taigi, mano istorijos pratęsimas. ar tai bus pabaiga - nežinau.
penktadienį nuvariau diagnostikos į Autotoją. bevažiuojant į ją, trauka dingo ir vos pavyko atvažiuot pas juos. mašiną iškart paėmė diagnostikai. kompas klaidų nemetė ir viskas ką dar padarė, tai nuleido iš filtro truputį dyzelio. taip pat meistriukai palakstę autostrada jokių traukos dingimų nepastebėjo. aišku aš tuo nepatikėjau.
nu ok, vienas iš serviso darbuotojų sėdo už vairo, aš į keleivio sėdynę, o kitas meistras į galą. ir ką jūs manot, trauka normali. taip Autotojos darbuotojas pagainiojo, kaip aš gyvenime nesu kankinęs. traukia, nors tu ką.
susimokėjau ir patraukiau į Vilnių. iki Elektrėnų važiavo be priekaištų. po Elektrėnų greičio ribojimo bandau vėl spustelt ir ką jūs manot? mašina vėl buka. kuo smarkiau spaudi, tuo lėčiau važiuoja. bet iki Vilniaus nuvažiavau.
šeštadienį visą dieną viskas ok, bet naktį bevažiuojant namo staiga vėl dingo trauka. anksčiau ji dingdavo smarkiau paspaudus, o dabar tiesiog dingo normaliai važiuojant miesto rėžimu. spausk pedalą kiek nori, bet apsukos krenta. anksčiau tiesiog nukrisdavo iki laisvų ir dirbdavo normaliai. šeštadienį apsukos krito žemiau normalios ribos iki kokių 400rpm, kai variklis jau tik kalatojosi, o ne normaliai veikė. sustojau, išjungiau variklį, bandau užkurti - nesikuria. antrą kartą - užsuko, bet apsukos nekyla, kol staiga vėl prasimušė. aišku traukos normalios nėra ir į nedidelė įkalnę antru bėgiu vos užlipo.
naktis bemiegė, nes sukau galvą ar palikt Vilniuje mašiną ir galvot apie servisą jame, ar visgi mėginti grįžti į Kauną. na, nusprendžiau grįžti.
šiandien važiuodamas absurdiškai atsargiai, nelesdamas apsukoms kilti daugiau nei 2000rpm paršliaužiau į Kauną. variklis nespringtelėjo nei karto.
grįžęs nusiėmiau seną kuro filtrą ir pasikeičiau į naują, kurį šiandien Vilniuje nusipirkau. bandė kažkokį sunvežiminį parduot, bet galiausiai pavyko išsiaiškinti kokio reikia. užsidėjau tą naują filtrą, patikrinau visas žarneles, sujungimus ir t.t. nepastebėjau kur orą galėtų gaudyti ar dar kas blogai būtų. net visas fiškes kokias radau patikrinau.
po pakeitimo testinis važiavimas. smaugiau, stabdžiau bėgiais, važiavau visokiomis apsukomis visokiais bėgiais, bet važiuoja lyg niekur nieko.
persipjovęs seną filtrą bandžiau jame ieškot sliekų, tačiau su juo viskas normaliai. kiek patamsėjęs, bet dumblo jame irgi nėra. jei bake varlės veistųsi, tai filtre būčiau radęs buožgalvių?
žodžiu, kas tai mašinai darosi - nenutuokiu. tikiuosi, kad visgi problema bus filtre, nes jei ne, tai belieka tik kuro siurblys ir bakas. dėl bako abejoju. jis nematęs kitokio kuro nei iš Nestės, Statoil ir kokį kartą ar du iš Orlen. siurblys lieka. bet ar siurbliui kvailiojant mašina kurtųsi normaliai tiek šalta tiek šilta?