Keleiviniai > Carina

Traukos dinginėjimas

<< < (2/14) > >>

umunas:
Sveiki,

Nors Toyotos niekad negenda, tačiau maniškė matyt tik apsimeta, kad yra Toyota ir vėl ėmė krėsti "šposus". Prieš pora savaičių važiuodamas į Druskininkus belenkdamas fūrą pajutau, kad staiga akimirkai dingo trauka apsukom užkilus iki kokių 3400rpm. Buvo neramu, bet paskui problemos lyg ir nesikartojo. Iki šiandien...
Šiandien teko truputį spustelt ir trauka dingo ne akimirkai, bet pakilus iki ~3200rpm apsukos sustojo. Pedalas į grindis, o mašina negreitėja. Kol grįžau iš Vilniaus trauka ėmė išvis kvailioti. VIeno lenkimo metu apsukos staiga sustojo ties ~2800rpm.
Nesu tikras, bet šaltai jai tokie dalykai lyg ir nesidaro. Kuro ir oro filtrai keisti rudenį. Dūmų nemeta. Tiesa, atrodo variklis kiek garsiau dirba ir labiau vibruoja.
Taigi, protingieji kurmiai, kame šaknys?

umunas:

--- Citata ---Silkinas parašė:
Panašu, kad kuro filtras kemšasi. Nesvarbu, kad buvo keistas. Jei kuras į baką buvo piltas nekokybiškas, o gal ir vasarinis, gali tekti ir kelis filtrus pakeisti.
--- Baigti citatą ---
kuras tik iš Nestės ir Statoil, o ir vasarinio bake nebuvo nuo lapkričio.
būtų labai gerai, jei filtre bėda būtų. ryt nusipirksiu naują ir švęstu vandeniu pašlakstysiu prieš uždėdamas.

tiesa, šiandien apturėjau vidutiniškai ilgą kelionę. tai pastebėjau, kad ne vien sustoja apsukos kažkur ties 3000-3300rpm, bet staigiau akceleruojant mašina ir šiek tiek tamposi. trauka netolygi.

horn:
turbos bėda ;) gal ne pati, bet kažkas susiję.

Aurimas:
Ant kiek ta fura vare, kad apukas iki 3400 uzkelt reikejo? :D
Su dyzeliu tokiom apsukom :o, turbut ne ta masina nusipirkai :D, reikejo benza imti.

O tavo beda tai tikriausiai busi jau uztampes varikli ar turbina.. Zinau, kad golfui buvo siurblys, kai trukciojo, bet traukt trauke, tai gi kaip ir siurbli atmesciau, bet kas zino, pradek nuo paprasciausiu.

umunas:

--- Citata ---Aurimas parašė:
Ant kiek ta fura vare, kad apukas iki 3400 uzkelt reikejo? :D
Su dyzeliu tokiom apsukom :o, turbut ne ta masina nusipirkai :D, reikejo benza imti.

O tavo beda tai tikriausiai busi jau uztampes varikli ar turbina.. Zinau, kad golfui buvo siurblys, kai trukciojo, bet traukt trauke, tai gi kaip ir siurbli atmesciau, bet kas zino, pradek nuo paprasciausiu.
--- Baigti citatą ---
na, kai 5 bėgiu važiuojant ant 130kmh apsukos ~3000rpm, tai nematau kažko stebuklingo, jei jos pasiekia ~3400rpm (jei kažkam palengvės, 3200rpm, pasakyt galiu tik iš akies). be to, reikia nepamiršti. kad tai pikinės apsukos, kurios pasiekiamos tik retais atvejais. o dar žvilgtelėjęs į manualą matau, kad 4 bėgiu galima spausti iki 154kmh. bandyti netgi nedrįsčiau iki tiek smaugti. ~3000rpm yra maždaug 90-100kmh 4 bėgiu, kitaip tariant, fūrų važiavimo greitis. iš 5 bėgio neaplenksi, nebent kelias kokį kilometrą tuščias būtų. neduokdie, dar priešinis vėjas, tai išvis pez..c.

dėl turbinos, abejoju. viskas su ja normaliai atrodo. kadangi pirkau su turbinos defektu, tai žinau kuo tai pasireiškia ir abejoju, ar tame bėda. nebent kažkas prie turbinos. visgi prie jos ten nelabai kas ir yra. pats labaiu kuro sistemą įtariu. visgi, jei filtro keitimas nepadės, reiks kažkur diagnozuotis važiuot. dar neteko. bus pirma patirtis.

Dariusno:
kas liecia traukos netekima tai man yra buve su audi a3 tdi beda buvo prakiurusi turbinos slanga (sunkiai matomoje vietoje) kaip veliau issiaiskinau duodant "angliu" kompas imeta avarini rezima,kad nedroztum ir masina pasidaro sunki tarsi su priekaba ir berods tik iki 140km/h teleisdavi ispausti. uzgesinus ir vel uzvedus varikli problema dingdavo iki sekancio gero "angliu" imetimo ir vel inkaras pareidavo.
O kai turejau omega 2.5tds parejo kuro siurblys. pozymiai tokie: net stovint vietoje apsukas vos eidavo pakelti iki 2000, apie normalu vazevima tai net nekalbu iki serviso buvo galima davaziuoti ir paciam, bet ant buksyro buvo greiciau. siurblys sugedo staiga be jokiu perspejimu ar uzsleptu pasioziavimu.
Gal pradziai kruopsciai apziurek slangas

Navigacija

[0] Žinučių sąrašas

[#] Sekantis puslapis

[*] Ankstesnis puslapis

Eiti į pilną versiją