Na pasikeisti tas tarpines yra i nauda. Jos laiko tik 100tukst km o mes masinas dazniausiai nusiperkam jau pramynuses zymei daugiau km. Tad tos tarpines jei nebuvo keistos, jau beveik visiem buna pramustos arba beveik pramustos. O uzleidus sita gedima, pasekmes veliau buna brangiai salinamos. Ilgainiu pradeda tarpines purkstuku praleidineti kompresija. variklis sunkiau kuriasi, prasciau traukia. Toliau susidaro dervos "apdega" purkstukai, kurie praleidzia. Visas sitas "Š" per laika ustersia tepimo sistema, uzkisa tepalo paiemimo sieteli. Variklis prasciau tepasi, ko pasekoje pradeda uzkurus negest tepalo lempute 5 ir daugiau sec. (kazkur forume skaiciau, buvo nevienam taip su 1CD-FTV varikliu , isvalius sieteli,isplovus karteri, pakeitus tarpines, problema isisprende) Toliau kencia turbina, kuri turedama tepalo bada uzlinksta, kas ir daznai buna D4d varikliam, bent 85kw 81kw. Na ir galu gale indeklam ir neinauda uzsikisusi tepimo sistema. Daug kas nezino kad tas tarpines reikia keisti ir vazineja, poto remontai ir prasideda. Mano pazystamiem jau nevienam d4d 1cd-ftv varikliui reikejo turbina restauruoti. manau jei butu tarpines laiku pakeistos, greiciausiai turbina nebutu sugedusi. Tad ir pats planuoju artimiausiu laiku jas pasikeisti del sventos ramybes, kad veliau bajeriu nebutu.