Šiame forume apie tai jau buvo rašoma. Bet kadangi aš kaip tik turiu tokį benzininį 1,8 l automobilį, penkiavietį, su mechanine dėže, tik gerokai jaunesnį, tai nesusilaikau neparašęs. Apie automatinę, tiksliau pusiau automatinę greičių dėžę esu tik girdėjęs, atsiliepimai ne patys geriausi. Taip pat negaliu palyginti su Avensiu Verso, nes jo niekada nesu turėjęs.
Taigi, Corollos Verso (Linea Sol) pliusai:
1. Lengvai ir patogiai keleivinis salonas transformuojamas į krovininį. Salonas aukštas, galima vežti didelius krovinius.
2. Patogi ir erdvi vairuotojo vieta, tinkanti ir dideliam žmogui.
3. Automobilis neįtikėtinai stabilus ir manevringas.
4. Nors a/m ir nemažas, bet nelabai didelis kuro rijikas. Vidutinės benzino sąnaudos 8,5 l (realiai, o ne pagal kompiuterį) kai 1/3 ridos mieste, kiti 2/3 kelyje Vilnius-Klaipėda, t.y. greitis 110-130 km/h. Jeigu būtų 6 pavarų, gal būtų geriau.
5. Labai gerai važiuoja žiemą per užpustytus kiemus.
6. Vokietijos TUV pripažintas patikimiausiu (mažiausiai gendančiu) tarp Vokietijoje eksploatuojamų lengvųjų automobilių.
7. Labai saugus automobilis, 9 saugos pagalvės, ABS su EBD, VSC, TRC.
Minusai:
1. Šiek tiek kietoka pakaba "skaičiuoja" kelio nelygumus.
2. Užmiestyje, važiuojant kokiu 110-120 km per h greičiu norėtųsi, kad garso izoliacija būtų geresnė.
3. Apžvelgiamumas iš vairuotojo vietos nėra labai geras, jį riboja aukštai iškelta langų linija.
4. Nelabai nusisekęs prietaisų skydelis, nerodo aušinimo skysčio temperatūros, nepatogus kompiuterio rodmenų skaitymas ir perjunginėjimas.