Pradedu naują temą, nors mano bėdos, kaip matau, ne naujos. Tiesiog mašina truputį sunkiai traukia į kalną, lėtai įsibėgėja. Jokios lemputės nedega. Visi sako, galimai turbina, geometrija. Rudenį variau į išreklamuotą Gargždų Bosh dyzelių centrą. Po kelių dienų man pasakė, kad turbina nieko dėta, ir kalta tikriausiai kuro padavimo sistema. atidavė raktelius ir nė pinigų nepaprašė, O man toks įspūdis, kad jie jos net nejudino - kaip pastačiau, taip radau. Taip radau ir taip išvažiavau už 3000 km, ir dar nuvažiavau 10000 km parvažiavau - niekas nepasikeitė. Bėda tokia, kad, regis, ta turbina visiems varo siaubą. Ne pati turbina, o priėjimas prie jos. Aišku, visi užsiėmę. Esu nuardęs ir plovęs įsiurbimo kolektorių Avesnis verso - toks pats variklis - bet ten - tik raktų pasirinkimo klausimas, O šitos - sykį galvojau praplauti EGR - teko atsisakyti minties, nes tik akumuliatorių sugebėjau iškelti, įstrigau ties oro filtro bakeliu - neradau kaip atjungti vamzdį iš jo - nenorėjau aklai žaisti plikais pirštais. Youtube radau tik vieną video, tiksliau - nuotraukų seką, bet nelabai išsamią. Gal kas turi ką geresnio?
Beje, šiandien pasidariau diagnostiką. parodė oro srauto matuoklio blogą darbą, bet galimai dėl nestabiliai dirbančios turbinos - taip man paaiškino. Trečias purktštukas kiek pavargęs (300000 km), bet dar geras, ir visiškai tvarkingas kuro tiekimas. Vadinas, Garždų orakulai klydo.
Taigi, klausimas būtų toks: kas namų sąlygomis išiminėjo Toyota Previa turbiną - kaip tai atrodo?