Sveiki.Problema tokia kad užšilus varikliui kažkas atsitinka su akumuliatoriaus krovimu judant mašinai.Stovint neutralioj padėtyje arba "P" - krovimas vyksta normaliai,bet pakanka perjungti pavarų svirtį į bet kurią kitą skirtą judėti padėtį,krovimo įtampa pradeda kristi ir gali nukristi žemiau 12v (priklausomai nuo pačio akumuliatoriaus būklės)...Iš esmės krovimas dingsta ir mašina dirba vien tik iš akumuliatoriau.Krovimas matuotas tiek ant akumuliatoriaus klemų,tiek ant pačio generatoriaus,skirtumai ten labai minimalūs dešimtosios dalys po kabelio...atsižvelgiant į įtampos kritimus pačiuose kabeliuose.Skydelyje ar net pajungus diagnostiką klaidų jokių nėra. Generatorių vežiau tokių prietaisų meistrui,nieko įtartino pačiame generatoriuje nerado,tik pasiūlė pabandyti pakeisti krovimo reguliatorių generatoriuje,ką ir padarė.Situacija nepasikeitė,viskas liko taip pat kaip ir buvo,tiek kad už naują detalę ir darbą teko susimokėti,kaip sakant pasijusti kad kažkas vistiek ein geryn
.Gal kas buvo susidūrę su analogiška situacija,gal ant kelio užves.tarytum krovimas kažkaip susijęs su pačiu variatoriumi,bet variklio apsukos tam įtakos nedaro,jos nekinta keičiantis įtampai,be to kad ir privestinai "pagazavus" įtampa nekyla... Generatorius vieno laido {Denso Toyota 27060-0T360).Tiesa,atsiminiau kad kai prasideda šitas efektas pakanka variklį užgesinti ir po kelių akimirkų užvedus problema kuriam laikui dingsta,kartais kelias minutes,kartais keliolika....Kitaip tariant,tada krovimas vyksta tinkamai tiek važiuojant tiek stovint. Gal kas žinot kaip vyksta reguliatoriaus valdymas tuo vienu laidu?Niekur nepavyksta rasti būtent vieno laido generatoriaus schemos,keik radau Toyotinių "Overall Electrical Wiring Diagrams",visos jos 4 laidų.
Dėmesiui kad aiškiau būtų pridedu video
https://youtu.be/dXYAl9Pv6iA