Aprasysiu savo mistine problema smulkiau, gal kam kils minciu. Po miesta vazinejau be problemu, bet isvaziavus toliau uzsidege variklio lempute ir dingo traukimas. teko gristi. Po apziurejimo meistras nutare, kad kaltas siurblio el. reguliatorius. Keitem siurbli. Vel po miesta vazinejau be problemu, bet vel isvaziavus i trasa tas pats. Uzdejus skaidria slangele prie siurblio, pastebejom jog traukia ora. Buvo itrukusi kuro padavimo slanga nuo kuro filtro. Vel po miesta vaziavo gerai. Po savaites pradejo blogai kurtis, o islekus i trasa vel nebetrauke. Vel atsirado oro burbulai. Kadangi pakeistos visos padavimo slangos nuo filtro iki siurblio, o pries filtra burbulu nera, liko pakeiti filtra su visu korpusu. Vakar pasikeiciau. Kadangi originalaus korpuso negavau, idejau paprasta filtra nuo senojo Galf. Kol kas viskas kerai, vedasi ir traukia gerai. Senaji filtra su korpusu istudijavau is visu pusiu. Spaudima laiko, oras niekur neina. Dar pastebejau, kad pavaziavus ir atsukus balo dankteli, bake buna susidares sios toks vakumas. Tai va, paskutine mintis. Del susidariusio vakumo bake, siurblys nepajegus siurbti kura, tai pramusa ora is silpniausios vietos. Tai sena slanga, tai gal per korpusa. Tikrinau bako dankteli, vostuvelis kaip ir veikia, bet galvoju gal kur dar turi buti koks bako alsuoklis, gal koks vamzdelis uzsikises, gal tikrai griztamasis netvarkingas. bet kaip patikrinti ir rasti beda nezinau. Meistrai tokiais sudais nelabai nori uzsiimti, nes mazai jiem naudos, o ir po bereikalingo brangaus siurblio pakeitimo as irgi jais nelabai pasitikiu. Laikinai vaziuoju su prikabintu Golf filtru ir atsukta bako propke. Bus matyt. Gal kas zinot kaip patikrinti gristamas slangas ar filtra ar surast bake alsuoklius. Aciu skaiciusiems.