Autorius Tema: Traukos dinginėjimas  (Skaityta 47112 kartus)

Neprisijungęs umunas

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 204
Traukos dinginėjimas
« Topic Start: Vasario 12, 2011, 18:40:13 pm »
Sveiki,

Nors Toyotos niekad negenda, tačiau maniškė matyt tik apsimeta, kad yra Toyota ir vėl ėmė krėsti "šposus". Prieš pora savaičių važiuodamas į Druskininkus belenkdamas fūrą pajutau, kad staiga akimirkai dingo trauka apsukom užkilus iki kokių 3400rpm. Buvo neramu, bet paskui problemos lyg ir nesikartojo. Iki šiandien...
Šiandien teko truputį spustelt ir trauka dingo ne akimirkai, bet pakilus iki ~3200rpm apsukos sustojo. Pedalas į grindis, o mašina negreitėja. Kol grįžau iš Vilniaus trauka ėmė išvis kvailioti. VIeno lenkimo metu apsukos staiga sustojo ties ~2800rpm.
Nesu tikras, bet šaltai jai tokie dalykai lyg ir nesidaro. Kuro ir oro filtrai keisti rudenį. Dūmų nemeta. Tiesa, atrodo variklis kiek garsiau dirba ir labiau vibruoja.
Taigi, protingieji kurmiai, kame šaknys?

 

Neprisijungęs guminis

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 101
Traukos dinginėjimas
« Atsakymas #1: Vasario 12, 2011, 19:06:36 pm »
Mes ne telepatai :) pradžiai varyk į diagnostiką arba, jei sugebi, pats pasidaryk, žinosi nuo ko pradėt. Galim tik savo patirtim pasidalint ;)
Man buvo akseleratoriaus potenciometro bėda, važiuoji ir staiga dingsta apsukos, krenta greitis, užsidega ,,check engine'' lemputė, užgesini variklį - palauki, užsikuri ir vėl toliau važiuoji iki kito karto. Diagnostikoj patarė pradėti nuo potenciometro keitimo/kontaktų valymo, valymas ilgalaikio poveikio neturėjo, problemą išsprendžiau tik pakeitęs.
p.s. visos auto anksčiau ar vėliau genda, tačiau ant Toyota Carina ~14m tikrai neverta pykt, prašosi priežiūros :p turėtum kokį ,,sto koncaetsa na o'' ..... ;)
« Paskutinį kartą keitė: Vasario 12, 2011, 19:17:12 pm sukūrė guminis »

Neprisijungęs audrius

  • Herojus
  • ****
  • Įrašai: 422
Traukos dinginėjimas
« Atsakymas #2: Vasario 12, 2011, 20:31:11 pm »
manau problema su kuro padavimu, o ten tik bakas, filtras, purkstukai ir siurblys.
sirdyje bmw ,bet toyota istikima ir patikima

Neprisijungęs umunas

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 204
Traukos dinginėjimas
« Atsakymas #3: Vasario 13, 2011, 10:06:10 am »
Na, bake lyg ir neturėtų slypėt bėda, nes jis atrodo švarus, o daugiau ten nieko nėra.
Kuro filtras keistas rudenį į Mann. Aišku reiks pamėginti pakeisti, bet irgi abejoju ar jame bėda.
Lieka siurblys ir purkštukai. Abu variantai labai džiuginantys širdį finansine prasme.

p.s. Turbina regis atkrenta, nes atrodo dirba normaliai.

Neprisijungęs Silkinas

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 90
    • Laidas UAB
Traukos dinginėjimas
« Atsakymas #4: Vasario 13, 2011, 12:53:06 pm »
Panašu, kad kuro filtras kemšasi. Nesvarbu, kad buvo keistas. Jei kuras į baką buvo piltas nekokybiškas, o gal ir vasarinis, gali tekti ir kelis filtrus pakeisti.

Neprisijungęs umunas

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 204
Traukos dinginėjimas
« Atsakymas #5: Vasario 13, 2011, 17:30:22 pm »
Citata
Silkinas parašė:
Panašu, kad kuro filtras kemšasi. Nesvarbu, kad buvo keistas. Jei kuras į baką buvo piltas nekokybiškas, o gal ir vasarinis, gali tekti ir kelis filtrus pakeisti.
kuras tik iš Nestės ir Statoil, o ir vasarinio bake nebuvo nuo lapkričio.
būtų labai gerai, jei filtre bėda būtų. ryt nusipirksiu naują ir švęstu vandeniu pašlakstysiu prieš uždėdamas.

tiesa, šiandien apturėjau vidutiniškai ilgą kelionę. tai pastebėjau, kad ne vien sustoja apsukos kažkur ties 3000-3300rpm, bet staigiau akceleruojant mašina ir šiek tiek tamposi. trauka netolygi.

Neprisijungęs horn

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1355
Traukos dinginėjimas
« Atsakymas #6: Vasario 13, 2011, 20:44:54 pm »
turbos bėda ;) gal ne pati, bet kažkas susiję.
« Paskutinį kartą keitė: Vasario 13, 2011, 20:45:51 pm sukūrė horn »

Neprisijungęs Aurimas

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 166
Traukos dinginėjimas
« Atsakymas #7: Vasario 13, 2011, 22:17:44 pm »
Ant kiek ta fura vare, kad apukas iki 3400 uzkelt reikejo? :D
Su dyzeliu tokiom apsukom :o, turbut ne ta masina nusipirkai :D, reikejo benza imti.

O tavo beda tai tikriausiai busi jau uztampes varikli ar turbina.. Zinau, kad golfui buvo siurblys, kai trukciojo, bet traukt trauke, tai gi kaip ir siurbli atmesciau, bet kas zino, pradek nuo paprasciausiu.

Neprisijungęs umunas

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 204
Traukos dinginėjimas
« Atsakymas #8: Vasario 13, 2011, 23:04:44 pm »
Citata
Aurimas parašė:
Ant kiek ta fura vare, kad apukas iki 3400 uzkelt reikejo? :D
Su dyzeliu tokiom apsukom :o, turbut ne ta masina nusipirkai :D, reikejo benza imti.

O tavo beda tai tikriausiai busi jau uztampes varikli ar turbina.. Zinau, kad golfui buvo siurblys, kai trukciojo, bet traukt trauke, tai gi kaip ir siurbli atmesciau, bet kas zino, pradek nuo paprasciausiu.
na, kai 5 bėgiu važiuojant ant 130kmh apsukos ~3000rpm, tai nematau kažko stebuklingo, jei jos pasiekia ~3400rpm (jei kažkam palengvės, 3200rpm, pasakyt galiu tik iš akies). be to, reikia nepamiršti. kad tai pikinės apsukos, kurios pasiekiamos tik retais atvejais. o dar žvilgtelėjęs į manualą matau, kad 4 bėgiu galima spausti iki 154kmh. bandyti netgi nedrįsčiau iki tiek smaugti. ~3000rpm yra maždaug 90-100kmh 4 bėgiu, kitaip tariant, fūrų važiavimo greitis. iš 5 bėgio neaplenksi, nebent kelias kokį kilometrą tuščias būtų. neduokdie, dar priešinis vėjas, tai išvis pez..c.

dėl turbinos, abejoju. viskas su ja normaliai atrodo. kadangi pirkau su turbinos defektu, tai žinau kuo tai pasireiškia ir abejoju, ar tame bėda. nebent kažkas prie turbinos. visgi prie jos ten nelabai kas ir yra. pats labaiu kuro sistemą įtariu. visgi, jei filtro keitimas nepadės, reiks kažkur diagnozuotis važiuot. dar neteko. bus pirma patirtis.

Neprisijungęs Dariusno

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 146
Traukos dinginėjimas
« Atsakymas #9: Vasario 14, 2011, 01:30:28 am »
kas liecia traukos netekima tai man yra buve su audi a3 tdi beda buvo prakiurusi turbinos slanga (sunkiai matomoje vietoje) kaip veliau issiaiskinau duodant "angliu" kompas imeta avarini rezima,kad nedroztum ir masina pasidaro sunki tarsi su priekaba ir berods tik iki 140km/h teleisdavi ispausti. uzgesinus ir vel uzvedus varikli problema dingdavo iki sekancio gero "angliu" imetimo ir vel inkaras pareidavo.
O kai turejau omega 2.5tds parejo kuro siurblys. pozymiai tokie: net stovint vietoje apsukas vos eidavo pakelti iki 2000, apie normalu vazevima tai net nekalbu iki serviso buvo galima davaziuoti ir paciam, bet ant buksyro buvo greiciau. siurblys sugedo staiga be jokiu perspejimu ar uzsleptu pasioziavimu.
Gal pradziai kruopsciai apziurek slangas
« Paskutinį kartą keitė: Vasario 14, 2011, 01:32:54 am sukūrė Dariusno »

Neprisijungęs umunas

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 204
Traukos dinginėjimas
« Atsakymas #10: Vasario 14, 2011, 09:00:03 am »
šlangos sveikos. vakar buvau nusilupęs ir net kambaryje apžiūrėjau nusivalęs.

Neprisijungęs Aurimas

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 166
Traukos dinginėjimas
« Atsakymas #11: Vasario 14, 2011, 09:51:25 am »
Na kas del apsuku, tai nesigincysiu, be tokiomis nevazineju, max buvo iki 2.8 pakile, niekam daugiau ir nereikejo, kai lenki juolab pavaru perjunginet nereikia, nebent tenka pristabdyti ir kai jau 60km pasieki jungi 4 begi, bet 5 jungiu prie 70-80, ir del aplenkimo kitos masinos tai nera sudare bedu, paspaudi ir eina kai zveris.

O ant laisvu gerai dirbai? Bus gal jau kokie dacikai, kazkas rase apie egr kad pakeitus trauka atsirado, bet gal jau maisau kazka.

Neprisijungęs FUX

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 560
Traukos dinginėjimas
« Atsakymas #12: Vasario 14, 2011, 10:24:00 am »
Man irgi tas pats. Vaziavau is Kauno. Numetus greiti pries zenkal, poto spustelejau ir dingo kuro padavimas, atleidus gaza ir vel nuspaudus viskas ok. Siandien ryte vaziuojant i kalna irgi davus gazus dingo trauka. Taleidau gaza imyniau 3 begi, vel vaziuoja.
Beje pas mane dega check engine su kodu, kuris sako, kad kazkas su "kuro temperaturos davikliu".
Mindaugas,
Vilnius
Avensis 01 D4D Uni
----

Neprisijungęs kaciokas

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 53
Traukos dinginėjimas
« Atsakymas #13: Vasario 14, 2011, 10:58:20 am »
neziurejai vacumo slanguciu mas prakiure kur, man ir dinginedavo trauka tai keiciau dacika kuris eina i erg voztuva,man ir sake turbo tavo cia keisti reikia,nuvariau kitur pastaciau ant kompo ir atrado gedima,tai va nulek patikrint ant kompo ir pasakys kas ti yra.

Neprisijungęs FUX

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 560
Traukos dinginėjimas
« Atsakymas #14: Vasario 14, 2011, 11:04:11 am »
o kur tau junge prie kompo? nelabai supratau, tau klaida nustatinejo ar kazka rimciau ziurejo?
Mindaugas,
Vilnius
Avensis 01 D4D Uni
----