Akivaizdu pilnatis pas tamstas nepasibaigė
![laughing out loud :-]](http://toyotaclub.lt/forumas/Smileys/3rdpty/f10.gif)
o šiaip automobilis (ne šlifavimo mašina ar skalbimo kaip pas Ralfas

) puikus, atitiko
mano keliamus lūkesčius (ne Ralfo, Vardo ar bbž dar ko).

Turėjom kelionę su visa šeima (2 suaugę ir vaikas 4metų) į Juodkrantę + 2kartai nuvažiuoti į Nidą, grįžtant važiuota per Šiauliai - Panevėžys - Vilnius. Kelionė tikrai buvo komfortiška, tiek priekyje sedėjusiems, tiek gale (vaikui), daiktų tilpo tikrai daug, ir vėžimas vaikiškas, kuris yra tikrai iš masyvesnių su pripučiamais ratais, sėdima dalis + 2 dideli maišai rūbų ir maisto + 2 nešiojami kompiuteriai.
Nustebino ir garso izoliacija važiuojant plentu, nes nesitikėjau kažko gero, bet tikrai geriau nei Toyota Auris 2014m.
Iš minusų, važiuojant naktį keliu Nida - Juodkrantė, visiems atrodė kad įjungtos ilgosios šviesios, tad pyko tiek kiti vairuotojai, tiek aš prasikeikiau mirgsėdama jau ilgosiomis. Grįžus į Vilnių vežiau į atstovybę tikrinti, ar buvo reguliuotos šviesos, sakė, kad kažkiek pareguliavo, bet neženkliai, tad klausimas ar bus koks esminis skirtumas važiuojant naktį neapšviestame kelyje. Nežinau kiek yra susidūrę kiti savininkai su šia problema, gal netenka važiuoti užmiesčio keliais, nes mieste viskas puiku, niekam netrugdo, nes yra lauko apšvietimas.
Dar pastebėjimas, kad jeigu gamta paduoda sniego, užneša juo visą automobilio priekį, tai tada užsidega kaip kalėdinė eglutė

O šiaip, kuro sąnaudos irgi puikios, kad ir mažas bakelis, bet prisipili ir pamiršti kokiom 2-4 savaitėms.(Važiuojant tik mieste, konkrečiai - Vilnius). Patinka, kad nesijaučia kai persijungia režimas važiuojant elektra/ benzinu.
Kas labai patinka, tai jau šiltas automobilis šaltą žiemos (pavasario) dieną. Geriausia kokia tik gali būti funkcija nuolat šąlančiam žmogui
ir labai smagu stebėti savo Hybrid Coaching, noras tobulėti visad yra, tik neįsivaizduoju kaip reik vairuot, kad pasiekti 100