Pabandyk Algirdai pasidaryti purkstuku diagnostika. Pas mane (00' D4D) pries pora 1.5 buvo tas pats. Atsiradavo lengva vibracija, kai variklis pasiekdavo darbine temperatura ir apsukos nukrisdavo iki ~800 ~900. Kol variklis saltas ir apsukos virs 1000, jokios virbraricjos nebudavo. Taigi, nuvaziavau i firma (jei reikes, galesiu parasyti pavadinima), kuri uzsiima dyzeliu remontu, padare diagnostika ir nustate, kad 2 purkstukai dirba ne taip, kaip turetu, t.y. purskia per mazai ar per daug kuro, del to yra siokia tokia vibracija, aisku kuro sanaudos ir kazkiek didenses. Pasikeitus 2 purkstukus, viskas normalizavosi (dejau devetus). Pries por men. pastebejau, kad mano "senute" vel pradeda vibruoti prie darbines temperaturos, todel itariu ta pacia beda. Del ko ji atsiranda galima tik spelioti - kuro kokybe, siuklses bake ar dar kazkas. Man pazystami parupino kuro is "LT degaliniu", kaip veliau isiaiskinau jis buvo is Baltarusijos. Speju gal beda del to, nors nesinori tiketi, kad po vieno isvazineto bako uzlinko purkstukai. Juk Baltarusijoj ir yra dyzeliniu masinu ir zmones pilasi ta pati dyzeli... Zodziu nenusprendziau ar remontuoti antra karta tuos purkstukus, kadangi malonumas ne tiek jau mazai ir kainuoja. Juolabiau, kad kiti cia pasisake vazineja su ta vibracija po kelis metus ir nesuka galvos.
Sankaba pakeista nauja pries kokia 20k. nenoreciau tiketi, kad ji vel nusprogo. Kai buvo sankabos problemos, tai masina vibravo tikrai smarkiai. O ispaudus sankaba vibracija dingdavo.
P.s. Siaip esu nusivyles siuo avensiu, nes pakeiciau viska kas imanoma (sankaba, purkstukai, vairo kolonele, dabar greiciu deze pradeda kaukti). Ir nepasakyciau, kad masina daug begus (spidometras rode ~70k, kai pirkau, aisku jis atsukamas). Pries tai turejau Carina E, kuri nereikalavo tiek remonto. Esu Toyotu fanas, bet po sito Avensio smarkiai abejoju ar sekanti masina bus Avensis