiek tenka su meistrais pasneket, sako kad arba siuskles bus dezej, arba hidrotransformatorius, kuri yra reikalai restoruot. Mano pasiulymas, kaip ir daugumos Toyota servisu, nekeisti automat dezes tepalo, nes tik didesnis vargas bus.

Gal kasnors esate susidure su CVT dezes remontu? kainos? specifiniai dalykai? - faktas kaip blynas - nieko pigaus cia nebus.

--- Baigti citatą ---
Jeigu čia dėžė tokia, kur eina kaip hibriduose (tik čia nėra generatorių-motorų) tai tikrai neturėtų sugesti po tepalo pakeitimo. Tai vienas iš mitų kad nuo tepalo pakeitimo pasidaro blogiau.
 Šios dėžės labai patikimos. Tai kaip tik tu išleidai šiukšles iš dėžės, bent jau tikrai jų sumažėjo. Visos metalinės šiukšlės-dzindros turi prikibti prie magnetinio išleidimo varžto. Nemanau kad ten tų šiukšlių "kibirais" yra. O kaip atrodo dabar tas tepalas dėžėje? Ar švarus gražus? Ar tokį koks priklauso supylėt?
Man atrodo šiose dėžėse yra kažkas panašaus į "sankabos diską", kitoks nei mechanikoj. Jis kažkaip kitaip tvirtinasi, prie variklio, o ne prie dėžės. Priusuose jis irgi yra ir jis sudyla, atsiranda didesni smugiai įjungaint i D arba i R padėtis.

AVENSIS D4D CHIP:
Pas mane rida 150,000 taip pat smugiuoja,alyva keičiau cvt tai juoda buvo

Navigacija

[0] Pranešimų sąrašas

[#] Kitas puslapis

Eiti į pilną versiją