Prius 2 uždegimo rites stovi apačioje po langų vandens surinkimo kanalu ir per gerą stiprų lietų manau gali patekti ant pačių ričių. Nors ten yra numatyta sandarinimo guma su kapotu ties ta sritimi.
Man vasarą po gero lietaus užvedus buvo žiaurus kalimas atrodė kad variklis išlėks. Manau tuo metu nesudirbo kažkuris cilindras bet po kelių sekundžių viskas grizo į normas. Nors po ritėmis yra sandarinimo tarpinukės, bet gal gali kažkiek vandens patekti ir giliau po pypke ant žvakės.
Per šalčius toje zonoje aš pats buvau pastebėjęs susidarusią tokią kaip "šarmą", sniegelį. Vadiansi ten kondesuojasi drėgmė ir jeigu senos sandarinimo tarpinės, paeižėję gali patekti ir giliau drėgmė.
Jeigu Priusas mieste važinėja ir dar trumpai, tai variklio temperatūra siekia tik apie 60-65*C, o pats variklio blokas šaltutukas, ranką gali pridėti, jis bus šaltas, vadinasi atsiradusi drėgmė neišgaruoja tiesiog nespėja.
Tai čia mano tokio idėjos dėl drebėjimo, kai priežastis - drėgmė.
Prius3 gal yra uždengimo apsauga tos vietos ir geriau tai išspręsta, bet manau variklio darbinė temperatūra per šalčius tai tokia pati kaip Prius 2.
Jeigu ritės darbas bus blogas tai jis bus tiek vasarą ir žiemą blogas.