Autorius Tema: Kemšasi katalizatorius?  (Skaityta 473 kartus)

Neprisijungęs sodininkas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 9
Kemšasi katalizatorius?
« Topic Start: Liepos 06, 2020, 23:54:00 pm »
Avensis II-T25, benzinas 1,8 ltr., 95 kW, rida (teorinė) 210 t. km. Pagazavus tuščia eiga arba važiuojant I ar II pavara išmetimo kolektoriaus zonoje pasigirsta švilpimas-žviegimas, ant aukštesnių pavarų to nesigirdi, bet ryškiai sumažėjusi trauka, įkalnėje variklis dusliai riaumoja, padidėję kuro sąnaudos. Ryja tepalą (iki 2 ltr. 1000 km), kad nedegtų "chekas" liamda zondui už katalizatoriaus įsuktas apgavikas. Ar tai požymiai, kad kemšasi katalizatorius ir prapūtinėja tarpinę tarp išmetimo kolektoriaus ir katalizatoriaus? Gal kas susidūrėte su tokia situacija. Pasidalinkite, prašau, patirtimi. Dėkoju.

 

Neprisijungęs Venza

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3804
Ats: Kemšasi katalizatorius?
« Atsakymas #1: Liepos 08, 2020, 12:36:11 pm »
 Labai panasus pozymiai.Nakti pabandyk pavaziuot didesnem apsukom antra pavara ir atsidarius kapota turetum matyt iki raudonumo ikaitusi ismetimo kolektoriu.Tada tikrai katalizatoriaus beda.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Neprisijungęs sodininkas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 9
Ats: Kemšasi katalizatorius?
« Atsakymas #2: Liepos 21, 2020, 16:45:01 pm »
Sveiki,
naktį didelėm apsukom nevažiavau ir kaitinti kolektorių iki raudonumo nerizikavau. Tiesiog automagistralėje penkta pavara užmyniau iki galo ir pabandžiau, kiek greitės. Greitėti nepradėjo, greičiau atvirkščiai. Tik variklis pradėjo sunkiai riaumoti. Tą patį pakartojau ketvirta pavara. Trauka visai priduso. Teko įjungus avarinį iš lėto atvažiuoti į servisą. Pakeitė katalizatorių. Trauka atsistatė, variklio riaumojimas ir pašaliniai garsai dingo, kuro sąnaudos grįžo į normą. Apetitas tepalui, deja, liko. Bet čia jau, matyt, bus tepalinių žiedų bėda.

Neprisijungęs Egmontas

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 138
Ats: Kemšasi katalizatorius?
« Atsakymas #3: Liepos 21, 2020, 17:48:20 pm »
Sveiki,
naktį didelėm apsukom nevažiavau ir kaitinti kolektorių iki raudonumo nerizikavau. Tiesiog automagistralėje penkta pavara užmyniau iki galo ir pabandžiau, kiek greitės. Greitėti nepradėjo, greičiau atvirkščiai. Tik variklis pradėjo sunkiai riaumoti. Tą patį pakartojau ketvirta pavara. Trauka visai priduso. Teko įjungus avarinį iš lėto atvažiuoti į servisą. Pakeitė katalizatorių. Trauka atsistatė, variklio riaumojimas ir pašaliniai garsai dingo, kuro sąnaudos grįžo į normą. Apetitas tepalui, deja, liko. Bet čia jau, matyt, bus tepalinių žiedų bėda.
kiek kainavo malonumas?

Neprisijungęs mind

  • Vyr. Moderatorius
  • Veteranas
  • *
  • Įrašai: 2154
Ats: Kemšasi katalizatorius?
« Atsakymas #4: Liepos 21, 2020, 19:39:15 pm »
Apetitas tepalui, deja, liko. Bet čia jau, matyt, bus tepalinių žiedų bėda.
Darbas yra tiems, kas nemoka žvejoti. :D

Neprisijungęs sodininkas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 9
Ats: Kemšasi katalizatorius?
« Atsakymas #5: Rugpjūčio 04, 2020, 21:52:07 pm »
Kainavo sąlyginai nedaug. 280 Eur katalizatorius (aišku neoriginalas) su tarpine plius 80 Eur darbai. Viso 360 Eur. Tikėjausi, kad bus brangiau.

Neprisijungęs tunks

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 157
Ats: Kemšasi katalizatorius?
« Atsakymas #6: Rugpjūčio 07, 2020, 01:44:57 am »
dimeksidu galima atplauti, bet reikia viska daryt su karstu varikliu, nes jei duosi dimeksidui atsalt motore, tai bus labanaktt, jis prie kambario temperaturos jau kristalizuojas.
sitas vyrukas zino ka daro https://www.youtube.com/watch?v=y93C2cHBf7g

na arba su vandens garais irgi atkepina tepalinius ziedus, bet nelabai zinau technologijos, procesas irgi uztrunka irgi vos ne visa diena kartais, tik nereikia tiek tepalo pakeist kaip pirmu variantu :)