Autorius Tema: Avensis III 1.8 2016m. silpnos vietos?  (Skaityta 2837 kartus)

Neprisijungęs kovas22

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 17
Avensis III 1.8 2016m. silpnos vietos?
« Įrašytas: Rugsėjo 19, 2020, 15:17:42 pm »
sveiki, planuoju pirkti Avensį 1.8 benziną 2015-2018 m. tik mechanine
gal kas pasidalintų jo silpnom vietom?
Žinau senesni turi bėdų su elektriniu rankiniu, bet pas šitas lyg ta bėda jau isspręsta?
Turbūt korozija visų Toyotų liga?
Ar yra erg ir dpf?
Pas juos stovi grandinė, ar ji turi km resursą, girdėjau 180k ar tiesa?
Ar su dujom draugauja, t.y. ar tai tas pats 1.8 vvti variklis?
Tepalu neryja (kalba apie nesudrožtą)?

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Avensis III 1.8 2016m. silpnos vietos?
« Atsakymas #1 Įrašytas: Rugsėjo 19, 2020, 17:31:43 pm »
Kaimynas is atstovybes eme naudota Avensi 1.8 benza su cvt 2017 su pratesta 2m garantija, rida apie 80k km. Tai nusiskundimu jokiu neturi, aisku tik tiek, kad Toyotu multimedia tai atgyvenus.
Pas ji 104kw buna dar ir 108kw nzn kokie skirtumai, bet benzam dpf nera, o del korozijos tai nepasakyciau, kad cia Toyotu liga ypac tokiu metu, pasidengi antikoroziniu ir nesuki kiausu. Del duju, tai ar verta, kai automatas benzinas Vilniuje valgo 8-10l. Nu bet cia kiekvienam pagal save.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs kovas22

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 17
Ats: Avensis III 1.8 2016m. silpnos vietos?
« Atsakymas #2 Įrašytas: Rugsėjo 20, 2020, 17:07:37 pm »
dar klausimas ar ten plaukiojantis smagratis eina, maždaug tokiu pat principu kaip  ir dyzelliuose?

Neprisijungęs ketvirtasis

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3280
Ats: Avensis III 1.8 2016m. silpnos vietos?
« Atsakymas #3 Įrašytas: Rugsėjo 20, 2020, 19:00:41 pm »
dar klausimas ar ten plaukiojantis smagratis eina, maždaug tokiu pat principu kaip  ir dyzelliuose?
Plaukiantis smagratis pas D4D 2.0, jei neklystų tai tik pas tą modelį. Nes su D4D 2.2 jau 6 metus atvažinėjau, eina septinti ir viskas super. Per visą tą laiką tik vairo kolonėlę, priekiniai amortikai, stabdžių diskai ir kaladėlės tebuvo keisti.
O taip tai viskas super

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Avensis III 1.8 2016m. silpnos vietos?
« Atsakymas #4 Įrašytas: Rugsėjo 20, 2020, 19:17:56 pm »
dvieju masiu smagraciu paskirtis slopinti vibracijas, taip, kad cia ne tik Toyotu mechaniniu dyzeliu detale, bet ir kitu gamintoju dyzeliai turi sita nesamone. Manau, kad smagraciai turetu panasiai tarnauti kaip ir sankabos komplektas apie 150k km.
O siaip kodel nenori automato? As kol neapsigyvenau Vilniuje labai skeptiskas buvau automatam, bet tikrai nieko gasdonancio ten nera, plius komfortas, jei nori greitesnes reakcijos isijungi sport rezima. Del resurso automato ir mechanines tai jie iki pirmu aptarnavimu manau vienodi, ant MT ties 150k km teks keisti nepigia sankaba, automatas jei cvt tai tik tepalus teks keisti (ir tai cia amzinas klausimas ar cvt isvis juos kas keicia), ziurint i kitus gamintojus tai lepiausios yra VW grupes DSG dezes, kurios turi po dvi sankabas ir ties tais paciais 150k km jau prasideda ju bedos. Nu tie tikrieji hidrauliniai automatai jau tokiu metu auto vis reciau sutinkami ypac azijos gamintojai tai deda visur automatus cvt bent jau Europos rinkai.
Nu gal i kokius galingesnius motorus ikisa dsg ar hidraulini, bet i paprastus miesto auto tai Japonai ir Korea kisa cvt.
« Paskutinį kartą keitė: Rugsėjo 20, 2020, 19:20:59 pm sukūrė Henris »
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs ketvirtasis

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3280
Ats: Avensis III 1.8 2016m. silpnos vietos?
« Atsakymas #5 Įrašytas: Rugsėjo 20, 2020, 20:18:55 pm »
Toyotų automatas  (n) (n) (n) (n)

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Avensis III 1.8 2016m. silpnos vietos?
« Atsakymas #6 Įrašytas: Rugsėjo 20, 2020, 20:45:46 pm »
Patikomumo prasme nesutinku visiskai. Kad galios perdavimo greiciu jie nera efektuviausi tai taip, bet gedimu statistika tai tikrai patikomesni zymiai cvt aisin toyotos nei vw grupes dsg
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs kovas22

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 17
Ats: Avensis III 1.8 2016m. silpnos vietos?
« Atsakymas #7 Įrašytas: Rugsėjo 21, 2020, 20:54:21 pm »
sako automatas kuro daugiau ima

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Avensis III 1.8 2016m. silpnos vietos?
« Atsakymas #8 Įrašytas: Rugsėjo 21, 2020, 23:51:09 pm »
Kuro daugiau ima tik sunkesne desine koja :) nesvarbu ar mechanine ar automatas :)
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs ketvirtasis

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3280
Ats: Avensis III 1.8 2016m. silpnos vietos?
« Atsakymas #9 Įrašytas: Rugsėjo 22, 2020, 06:50:45 am »
sako automatas kuro daugiau ima
Kuomet perki toyotą automatą gamykliškai priklauso ausinės, sėdi kaip "reaktyviniam lėktuve". "Kaukia" tos dėžės, tai daug kalbama jutubėjė, reiškiasi tiesos tame yra.

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Avensis III 1.8 2016m. silpnos vietos?
« Atsakymas #10 Įrašytas: Rugsėjo 22, 2020, 07:25:32 am »
Ne dezes kaukia, o variklis su cvt kelia apsukas auksciau, nes bepakope deze ir tas anot dezes “kaukimas” tik isibegejant, vaziuojant pastoviu greiciu nieks nekaukia, nes apsukos variklio normalios. Ant mechanines isibegejant jei velai permesi begius irgi atrodys kad kaukia, bet tai ne deze o variklis uzsuktas iki 5-6k rpm.
Prie ko reikia adaptuotis vairuojant su cvt, tai plaukiojantis sukibimas pavaros, tokio astraus sukibimo kaip mechaninej tikrai nera, bet uztat nera judant jokiu trukciojimu ar smugiavimu, visas pagreitis tolygus, man adaptuotis prireike kokios savaites, kad suprasciau kaip elgiasi variatorius. Na jis turi ir manual junginejima, su pseudo pavarom, bet jis labiau skirtas stabdymui varikliu nuokalnese ar slidziam kelyje.
« Paskutinį kartą keitė: Rugsėjo 22, 2020, 10:43:26 am sukūrė Henris »
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs balticam

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 985
Ats: Avensis III 1.8 2016m. silpnos vietos?
« Atsakymas #11 Įrašytas: Rugsėjo 22, 2020, 13:40:55 pm »
Variklio kaukimas isibegejant tikrai yra ir gan didelis. Man tas labai nepatiko ir as niekaip nepripratau, kuomet valdiska bandziau- kaukia kaip reaktyvinis, traukia kaip dviratis..sarzuoju tuputi :) Trukciojimu benze tikrai nera. Bet va Aurio ir Corollos hibriduose trukciojimas yra kai nuo elektros persimeta i benzina, kas mane irgi labai biesina. O mieste vazinejant tas kartojasi gan daznai.

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Ats: Avensis III 1.8 2016m. silpnos vietos?
« Atsakymas #12 Įrašytas: Rugsėjo 22, 2020, 13:52:12 pm »
Hibriduose labiau gal juntamas perejimas kai is elektros i benza jungiasi. Bet cia jau ne dezes reikalai. Tiesiog el variklis turi kita sukimo momenta, o kai benzas nuo nulio turi pasiekt tam tikra apsuku kieki sutinku jauciasi sekundes intervale tas perejimas. Bet cia labiau riedant ir daugiau gaza spustelejus. Ant sport rezimo tas perejimas biski maziau pastebimas, bet cia jau offtopic.
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs kovas22

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 17
Ats: Avensis III 1.8 2016m. silpnos vietos?
« Atsakymas #13 Įrašytas: Rugsėjo 23, 2020, 14:31:58 pm »
o kaip kiti niuansai

Ar bėdos su elektriniu rankiniu jau išspręstos sitam modelyje, nes tie nuo 2009 tikrai ją turi?
Jei  dpf'o nėra, tai egr'as turėtų būti? Kaip gedimo atveju standartiškai išprogramuojamas?
Pas juos stovi grandinė, ar ji turi km resursą, girdėjau 180k ar tiesa?
« Paskutinį kartą keitė: Rugsėjo 23, 2020, 14:37:39 pm sukūrė kovas22 »

Neprisijungęs balticam

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 985
Ats: Avensis III 1.8 2016m. silpnos vietos?
« Atsakymas #14 Įrašytas: Rugsėjo 23, 2020, 18:44:27 pm »
o kaip kiti niuansai

Ar bėdos su elektriniu rankiniu jau išspręstos sitam modelyje, nes tie nuo 2009 tikrai ją turi?
Jei  dpf'o nėra, tai egr'as turėtų būti? Kaip gedimo atveju standartiškai išprogramuojamas?
Pas juos stovi grandinė, ar ji turi km resursą, girdėjau 180k ar tiesa?

As tau pasakysiu trumpai - musu kompanijos Avensis 2016m, benzinas, automatas, pirktas ir vazinejamas nuo naujo prabego 319k ir jokiu gedimu nebuvo iki siolei.
Niekas nekeista, iskyrus stabdziu diskus ir kaladeles bei padangas bei kairysis priekinis amortizatorius. Katalizatorius pakeistas prie 270k. Viskas. Manau patikima masina, nes buvo netaupoma ir  vazinejama kaip kam patinka. DPF buna tik dyzeliuose, benzine nera ir niekada nebuvo. Katalizatorius stovi.
« Paskutinį kartą keitė: Rugsėjo 23, 2020, 18:46:47 pm sukūrė balticam »