aprasysiu ir as savo nesena patirit su traukos dingimu. Tiesa pats dingimas pasireiske siek tiek veliau. Na o dabar is pradziu.
Vazineju su Toyota Carina E '97 2.0TD. Jau kai peremiau is uosviu buvo su tokia menka problemele, kuria vazinejau pats kokius 2 metus ir uosviai pries tai kokius 2 metus. kalbu apie atveji, kai gerai uzmini ir tarkim ijungus 5 begi arba virsijus greiti virs 120 km/h pradedavi mirkseti turbo/pakaitinimo reles indikatorius prietaisu skydelyje. problema neatrode labai didele, tiesiog stengdavausi nevirsyti sio greicio ir nesistengdavau labai jau spausti. Esant reikalui greiti didindavau tolygiai.
Turiu prisipazinti, kad jau senokai kirbejo mintis pasiziureti kame cia problema, bet vis nerasdavau tam laiko.
Visai neseniai atvykus i Vilniu, po 130 km keliones, kylant i Lazdynu kalna pajutau kaip dingo trauka, teko mazinti begius, taciau tas laimes neatnese. Na seip ne taip kartais vis dingstanti vis vel atsirandanti trauka privede prie minties, kad pagaliau reiks susitvarkyti sena problema. Dingus traukai joks indikatorius neuzsidegdavo. Kita diena vel masina vaziuoja, dar kita nevaziuoja, apsukos pakyla iki 2K RPM ir toliau netraukia, gali didinti greiti tik keisdamas pavaras pasiekus 2K RPM.
Prisiskaites internete apie panasius simptomus, nutariau, kad problema bus EGR arba Turbinoje, todel pasiskambinau i TurboOst. Man nupasakojus simptomus,jie patikino, kad atliks pilna diagnostika tereikia atvaryti masina sutartu laiku. Ryte palikau, ir po pietu jau atvykau atsiimti, jie pareiskia, kad su turbina ir slegio voztuvu viskas ok, reik ieskoti problemos kitur. Labai likau nustebes, nes uz 90 lt diagnostika tikejausi, kad jie pasakis kur problema, butent skambucio metu as dar pasitikslinau ar jie tikrai gales pasakyti kas ten per klaida (mirksintis turbinos/pakaitinimo reles indikatoriaus). Pries mokant pinigus uz atlikta "diagnostika" paprasiau, kad duotu atliktu darbu akta, man pasidare idomu uz ka jie cia pinigus ima. Meistras pasitares su kitu kolega irase lape: tikrinimo metu turbinos ir slegio voztuvas atitiko gamintojo keliamus reikalavimus. Pamate mano nepasitenkinimas ir isakytas mintis, kaip as suprantu zodi dianostika kaina nuleido iki 50 Lt.
Tiesa isvaziavus is TurboOst pastebejau, kad turbinos/pakaitinimo reles indikatorius uzsidega ir dega uzvedus varikli vos po poros minuciu.
Nereikia nei staigiai kelti apsuku. puikiai matosi siame
video (i muzika prasau nekreipti demesio :p).
Masina vis dar tai vaziuoja, tai nevaziuoja. Internete pasiskaitau, kad galimas daiktas, jog kuro filtras uzsikises, nors ji keiciau pries men, bet ka gali zinoti, visokio broko buna. Kita diena vaziuoju pro Kemi autoservisa, esanti svitrigailos gatveje, uzsuku i ji paklausti gal kuro filtra turi. netycia uzklasus ar galetu padaryti toyotai diagnostika, gaunu teigiama ats kaina 60 Lt. Galvoju, kodel gi ne? ir stai po akimirkos as jau bokse. jaunas meistras pajungia aparaciuka prie diagnostikos jungties ir bando kazka nuskaityti, taciau niekaip nesiseka, sako, jo technika per nauja mano senai masinai
. Taciau jis patikrina mechaniniu budu EGR voztuva, kuris pasirodo pagedes, nelaiko spaudimo, taip nenuspausdamas esancios sakute. susimoku 40 Lt nes nesugebejo pilnos diagnostikos padaryti
Pasikeisciu EGR voztuva i naudota. Taciau paputus i manaji, oras svilpia pro sona, o paputus i kita deveta, jis uzsilaiko. Pakeitimas uztruko ~30 min, nieko ten sudetinga.
Taciau pakeitus EGR voztuva problema vistiek nedingo.
Pagalvojau, kad jeigu vazinesiu pas "suda-rankius", dar daugiau pinigu pakloti reiks ir naudos jokios nebus.
Paskambinu i tokvila, diagnostika 150lt/h kazkaip brangu. Pasuku i mototoja 108 Lt uz diagnostika. Sutariu laika ir nuvarau masina i mototoja. Po pietu paskambina ir pasako, kad problema kuro siurblyje, jis yra uzsineses, reikia pravalyti. Ir vakumo slangute neteisingai pajungta, todel ir degdavo visad turbo/pakaitinimo reles indikatorius (aciu TurboOst meistrams uz tai kad nezino kaip teisingai atgal slangutes sujungti). Klausiu kiek kainuos pataisymas ir ar jie tai gales padaryti? ~100 lt vakumo sutvarkymas ir ~230 kuro siurblio praplovimas su specialiu skysciu, kurio siuo metu jie neturi, taciau sutarem, kad kita diena atsives ir viska praplovus sutvarkys. Po dvieju dienu darbo pabaigoje gaunu skambuti, kad automobilis sutvarkytas, gali uatvykti atsiimti.
Kartu su zmona nuvaziuojam i mototoja atsiimti senutes carinos. Susimoku uz darbus, viso gavosi 355 Lt, gaunu raktelius, as sedu i kita auto, o zmona i carina. Vaziuojam Ukmerges gatve, privaziuojam perkunkiemi ir gaunu skambuti is zmonos, skundziasi, kad masina nevaziuoja, vistiek 2K RPM ir toliau nevaziuoja ir jokie indikatoriai nedega. Sekancioje sankryzoje apsisukame ir vaziuojaatgal i mototoja. Esu ziauriai isiutes :@ masina kaip tik reikalinga savaitgaliui viskas suplanuota, atsiemiau is autorizuoto Toyota serviso suremontuota, t.y. nesuremontuota masina ir vel turiu atgal vesti, gaisti savo ir kitu laika!
Rimtai pakalbejes su meistrais palieku masina tolimesniems darbams. jie sako, matyt reiks restauruoti siurbli, jeigu praplovimas nepadejo. Po trumpu diskusiju, jie apsiima viska vel patikrinti ir dabar jau sutvarkyti viska iki galo. Pasirodo jie patys kuro siurbliu nerestauruoja. Bet pasakiau, kad man tas pat, tegus sutvarko masina, nes as pinigus sumokejau
Kita diena skambina ir pranesa, kad masina transportuos iki dyzelservisas.lt ir ten restauruos siurbli, pasiteiravus kiek tai man kainuos, patikina, kad ~800 Lt. Sakau, ok darykit, kad masina vaziuotu.
Dar po 4 darbo dienu paskambina ir pranesa, kad dabar jau tikrai sutvarlyta masina. nuvaziuoju, susimoku 1420 Lt. Siurblio rerstauracija ir kuro filtro pakeitimas. Pasiteirauju kodel ne 800 Lt, atsako, kad restauruoja nuo 800 Lt, o kadangi pas mane buvo ka restauruoti, todel tiek ir kainuoja. patikina, kad jokio papildomo mokescio neima uz automobilio transportavimus ir t.t.
Dabar jau viskas ok, masiniukas traukia, kuro ima zymiai maziau. Turint problema eme ~8 ltr/100km, dabar ~6Ltr/100km.
Reziumuojant, problemos issprendimas man kainavo 1865 Lt.