Autorius Tema: Traukos dinginėjimas  (Skaityta 54474 kartus)

Neprisijungęs Henris

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2420
Traukos dinginėjimas
« Atsakymas #45 Įrašytas: Kovo 24, 2011, 14:14:02 pm »
umunas reik pirma issiaiskint ar pas tavi yra EGR ir liamda zondas. Gal tavo modelyje ju dar nera. Tik man is paskutines tavo zinutes liko neaisku ar jis tik saltas purtosi ar ir siltas smarkiai vibruoja ant laisvu???
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Neprisijungęs umunas

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 204
Traukos dinginėjimas
« Atsakymas #46 Įrašytas: Kovo 24, 2011, 16:57:51 pm »
Citata
Henris parašė:
umunas reik pirma issiaiskint ar pas tavi yra EGR ir liamda zondas. Gal tavo modelyje ju dar nera. Tik man is paskutines tavo zinutes liko neaisku ar jis tik saltas purtosi ar ir siltas smarkiai vibruoja ant laisvu???
EGR tikrai yra 100%. Liamdos atrodo nėra, bet nesu tikras.

šilto variklio apsukos nukrenta iki kokių 800rpm (vasarą per karščius gal ir žemiau) ir toks lengvas drebėjimas atsiranda. bet jį netgi švelniu galima pavadinti. o šaltas variklis galima sakyti kalendamas (nerandu kito žodžio) dreba.

Neprisijungęs Renis

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 703
Traukos dinginėjimas
« Atsakymas #47 Įrašytas: Kovo 24, 2011, 17:44:32 pm »
Pafilmuok ir i youtuba ;] Bus lengviau isivaizduot
Toyota Avensis, 2005 m., 2.2 D4D 110kw

Neprisijungęs egijus

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 52
Traukos dinginėjimas
« Atsakymas #48 Įrašytas: Kovo 27, 2012, 13:11:14 pm »
Sveiki. Yra ir mano Avensiui toks pats drebejimas. meistrai niekaip nenustato. Purkstukai geri, net siurbli pakaiciau (buvo kita problema), Vibracija liko. Sako, jei del pagalves, drebetu motoras, bet salone mazai jaustusi. O daba dreba ziauriai, sukelus apsukas dinksta. Dar gavau viena paaiskinima-sako galejo buti uzpiltas variklis vandeniu, pagavo per oro filtra ir sugniuzde viena svaistikli, del to yra vibracija. Gal gas turi nauju minciu.
Dar viena beda. Kuro padavime siurbia ora. Uzdejus permatomas slangutes matosi, kad iki filtro viskas gerai, bet prie siurblio eina kuras su oru. Slangutes pakeiciau, tik liko senasis metalinis vamzdelis. Ar gali buti tai filtro korpuso problema, jei taip, tai ar patvarkoma, ar reikia keisti i kita. Siap pabandymui zadu deti paprasta Golfini filtra, tai bus matyt. Aciu.
egijus

Neprisijungęs valdasantonis

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 154
Traukos dinginėjimas
« Atsakymas #49 Įrašytas: Kovo 27, 2012, 14:54:37 pm »
Citata
egijus parašė:
Sveiki. Yra ir mano Avensiui toks pats drebejimas. meistrai niekaip nenustato. Purkstukai geri, net siurbli pakaiciau (buvo kita problema), Vibracija liko. Sako, jei del pagalves, drebetu motoras, bet salone mazai jaustusi. O daba dreba ziauriai, sukelus apsukas dinksta. Dar gavau viena paaiskinima-sako galejo buti uzpiltas variklis vandeniu, pagavo per oro filtra ir sugniuzde viena svaistikli, del to yra vibracija. Gal gas turi nauju minciu.
Dar viena beda. Kuro padavime siurbia ora. Uzdejus permatomas slangutes matosi, kad iki filtro viskas gerai, bet prie siurblio eina kuras su oru. Slangutes pakeiciau, tik liko senasis metalinis vamzdelis. Ar gali buti tai filtro korpuso problema, jei taip, tai ar patvarkoma, ar reikia keisti i kita. Siap pabandymui zadu deti paprasta Golfini filtra, tai bus matyt. Aciu.

Dabar turiu 2 toyotas, prieš tai turėjau dar 2 corollas, (viso 4 visos dizelinės) ir visose ant tuščių apsukų salone jausdavosi vibracija, vienose daugiau, kitose mažiau. Pagrindinė priežastis pagalvės. Gera pagalvė labai jau brangiai kainuoja, o pigesnės per kieta guma ir vibracija nebent sumažėja, bet nedingsta. Dėl to aš galvos sau nesuku taip ir važinėju, "greičiui tai neįtakoja":).
Jeigu būtų likęs švaistiklis, variklis ant tuščių apsukų dirbtų netolygiai ir iš duslintuvo mestų dūmus.
Dabar dėl oro. Manau, kad priežastis filtras (arba pasikišęs, arba nekokybiškas (gana tankiai pasitaiko)). Dar gali orą traukti per pompikės ašelę.

Neprisijungęs egijus

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 52
Traukos dinginėjimas
« Atsakymas #50 Įrašytas: Kovo 27, 2012, 16:20:25 pm »
Del drebejimo. Dizeliukai dreba, bet tikrai ne tiek. Toks jausmas kad pagalviu ten nera, o variklis prisuktas tiesiai prie remo. Vizualiai nesimato didelio drebejimo, bet jauciasi salone labai. Del svaistiklio ir duminimo, tai taip, turetu mesti duma. Cia buvo vienas is meistro pamastymu po to kai nieko kito nerado.
Del filtro. Siandien ardysiu ir pabandimui uzdesiu paprasta Golfo. Paziuresiu ar pades, o savo reiks ardyt, ziuret kas ten blogo (keistas pries 6 tuks.). Ieskosiu tos aseles. Dar sneka kad kazkokia membrana buna itrukusi (jauciu pompos).
Siaip uzkniso jau tas avensis. Keturios zvejybas is eiles grizau su dideliom problemom.
egijus

Neprisijungęs aurys103

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 11
Traukos dinginėjimas
« Atsakymas #51 Įrašytas: Kovo 27, 2012, 16:30:37 pm »
šilto variklio apsukos nukrenta iki kokių 800rpm (vasarą per karščius gal ir žemiau) ir toks lengvas drebėjimas atsiranda. bet jį netgi švelniu galima pavadinti. o šaltas variklis galima sakyti kalendamas (nerandu kito žodžio) dreba.[/quote]

Draugeliui su corola verso dcat buvo problema, dingdavo trauka prie didesnio drąskymo, bent jo auto problema buvo KATALIZATORIUS B)

Neprisijungęs valdasantonis

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 154
Traukos dinginėjimas
« Atsakymas #52 Įrašytas: Kovo 27, 2012, 16:57:01 pm »
Citata
egijus parašė:
Del drebejimo. Dizeliukai dreba, bet tikrai ne tiek. Toks jausmas kad pagalviu ten nera, o variklis prisuktas tiesiai prie remo. Vizualiai nesimato didelio drebejimo, bet jauciasi salone labai. Del svaistiklio ir duminimo, tai taip, turetu mesti duma. Cia buvo vienas is meistro pamastymu po to kai nieko kito nerado.
Del filtro. Siandien ardysiu ir pabandimui uzdesiu paprasta Golfo. Paziuresiu ar pades, o savo reiks ardyt, ziuret kas ten blogo (keistas pries 6 tuks.). Ieskosiu tos aseles. Dar sneka kad kazkokia membrana buna itrukusi (jauciu pompos).
Siaip uzkniso jau tas avensis. Keturios zvejybas is eiles grizau su dideliom problemom.

Tai pas tave jinai gesta, nevažiuoja? Jeigu taip, tai gali būti užsikišęs grįžtamas.

Neprisijungęs aurys103

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 11
Traukos dinginėjimas
« Atsakymas #53 Įrašytas: Kovo 28, 2012, 08:42:28 am »
Tai pas tave jinai gesta, nevažiuoja? Jeigu taip, tai gali būti užsikišęs grįžtamas.[/quote]

Mano 1,4 d4D kai didesniais sūkiais pavažinėju, randa laiką irgi užgest bevažiuojant. Tada laukia varginantis darbas sustojus palaukt kelias minutes, kol kuras nugaruoja, tada daug sukti starterį, kad užsikurt ir toliau važiuot. Nepatogumas mieste, ypač kai kamščiai...
Ir akurat, kažkas buvusio šeimininko yra prichimičinta su grįžtamu :@

Neprisijungęs egijus

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 52
Traukos dinginėjimas
« Atsakymas #54 Įrašytas: Kovo 28, 2012, 09:58:57 am »
Aprasysiu savo mistine problema smulkiau, gal kam kils minciu. Po miesta vazinejau be problemu, bet isvaziavus toliau uzsidege variklio lempute ir dingo traukimas. teko gristi. Po apziurejimo meistras nutare, kad kaltas siurblio el. reguliatorius. Keitem siurbli. Vel po miesta vazinejau be problemu, bet vel isvaziavus i trasa tas pats. Uzdejus skaidria slangele prie siurblio, pastebejom jog traukia ora. Buvo itrukusi kuro padavimo slanga nuo kuro filtro. Vel po miesta vaziavo gerai. Po savaites pradejo blogai kurtis, o islekus i trasa vel nebetrauke. Vel atsirado oro burbulai. Kadangi pakeistos visos padavimo slangos nuo filtro iki siurblio, o pries filtra burbulu nera, liko pakeiti filtra su visu korpusu. Vakar pasikeiciau. Kadangi originalaus korpuso negavau, idejau paprasta filtra nuo senojo Galf. Kol kas viskas kerai, vedasi ir traukia gerai. Senaji filtra su korpusu istudijavau is visu pusiu. Spaudima laiko, oras niekur neina. Dar pastebejau, kad pavaziavus ir atsukus balo dankteli, bake buna susidares sios toks vakumas. Tai va, paskutine mintis. Del susidariusio vakumo bake, siurblys nepajegus siurbti kura, tai pramusa ora is silpniausios vietos. Tai sena slanga, tai gal per korpusa. Tikrinau bako dankteli, vostuvelis kaip ir veikia, bet galvoju gal kur dar turi buti koks bako alsuoklis, gal koks vamzdelis uzsikises, gal tikrai griztamasis netvarkingas. bet kaip patikrinti ir rasti beda nezinau. Meistrai tokiais sudais nelabai nori uzsiimti, nes mazai jiem naudos, o ir po bereikalingo brangaus siurblio pakeitimo as irgi jais nelabai pasitikiu. Laikinai vaziuoju su prikabintu Golf filtru ir atsukta bako propke. Bus matyt. Gal kas zinot kaip patikrinti gristamas slangas ar filtra ar surast bake alsuoklius. Aciu skaiciusiems.
egijus

Neprisijungęs valdasantonis

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 154
Traukos dinginėjimas
« Atsakymas #55 Įrašytas: Kovo 28, 2012, 20:30:56 pm »
Atjunk grįžtamą nuo siurblio ir pūsk į bako pusę su pompa ar kompresorium aišku bakas turi būti atidarytas. Bako alsuoklis turėtų būti iš viršutinės bako dalies išeinantis vamzdelis ar šlangutė.

Neprisijungęs previs

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 172
Traukos dinginėjimas
« Atsakymas #56 Įrašytas: Kovo 28, 2012, 21:17:03 pm »
dar vienas zmogus nepatenkintas mestrais :) jo jiems tik pinigus pasiimti, o keisti jie gali bet ka, kas tik gali buti panasu i gedima. o su galva pamastyti nenori. Nera naudos tada. Uz galvojima niekas nemoka
Keturi ratai kūnui - du ratai sielai

Neprisijungęs egijus

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 52
Traukos dinginėjimas
« Atsakymas #57 Įrašytas: Kovo 29, 2012, 16:01:07 pm »
Reiks siandien paputinet gristamaji.
Vakar turejau labai idomu uzsiemima t.y. puciau i ivairiu masinu bako kamssius:D. Tiek audi, tiek VW kamssiai lengvai praleidzia ora, o mano Avenciui, negali sakyt, kad visai nepraleidzi, bet jau reik labai pasistengt. Puciau, net akys issoko. Isardziau, bet pilnai iki voztuvo negalima ten prieiti. Reiks ieskot Avenciaus ir prasyt, kad duotu papust ir palygint.
Susiradau intike visa bako konstrukcija, tai ten parodyta, kad alsuokliai virs bako, bet jei norint dasikasti, jauciu, baka reik imt.
P. s. turiu kuro siurbli Avensis 97-99 m. 2,0 TD
egijus

Darius

  • Svečias
Traukos dinginėjimas
« Atsakymas #58 Įrašytas: Kovo 29, 2012, 21:20:05 pm »
Sveiki,mano patirtis ,del traukos dingimo buvo tokia,kad strigdavo kuro siurblio voztuvai.Pakeitus juos i naujus visos bedos baigesi,o visi tie kuro filtro keitimai,valymai ir taip toliau rezultau nedave.Tik pakeitus kuro siurblio voztuvus viskas issisprende.(remonto ir voztuvu kaina atsistojo 1500lt)

Neprisijungęs egijus

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 52
Traukos dinginėjimas
« Atsakymas #59 Įrašytas: Kovo 30, 2012, 09:54:17 am »
Manau, kad D4D siurblys biski gudresnis nei 2,0 TD. Be to siurbli jau pakeiciau, rezultatas tas pats. Pasikartosiu, kad matomi oro burbulai slanguteja pries siurbli. Keisdamas filtrus ir prapusdamas bandau nustatyt kodel ir is kur jie atsiranda.
egijus